Kirjoittaja Aihe: Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?  (Luettu 23048 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #15 : 12.04.05 - klo:08:16 »
Siinä.. korjattu on!
-JuuSo-

Poissa Dorothea

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
    • http://scissorkiller.deviantart.com/
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #16 : 12.04.05 - klo:17:09 »
Lainaus käyttäjältä: "-JuuSo-P-"
On aika noloa tunnustaa etten ole koskaan käynyt herättäjäjuhlilla...  :oops:


Jos kuule poika yhtään lohduttaa- enpä ole minäkään, vaikka kuinka nätti tyttö olenkin, ja vaikka useat älypäät minua ikälopuksi nimittävätkin. Olen tosin nähnyt kuvia näistä körttibileistä ja saanut tuliaiseksi mustan nimellisen Raamatunkin. Ei ole ikinä tullut lähdettyä, vaikka mukaan onkin kysytty. On ollut yleensä jotain muuta tekemistä, mutta ehkäpä minä tänä vuonna viimein pääsen lähtemään :wink:...
English humor resembles the Loch Ness Monster in that both are famous but there is a strong suspicion that neither exists. Here the similarity ends: the Loch Ness Monster seems to be a gentle beast and harms no one; English humour is cruel.
-George Mikes

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #17 : 13.04.05 - klo:12:40 »
Nyt kun ruvetaan oikein urakalla tunnustamaan, niin kai minäkin sitten rohkenen - En ole herättäjäjuhlille vielä kertaakaan eksynyt vaikka lähenen pian jo täysi-ikääkin :shock:
Toisaalta, kuinka olisinkaan, kun suvun tahi perheen kautta ei mitään kytköstä herännäisyyteen lieveilmiöineen ole.. Niin. Mutta kyllä minä ensi kesänä! :) .. Ehkä ..

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #18 : 13.04.05 - klo:14:37 »
Kaikki vaan juhlille, körttipastilleja mussuttamaan! Lähes ainoita karkkeja mitä voi mäyhätä 5 pussillista putkeen :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #19 : 13.04.05 - klo:16:28 »
Lainaus käyttäjältä: "taeq"
Nyt kun ruvetaan oikein urakalla tunnustamaan, niin kai minäkin sitten rohkenen - En ole herättäjäjuhlille vielä kertaakaan eksynyt vaikka lähenen pian jo täysi-ikääkin :shock:
Toisaalta, kuinka olisinkaan, kun suvun tahi perheen kautta ei mitään kytköstä herännäisyyteen lieveilmiöineen ole.. Niin. Mutta kyllä minä ensi kesänä! :) .. Ehkä ..


Minäkin liityn kerhoon.Ehkä sitten Ylivieskassa...who knows?
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #20 : 13.04.05 - klo:16:31 »
Lähet arto kuule ens kesänä Saarijärvelle...

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #21 : 13.04.05 - klo:16:41 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Lähet arto kuule ens kesänä Saarijärvelle...


Läh(d)enkö?
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Ilman muuta juhlille
« Vastaus #22 : 13.04.05 - klo:18:45 »
Minä olen käynnyt juhlilla jo vuosia, vaikka kotoa ei ole mitään siteitä herännäisyyteen, kun olen paljasjalkainen stadilainen. Ehkä juuri siksi olin mukana Herättäjäjuhlien ensimmäisessä nuorten tempauksessa Auta Auto Etiopiaan, jossa myytiin tultikkupuntteja asian hyväksi mahtavalla menestyksellä. Hesalaista alkuperää tempauskin oli. Tämä tapahtui Saarijärven edellisillä juhlilla 35v sitten. Jotain hyvää kehä ykkösen sisältä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #23 : 13.04.05 - klo:19:17 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Kaikki vaan juhlille, körttipastilleja mussuttamaan! Lähes ainoita karkkeja mitä voi mäyhätä 5 pussillista putkeen :lol:


Tuossa olet kyllä oikessa.. tuli riparilla pari pussia syötyä... =)
-JuuSo-

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #24 : 14.04.05 - klo:08:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Artok"
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Lähet arto kuule ens kesänä Saarijärvelle...


Läh(d)enkö?


Kyllä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #25 : 15.04.05 - klo:13:03 »
öffia tähän väliin:

repesen tilkkasen:
Hotakaisen Juoksuhaudantiessä:

"Ja oli virhe mennä sinne ruisrokkiin, mutta kun kylältä oli vain kaksi mahdollisuutta päästä kesällä. Olisi pitänyt valita se toinen ja mennä sinne Herättäjäjuhlille"

Ottakaa opiksi painetusta sanasta. :P

(Ps. Miika olet aivan oikeassa! :D)
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #26 : 15.04.05 - klo:13:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Juho A."
öffia tähän väliin:

repesen tilkkasen:
Hotakaisen Juoksuhaudantiessä:

"Ja oli virhe mennä sinne ruisrokkiin, mutta kun kylältä oli vain kaksi mahdollisuutta päästä kesällä. Olisi pitänyt valita se toinen ja mennä sinne Herättäjäjuhlille"

Ottakaa opiksi painetusta sanasta. :P

(Ps. Miika olet aivan oikeassa! :D)


Toinen tänne foorumille sopiva maininta voisi liittyä simpsoneihin.
Homer asentaa lautasantennnia ja Flanders kysyy jotain tyyliin "Does it have churchchannel?"
Suomennos kuuluu "Onko siinä körttikanava?" :D
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #27 : 15.04.05 - klo:14:06 »
Aivan.

Ja taru sormusten herrasta eteläpohjanmaaksi, frodo laulaa siionin virsiä ja tais muuttua körtiksi.. Tai oli muuttumassa...
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #28 : 11.05.05 - klo:14:35 »
siis.. no jos tässä nyt kerrankin sitten minäkin... siis ennen riparia olen käynyt herättäjäjuhlilla varmaan montakin kertaa mutta ikinä en ole tajunnut sitä että siellä voisi olla hauskaakin.... siis ennen  viime kesää olen pitänyt koko herättäjäjuhlia täysin epäolennaisena juttuna, mutta sitten jos saa ystäviä, on kivaa... eli älkää lähtekö yksin, jos lähdette hankkikaa sieltä ystäviä!!!! ja mitä körttipastilleihin tulee, niin ketkä viimekesänä myi niitä kamaölalla mökällä??!!! :wink:  :D  niin että kaikki mukaan vaan ja sinne saarijärvellehän minä tänä kesänä tulen!!!! :D
ja minäkään en vielä toistaiseksi omista körttihuivia :oops: !!!! pitänee ostaa sellainen nyt sitten joskus kun sattuu sille päälle.
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Saako herättäjäjuhlille tulla kuka vaan?
« Vastaus #29 : 11.05.05 - klo:21:54 »
Porissa oli ihana pullasorsalätäkkö ja me saatiin heitellä niille leivänpaloja ja sit ko seuraavassa paikassa (en nyt muista mikä, -95 kuitenki) ei ollukkaan pullasorsia nii mää sanoin juhlien jälkeen että "Mää haluan ens vuonnaki herättäjäjuhlille mut sit mennään kyllä sinne Poriin!" Ekoilta juhlilta mitkä mää muistan mää muistan sen että mikolla oli siniset valjaat ettei se ois tippunu johonki lätäkköön. Oisko se ollu just se pori?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna