Kirjoittaja Aihe: HERÄTYS!  (Luettu 3153 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
HERÄTYS!
« : 19.11.07 - klo:06:37 »
Ah herää, sydämeni, uskomaan toivomaan / kun taaskin uusi päivä valaisee valollaan.  :D
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
HERÄTYS!
« Vastaus #1 : 19.11.07 - klo:06:41 »
näin auttoi Herra taaskin terveenä nousemaan... :D
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
HERÄTYS!
« Vastaus #2 : 19.11.07 - klo:08:57 »
Tuosta muuten huomaa että siionin virsiä veisataan, virsikirjan virsiä lauletaan. Siionin virsissä ekan säkeistön loppu on "ylistä veisuullas", virsikirjassa "ylistä laulaen".
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Benkku

  • Vieras
Aamu 08.06.08.
« Vastaus #3 : 08.06.08 - klo:08:38 »
satman kirjoitti: 19.11.2007.
"Ah herää, sydämeni, uskomaan toivomaan / kun taaskin uusi päivä valaisee valollaan."
juhani kirjoitt: 19.11.2007.
"näin auttoi Herra taaskin terveenä nousemaan..."

Se sydäntäni virvoittaa,Kun sanas armon julistaa. " Mä vaikka olen kelvoton" . Sinussa toivoni mun on. :wink:

Poissa apellikka

  • "Silmäisi eteen, Jeesus..."
  • Viestejä: 108
HERÄTYS!
« Vastaus #4 : 08.06.08 - klo:18:41 »
"Herää jo sinäkin, Siionin kansa, Jeesuksemme syntymää muistelemaan..."

Koko kirkkovuotta ja sen sanomaa saan muistella, koska ylihuomenna saan -jos Luoja suo- herätä rippikoululeirillä. Toivottavasti ei koko 9-päiväisen ja öisen leirin ajan toteudu virren sana : "Uni meitä kun pyrkivi ahdistamaan meitä Herra ei nukkumaan heitä".