Kirjoittaja Aihe: Rukous 4  (Luettu 41846 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #30 : 21.04.15 - klo:07:41 »
Olette kaikki täällä niin rakkaita että rukoilen halukkaasti kun kuulen että olisi aihetta.

Oman körtti-enkelini, Maunon puolesta olisi hyvä saada lisää käsiä. Kyllä hän jalkeilla on, mutta monen vaivan mies on kokenut kovia. Ajetaan yhdessä hänen asiansa siinä missä Leenankin. Ja myyrän.   :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Taivaallinen Isä, suuri ja voimallinen, auta näitä jotka nyt tarvitsevat esirukousta.    Amen

Kiitän ja kiitin jo tentissä, luin yläpuolelta vielä sen oman tekstini, muistin kuinka voi rauhoittua mutta sitten vähitellen siinä ajattelin ensinnä miten lujilla omat vanhempani ovat olleet, ja rauhoutuin aika kohta kun sen kuoren avasin. Ajattelin että tuon varmaan joku lukaisi ja kun en ihan vähällä pyydä.

Sitten siinä tyytyi mieleni ja se oli vain yksi tentti loputtomassa tenttisarjassa tässä elämässä. Sisar kävi kanssa Avoimen tentissä me näemmä teemme hyvin samoja seikkoja.

Ajattelen teitä siellä. Ajattelun sitten sen pienen pojan perhettä jo hetikohta.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Rukous 4
« Vastaus #31 : 08.05.15 - klo:07:30 »
Keski-Porin kirkkoherra on kokouksessa, pöytäkirjan ulkopuolella sanonut suunnilleen näin:

'Ei homoparien puolesta pidä rukoilla. Heitä sopii kirota' !

En saa tätä pois mielestäni, sillä Jumala on sanonut: Älkää kirotko, vaan siunatkaa.

Onko rukous mielestäsi siunaamista?   Vanhat sanoivat lapsilleen illalla; Siunaa itses !
Kangistuuko rukous kiroukseksi joissakin kirkoissamme ?

Onko ehdottomuus rakkauden puutostauti ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Rukous 4
« Vastaus #32 : 08.05.15 - klo:10:32 »
Hei!

Haluan todeta nyt edelliseen kommenttin viitaten, että olen tämän Keski-Porin asian ymmärtänyt eri tavalla kuin Riitta-mummi.

Kiroamiseen kehoittanut kannanotto on minun ymmärtääkseni tullut seurakuntaneuvoston jäseneltä, luottamushenkilöltä. Kirkkoherra tuntemukseni mukaan sitoutuu kirkon päätöksiin ja piispansa opastukseen.

Kirkkoherra on jokavuotinen herättäjäjuhlilla käyvä ystäväpappi.


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Rukous 4
« Vastaus #33 : 08.05.15 - klo:10:56 »
Luotan Maunoon. Tietoni oli iltapäivälehdestä. Olisi pitänyt olla kirjoittamatta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22047
Vs: Rukous 4
« Vastaus #34 : 08.05.15 - klo:12:32 »
Luotan Maunoon. Tietoni oli iltapäivälehdestä. Olisi pitänyt olla kirjoittamatta.

Kirkkoherra kieltäytyi kommentoimasta neuvostossa käytyä keskustelua. Sehän ei tarkoita, että hän olisi itse päästellyt sammakoita suustaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Rukous 4
« Vastaus #35 : 08.05.15 - klo:14:04 »
Tarkoitin ettei minun olisi pitänyt kirjoittaa Iltalehden otsikon mukaan, joka on korjattu  vasta 6.5. illalla klo 20 jälkeen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #36 : 06.06.15 - klo:18:21 »
Mainitaan että olisi tullut mainita aikoja sitten. Tentti meni hyvin.

Jumala jos Sinulla on joutoaikaa tämän maailman suurten murheiden keskellä kun niitä kannat ja varmasti on mielesi paha, minä kuitenkin jos sopii ja käy järjestelyihin paranisin tästä ulkomaalaisesta kurkkutaudista. Sinä sanot että pitää mennä lääkäriin mutta kun en nyt oikein jaksa enkä viitsi enkä tiedä mitä semmoinen tässä osaisi tehdä kumnempaa.

Sivunennen minä kiitän siitä että pysyin Umbriassa niin terveenä ja jos Sinulla siellämain olisi joutava residenssi niin tiedät että minä voisin asua siellä. Jos joku tekee jotakin jollakin mitä minulla on siis. Kyllä se sopisi hyvin.

Amen. 

Ps. Minä voisin kääntää italiaksi Siionin virsiä ja tuon joka lukee alla vaikka se varmasti jo on niin ei ehkä Merikannon melodiaan. Sen minä siellä tekisin vaikka.

Amen amen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #37 : 08.06.15 - klo:02:27 »
Kiitos oikein paljon tänään rupesinkin sitten kohenemaan kaikin tavoin. Kurkkuun sattuu enää vähän eikä yskitä kummemmin. Ja se riivatunmoinen sairaanaolon tunne hävisi.  Niin että kiitos oikein tosi kovasti. Pitäisi kai mennä sinne kreikan kurssillekin tai toisaalta voisi harkita kertaamista kotona ja sitten voisi mennä sinne loppukesän osuuteen, mitä Sinä ajattelet? Säästyy bussilipun hinta ja aikaa.

Niin että minä olen kyllä suuresti kiitollinen tästä toipumisesta. Sen Sinä varmaan muistat että minä kannan huolta Suomen kaikkinaisesta kohtalosta niinkuin Sinäkin varmaan.

Minä kiittäisin vielä yhdestä Siionin virrestä joka tuli mieleen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Rukous 4
« Vastaus #38 : 08.06.15 - klo:04:43 »


 Pitäisi kai mennä sinne kreikan kurssillekin tai toisaalta voisi harkita kertaamista kotona ja sitten voisi mennä sinne loppukesän osuuteen, mitä Sinä ajattelet?

   Lopeta opiskelu.   
 

Lainaus
Niin että minä olen kyllä suuresti kiitollinen tästä toipumisesta. Sen Sinä varmaan muistat että minä kannan huolta Suomen kaikkinaisesta kohtalosta niinkuin Sinäkin varmaan.




Minä kiittäisin vielä yhdestä Siionin virrestä joka tuli mieleen.

   Siionin virsi 100: Ah armon Herra suloinen 
https://www.youtube.com/watch?v=kIiUeAVyqv0&feature=youtu.be


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Rukous 4
« Vastaus #39 : 08.06.15 - klo:17:18 »
   Lopeta opiskelu.   
 
 


   Siionin virsi 100: Ah armon Herra suloinen 
https://www.youtube.com/watch?v=kIiUeAVyqv0&feature=youtu.be

Tämä on minunkin parhaimpia virsiä... niin kulkee matalalla ja oikeastaan se on hyväkin.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #40 : 10.06.15 - klo:23:38 »
   Lopeta opiskelu.   
 

Hän on viisausmies! Opiskelu uhkaa terveyttä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Rukous 4
« Vastaus #41 : 11.06.15 - klo:04:37 »

   Eläköön holismi!

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Rukous 4
« Vastaus #42 : 08.07.15 - klo:14:58 »
Antakaa esirukousapua !  Kaksi serkkuani on avosydänleikattu puolen vuoden sisällä.  Toinen ei ota parantuaakseen komplikaatioista, jälkimmäinen leikattiin maanantaina Kuopiossa ja uudelleen eilen, ja tänään herätellään koomasta.

Setäni kuoli viikko sitten , yhdestätoista sisaruksesta on vain nuorin tätini Kuhmoisissa. Olen luvannut olla esirukoilijana tikkalaisille,.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Rukous 4
« Vastaus #43 : 08.07.15 - klo:17:05 »


 Antakaa esirukousapua !  Kaksi serkkuani on avosydänleikattu puolen vuoden sisällä.  Toinen ei ota parantuaakseen komplikaatioista, jälkimmäinen leikattiin maanantaina Kuopiossa ja uudelleen eilen, ja tänään herätellään koomasta.

Setäni kuoli viikko sitten , yhdestätoista sisaruksesta on vain nuorin tätini Kuhmoisissa. Olen luvannut olla esirukoilijana tikkalaisille,.


   Jumala! Sinä tiedät huolemme. Auta Riitta-mummin serkkuja parantumaan. Lohduta tikkalaisia heidän surussaan. Kuule rukouksemme. Pidä meitä sylissäsi, tuudita helmassasi, älä laske luotasi.
Tapahtukoon Sinun tahtosi. Isän ja Pojan ja Pyhän hengen nimeen. Aamen.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33739
Vs: Rukous 4
« Vastaus #44 : 08.07.15 - klo:18:23 »
Tuossa todellinen rakkaus puhuu.

Pekka, Pyhät kyyneleet valuvat poskilleni eikä sitä usein enää tapahdu. Olen rauhallinen. Jumala hoitaa.

Jumala on kanssamme kun rukoilemme.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)