Kirjoittaja Aihe: Rukous 4  (Luettu 41915 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8383
Vs: Rukous 4
« Vastaus #15 : 21.02.15 - klo:17:29 »
 :)
Joillain jossain luostarissa, jossa heräiltiin aamuyöstä ja ahkeroitiin kovasti oli kuulemani mukaan rukous.

Herra kitke meistä laiskuruuden henki.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Rukous 4
« Vastaus #16 : 21.02.15 - klo:18:32 »
No laiskuuden ymmärrän kyllä muuksi kuin tuntimäärin rukoilun jaksamattomuudeksi, vanhuudenheikkoudeksi ja itsensä kiduttamisen velttoudeksi.

Onko Sanan kehoitus, rukoilkaa lakkaamatta omaksuttu suorituskeskeisyydeksi ?
---
Herra Jeesus Kristus, armahda minua syntistä !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Rukous 4
« Vastaus #17 : 22.02.15 - klo:09:10 »
Jumala. Anna kärsivällistä mieltä kaikkeen mikä tänäänkin minua pyrkii vaivaamaan.
Kasvata armossasi ja pitkämielisessä laupeudessasi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Rukous 4
« Vastaus #18 : 22.02.15 - klo:11:01 »
Herra armahda minua, jokapäiväinen mielenhallinta välillä takkuaa, vuosikymmenten lastit
repussa, lääkitys, mikä lienee...Uskon luottamus syvällä luja turva...Onneksi ilo ja kiitollisuus
nousee välillä päälimmäiseksi... :eusa_pray:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Rukous 4
« Vastaus #19 : 01.03.15 - klo:23:12 »
Huominen kokous, että osaisin jättää asiat Herran haltuun... :eusa_pray:
Lakkaisin itse "huolehtimasta"

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #20 : 02.03.15 - klo:03:26 »
No laiskuuden ymmärrän kyllä muuksi kuin tuntimäärin rukoilun jaksamattomuudeksi, vanhuudenheikkoudeksi ja itsensä kiduttamisen velttoudeksi.

Onko Sanan kehoitus, rukoilkaa lakkaamatta omaksuttu suorituskeskeisyydeksi ?
---
Herra Jeesus Kristus, armahda minua syntistä !

Vaeltajan kertomuksia taisi olla kirjan nimi, jossa ensi kertaa jokin munkkiparka joutui ahdistukseen tämän kanssa, rukoilkaa lakkaamatta.  Hän opetti ruumiinsa rukoilemaan jotta saattoi välillä perata kaalimaata.

Sisäänhengityksellä hän ajatteli Jeesus Kristus, Jumalan Poika ja uloshengittöessään jatkon,  armahda minua syntistä.

Niin pystyi puhumaankin, mutta uneliaaksi kävi, josta tämä munkki teki itsellensä ongelman, sen sijaan Wilfrid Stinnissen sanoo jotta nukkua sitten vaan. Siitä vähitellen mieli rauhoittuu hyvin syvästi.

Sen oppii kyllä, ja siinä tärkein sanotaankin, mutta unohtuu harjoituksen puutteessa nopeasti. Huomion sanotaan saavan olla koko ajan siinä kohdin mihin kevyesti hengittäessä ilma  kulkee.
« Viimeksi muokattu: 02.03.15 - klo:03:33 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Rukous 4
« Vastaus #21 : 14.03.15 - klo:01:58 »
Sun kätes, Herra, voimakkaan (virsi 577)

https://www.youtube.com/watch?v=ZunznaYw39Q
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Rukous 4
« Vastaus #22 : 14.03.15 - klo:07:15 »
Kiitos, sadetta, virrestä ja linkistä josta löytyi monta hyvää virttä. Niitä on lisätty, mutta enemmän saisi olla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Rukous 4
« Vastaus #23 : 16.04.15 - klo:20:54 »
Nyt aihetta panna kädet ristiin, että poika löytyy! :eusa_pray:
Pelastuslaitos etsii pikkupoikaa Ilmajoella

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015041619529770_uu.shtml

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Rukous 4
« Vastaus #24 : 17.04.15 - klo:06:51 »
Rukoukset on kuultu nopeasti.   Rukouksen voima on Jumalan teko.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015041619529770_uu.shtml

Kiitos meme kun huomioit asian täällä !    :eusa_pray:


Anna Herra suotuisat ilmat kevään kylvötöihin.
Anna maailmalle rauha.  Pelasta pahan valloilta !   :eusa_pray:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Rukous 4
« Vastaus #25 : 17.04.15 - klo:07:15 »
Edelliseen uutiseen:  Pieni poika löytyi menehtyneenä kotinsa lähistöltä.

Iltasanomat
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #26 : 20.04.15 - klo:13:44 »
 :'(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #27 : 20.04.15 - klo:13:54 »
Tuon jälkeen tämä on pientä, niin pientä.

Mutta jos siellä olis joutilaita sormia ja uskoa esirukoukseen niin olkaa kilttejä ja pyytäkää minulle mielentyyneyttä.

Ei sen tarvihe mennä läpikään mutta minun tarvittis nyt rauhaantua.

Tämä on ihan uutta mutta ninä pelkään sitä kreikan tenttiä. En aivan tajua tätä. Lääkiksessä pelkäsin tenttejä kun taustalla jotenkin oli intuitio että tämä on väärä tiedekunta. En tienny miksi kun tiesin vain että olin pienenä itkeny aika paljon.

Vanhemmat ei kertoneet koko karmivaa totuutta mitä se oli ollut minun kanssani. Itkin taukoamatta kouristelin kuumeettomana  hakkasin päätä seinään eikä painonkehitys ollu normaalia jotain kaksvuotiaaksi eli oli kaikki  aivovauriolapsen oireet. Silloin ei vaan ajateltu että voisi olla aivovaurio jos puhuu vuotiaana ja kävelee kohta perään. Eli menee jotenkin normissa. Enhän minä olis menny semmoseen ammattiin jos olisi ollut tieto. Mutta en minä pelänny kenraalibasson tenttiä vaan reputin sen vaikka hatutti kun niitä ihneellisiä kvinttiparalleeleja tuli ja tuli. Siis reputin niin monesti etten muistakaan. Muu satsioppi meni paremmin kun siinä on enemmän jouston varaa vaikka kun tentin soinnutusta suutuin kyllä kaikkiin ihmisiin jotka ei osanneet lukea punaista suurpahvia joka oli ovessa ja jossa luki että huoneessa tentti, varattu!  Seittemän pisti päänsä ja sanoi että oho aijaa täöllon tentti vai.  Yksi vielä rupesi kyselemään että onko tänään varmasti tiistai. Totesin voihkien että on, koko päivän! Ala vetää!  Kyllä se meni...  >:(

Nyt kai taas nipistää joku sama, mutta kun Docens minua hätistää sille tahoa eikä yleens pelota.

Miksi on kuin menis tenttimään anatomian lopputenttiä?
« Viimeksi muokattu: 20.04.15 - klo:14:03 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Rukous 4
« Vastaus #28 : 20.04.15 - klo:14:02 »
Sitä se on ettei tiedä mikä palanen on täs palaspelissä,  mis olis vähintään vähiten haitaksi ja jos vaikka jollekin avuksi  :'(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Rukous 4
« Vastaus #29 : 20.04.15 - klo:14:05 »
Olette kaikki täällä niin rakkaita että rukoilen halukkaasti kun kuulen että olisi aihetta.

Oman körtti-enkelini, Maunon puolesta olisi hyvä saada lisää käsiä. Kyllä hän jalkeilla on, mutta monen vaivan mies on kokenut kovia. Ajetaan yhdessä hänen asiansa siinä missä Leenankin. Ja myyrän.   :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:

Taivaallinen Isä, suuri ja voimallinen, auta näitä jotka nyt tarvitsevat esirukousta.    Amen

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)