Kirjoittaja Aihe: Huomenta, Leena!  (Luettu 1983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Huomenta, Leena!
« : 16.01.11 - klo:05:20 »
 :)
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta, Leena!
« Vastaus #1 : 16.01.11 - klo:08:07 »
 :'(   Ei kukaan poista Leenan tekstejä... ei... :'(   Minä tosissani yritin... tulin vaan hakeen sitä Theodorakisin laulua jossa on tyttö ja poika ja aalto pyyhkii kirjoituksen kun en muista... löydä... en tarkottanu sähertää mitään...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Huomenta, Leena!
« Vastaus #2 : 16.01.11 - klo:08:37 »
Körttifoorumi ei taida olla mikään rantahietikko.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Huomenta, Leena!
« Vastaus #3 : 16.01.11 - klo:09:31 »
... se on elämänpilaamille ihmisille; kaikille ihmisille... I presume
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta, Leena!
« Vastaus #4 : 16.01.11 - klo:17:03 »
Körttifoorumi ei taida olla mikään rantahietikko.
Sto Perigiali.
On   ja nyt soi - ketjussa 5. Laitoin hakuun tyttö, poika, rannalla. En olisi uskonut että löytyy. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Vs: Huomenta, Leena!
« Vastaus #5 : 19.01.11 - klo:10:14 »
Hei, Leena! Sinä tulitkin kuitenkin. Kiva.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024