Kirjoittaja Aihe: Radiomies  (Luettu 2241 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Radiomies
« : 16.09.16 - klo:21:03 »

  Keskustelin tänään Körttiradiosta! Hyvä, että virsiä on sieltä tullut. Mutta saanen silti puhua seuraavaa: Körttiradiossa on useana vuonna - ymmärtääkseni - ollut ikään kuin pääsuunnittelijana Ahonen-niminen pappi! Olen käsittänyt, että hän oli kaiken kaikkiaan ensi kerran herättäjäjuhlilla vasta vuonna 2007. Nyt kysynkin, että kuinka voi hän tai ( mahdollisesti moni muu "myöhäisherännyt" ) kysyä ja kertoa 1960- luvun, 1970-luvun, 1980-luvun, 1990-luvun ja 2000-luvun alun herännäisyydestä, herättäjäjuhlista ja kaikesta mikä tämän liikkeen, liikehdinnän, elämänmenoon liittyy?!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Radiomies
« Vastaus #1 : 16.09.16 - klo:21:18 »
  Keskustelin tänään Körttiradiosta! Hyvä, että virsiä on sieltä tullut. Mutta saanen silti puhua seuraavaa: Körttiradiossa on useana vuonna - ymmärtääkseni - ollut ikään kuin pääsuunnittelijana Ahonen-niminen pappi! Olen käsittänyt, että hän oli kaiken kaikkiaan ensi kerran herättäjäjuhlilla vasta vuonna 2007. Nyt kysynkin, että kuinka voi hän tai ( mahdollisesti moni muu "myöhäisherännyt" ) kysyä ja kertoa 1960- luvun, 1970-luvun, 1980-luvun, 1990-luvun ja 2000-luvun alun herännäisyydestä, herättäjäjuhlista ja kaikesta mikä tämän liikkeen, liikehdinnän, elämänmenoon liittyy?!

Hassu kysymys. Hän ei ole vielä luutunut ja voi löytää ripeästi oikean sävelen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Radiomies
« Vastaus #2 : 16.09.16 - klo:21:24 »


 Kysymys voi sinun, seppos, mielestäsi olla hassu, sitä se ei ehkä ole foorumin kaikkien lukijoiden ( esimerkiksi monen hiljaisen pohdiskelijan) mielestä? Vastatit muuten jännästi, hän ehkä v o i löytää ripeästi oikean sävelen.

M i e t i t ä ä n p ä tuota?

Itse asiassa olisi mielenkiintoista tietää se miksi pidit kysymystäni hassuna. Toki voit niin tehdä, onhan maassamme sananvapaus - ja aika hyvin sananvapaus on toteutunut myös tällä foorumille ( tuosta kyllä kiitos myös sepposille)! :kahvi: