Kirjoittaja Aihe: Eduskuntavaalit 2011 osa 2  (Luettu 104547 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #240 : 18.04.11 - klo:11:20 »
Anssille onnittelut ja voisit konsultoida minulle hyvän maan, johonka lähtisin pakolaiseksi. :icon_wink:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #241 : 18.04.11 - klo:13:44 »
Minä lähen kasvimaalle pakolaiseksi, kun kesä tulee. :039:

Vaikka hyvinhän nuo vaalit meni.

Keskustan tappio oli iso ja johtui puolueen johtohenkilöistä ja touhuista vuosien varrella.
Jos meinaavat viellä nousta, niin uusiksi koko "teräväpää"
Harmittaa heidän kenttäväen puolesta sillä siellä toimii monta osaavaa ja ahkeraa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #242 : 18.04.11 - klo:13:46 »
Onko meidän suostuttava hyvätuloisten yritysjohtajien 'kiristykseen'?

Ei, mutta meidän olisi syytä yhdessä muiden maiden kanssa kehitettävä järjestelmä, joka tekee veroparatiisit mahdottomiksi näille parasiiteille hyödyntää. Jos on tili Cayman saarilla tai vastaavassa niin Suomen passi pois ja viisumipakko EU:hun. Jos vielä laitetaan omaisuus EU:ssa huutokauppaan niin jo alkaa pyyhkiä paremmin ja vältytään verokorotuksilta.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #243 : 18.04.11 - klo:13:49 »
Anssille onnittelut ja voisit konsultoida minulle hyvän maan, johonka lähtisin pakolaiseksi. :icon_wink:

Onnitellaan vilpittömästi Anssia ja mennään jonnekin palmun alle, jossa on internet ja kirjoitellaan sieltä. Pidetään seuroja, sinä veisaat ja minä puhun lyhyesti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #244 : 18.04.11 - klo:13:50 »
 Seppos puhuu totta,
 Veroparatiiseja ei tarvittas, mutta kun se todellinen rahanvalta ei anna niitä pois.
On sama mitä me kansalaiset halutaan kun RAHA sanoo päättäjille jotta stop, stop, näpit irti.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #245 : 18.04.11 - klo:14:13 »
Kokoomus ostaa persut hallitukseen. Tai siis muutaman persukellokkaan. Tai siis järjestelmä ostaa - kokomusta järjestelmä, joka on kuorrutettu "demokratialla". Vilpittömät ahkerat me tyhmät (elettävä on) painetaan ja raadetaan, pientä porkkanaa saadaan, suurtakin jos ollaan fiksumpia kuin tyhmemmät, avuttomammat ja varsinkin avuttomimmat. Järjestelmä ei muuten toimi. Kaikille ansionsa mukaan. Kaikilla on eri tarpeet. Ei voi haluta, kun ei tiedä paremmasta.
« Viimeksi muokattu: 18.04.11 - klo:14:21 kirjoittanut satman »
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #246 : 18.04.11 - klo:14:29 »
Kun tietää paremmasta, haluaa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #247 : 18.04.11 - klo:15:26 »
Anssille onnittelut ja voisit konsultoida minulle hyvän maan, johonka lähtisin pakolaiseksi. :icon_wink:

Sama ajatus. Harvoin olen hävennyt niin paljon Suomen kansan puolesta kuin eilen illalla. Häpesin niin paljon, etten saanut unta kuin vasta aamuyöllä. Häpesin vielä aamulla, kun luin ulkomaisten lehtien kommentit Suomen vaaleista. Häpesin varsinaissuomalaisten puolesta, kun huomasin, että Kike Elomaan saaneen yli 13 000 ääntä. Ja minä kun olen pitänyt varsinaissuomalaisia vakaina ja harkitsevina ihmisinä. Ei siinä mitään muuta voi kuin pulinat pois. Kansa on äänestänyt.   
Acta, non verba.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #248 : 18.04.11 - klo:16:52 »
Pitää kuitenkin muistaa että kun Soini ja pubien kansa puhuu jykevällä rintaäänellä  "kansan tahdosta" niin soinilaisia äänestäneet ovat vain yksi pieni osa kansasta. Enemmistö kansasta jotka äänestivät, -äänestivät muita kuin Persuja.  Ylivoimainen enemmistö kansasta kokee siis vieraaksi ja vastenmieliseksi Perussuomalisten uho-vihapolitiikan.

Olihan se suuri nousu, pakko myöntää, -mutta eniten ääniä näissä vaaleissa sai Kokoomus joten Kokoomus on vaalien voittaja ja puolue johon äänestäjät luottivat eniten.

Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #249 : 18.04.11 - klo:16:55 »
Ehdotan seuraavaa hallituspohjaa: SDP, PS, Vasemmistoliitto, KD.


Ilmoita sitten minulle jos tuollainen on tulossa, että tiedän hakea ajoissa turvapaikkaa Ruotsista!

« Viimeksi muokattu: 18.04.11 - klo:17:06 kirjoittanut Jampe »
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

myyrä

  • Vieras
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #250 : 18.04.11 - klo:17:10 »
Ihmetyttää, kuinka vaikeaa joillekin on vaalituloksen hyväksyminen. Demokraatisesti toteutetut vaalit.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #251 : 18.04.11 - klo:17:25 »
Ihmetyttää, kuinka vaikeaa joillekin on vaalituloksen hyväksyminen. Demokraatisesti toteutetut vaalit.

Demokratiaan kuuluu, että vaalitulos hyväksytään sellaisenaan, muttei ketään voi vaatia olemaan siihen tyytyväinen/iloinen. Nämä on kaksi eri asiaa.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

myyrä

  • Vieras
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #252 : 18.04.11 - klo:17:33 »
Demokratiaan kuuluu, että vaalitulos hyväksytään sellaisenaan, muttei ketään voi vaatia olemaan siihen tyytyväinen/iloinen. Nämä on kaksi eri asiaa.

Totta. Itsellä on hiukan hämmentynyt olo. Tyytyväinen olen siitä, että valtaeliitti sai nenilleen, mutta kun en ole perussuomalaisten kannattaja. Aika näyttää, mitä tästä seuraa. No, kaikki menee niin kuin menee ja hyvin se menee kuitenkin.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #253 : 18.04.11 - klo:17:36 »
 :-\ Halla-aho sanoi, että hän haluaa maahanmuuttoministeriksi? :-\ :102:

Mikä pesti Kikelle pitää löytää? Saihan hän hirveesti ääniä, että joku pesti myös hänelle.

Jotenkin tulee mieleen Saksa aikoinaan. Siellähän rosvoporukka sai vallan, mutta siis en vertaa perussuomalaisia heihin, mutta noin yleisesti ihan outoa porukkaa valittiin.
Tik toc.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Eduskuntavaalit 2011 osa 2
« Vastaus #254 : 18.04.11 - klo:17:40 »
:-\ Halla-aho sanoi, että hän haluaa maahanmuuttoministeriksi? :-\ :102:

Mikä pesti Kikelle pitää löytää? Saihan hän hirveesti ääniä, että joku pesti myös hänelle.

Jotenkin tulee mieleen Saksa aikoinaan. Siellähän rosvoporukka sai vallan, mutta siis en vertaa perussuomalaisia heihin, mutta noin yleisesti ihan outoa porukkaa valittiin.


Sehän tässä juuri huolestuttaa.
Acta, non verba.