Kirjoittaja Aihe: Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan  (Luettu 9174 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Olen ollut oikein tyytyvainen herattajan verkkokauppa joka on kiva ja kateva, mutta.....olin saada harmaita hiuksia kun yritin sorvata osoitekenttiin tata mun nykyista osoitetta! Eli voisko ulkomaiden kohdalla olla mahdollista vaan laittaa osoite 'vapaasti', koska kaikkialla maailmassa ei oo osoitteet aivan samanmoisia kun meilla Suomessa.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #1 : 22.03.07 - klo:20:32 »
Huomaan tuon hankaluuden. Ulkomaille tilauksia taitaa olla aika olematon määrä ja Suomen tilauksillehan tuo on nyt tosiaan osoitekyselyineen sorvattu. Ei turhia kenttiä täytettävänä tai ihmeteltävänä silloin, kun niitä ei tarvitte. Mutta oikein hyvä huomio ja pointti.
(En ole muuten äkkiseltään yhtään varma siitäkään kuinka toimituksiin ulkomaille suhtaudutaan.)

Valistapa kuitenkin tyhmää nyt; mitä lisäkenttiä siinä pitäisi olla? (maakunta tms., mitä olennaista puuttuu..?) Se erityinen lisäkenttä "vapaalle osoitteelle" taas voisi saada unohtamaan jotain oleellista - sikäli mikäli lisäksi ei kysyttäisi "standardirivikohtaisesti" osoitetta.

Nyt voi kyllä lisähuomautukset tilaukseen, kuten esim. vaikeampimuotoisen osoitteen, kertoa tilauksen lisätietokentässä - siitä menee perille.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #2 : 22.03.07 - klo:21:21 »
Ymmarran kylla pointtisi Liisa! Ajattelin vaan kun siina oli viela erikseen se maakohtakin mista valita...Niin siis kyllahan taalla nuo osoitteet on aika toista ku meilla, siis esim. mun osoite on tata nykya muodossa: Ensin on mun nimi, sitten on c/o ja sen pariskunnan nimi jonka aupairina oon. Sitten on talon nimi eli meidan tapauksessa Koivisto, vaikka ei se ookkaan kenenkaan sukunimi. Sitten on kaksi paikannimea (joista kumpikaan ei ole kylla kylan nimi, jossa me asutaan). Sitten on piirikunnan eli countyn nimi eli taalla Co. Meath ja sitten maa eli Ireland. Koko osoitteessa ei oo ainuttakaan numeroa!

Sain ma sen osoitteen siihen sorvattua, mutta ymmarratte varmaan et kylla siina oli vahan hommaa saada kaikki oikeelle kohdalleen!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #3 : 31.03.07 - klo:21:46 »
Ai niin, unohdin tähän vielä kommentoida. Eli kyllä sitä lähetellään ulkomaillekin, varmistin, ei hätiä!
Ja ja, yritän pitää mielessä ja työlistalla tuon osoitekenttien muokkauksen.

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #4 : 06.04.07 - klo:22:37 »
Miten olisi sellaisen pampulan tekeminen mihin voi rastittaa, että asuuko Suomessa vai ulkomailla. Jos valitsee Suomen, tulee näkyviin normaali osoitekenttä, jos ulkomaat, tulee vapaampi osoitekenttä.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #5 : 08.04.07 - klo:22:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Kristian"
Miten olisi sellaisen pampulan tekeminen mihin voi rastittaa, että asuuko Suomessa vai ulkomailla. Jos valitsee Suomen, tulee näkyviin normaali osoitekenttä, jos ulkomaat, tulee vapaampi osoitekenttä.


Niin, niin tota ma just tarkoitin. Ja kiitoksia vaan, kylla tuli jo paita perille. Osoite oli kylla aivan ihmeellisessa jarjestyksessa vaikka ma sita niin kauan sorvasin! Osasi kuitenkin perille kun oli kaikki osaset paikallaan.
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #6 : 09.04.07 - klo:21:07 »
Hyvää palautetta, kiitos vaan.
Tuo verkkokauppasovellus kun on samalla tapaa "valmis" softa kuin mm. tämä foorumikin, että täytyy aika tarkkaan miettiä millaisia muutoksia siihen lähtee tekemään, jottei softapäivitysten myötä tule kohtuuttomia ongelmia. Mutta asiaa kirjoitatte, voisi tuo tosiaan olla paremminkin.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #7 : 05.05.22 - klo:04:46 »
Olen ollut oikein tyytyvainen herattajan verkkokauppa joka on kiva ja kateva, mutta.....olin saada harmaita hiuksia kun yritin sorvata osoitekenttiin tata mun nykyista osoitetta! Eli voisko ulkomaiden kohdalla olla mahdollista vaan laittaa osoite 'vapaasti', koska kaikkialla maailmassa ei oo osoitteet aivan samanmoisia kun meilla Suomessa.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Parannusehdotus herattajan verkkokaupan toimintaan
« Vastaus #8 : 09.05.22 - klo:17:58 »
Hyvää palautetta, kiitos vaan.
Tuo verkkokauppasovellus kun on samalla tapaa "valmis" softa kuin mm. tämä foorumikin, että täytyy aika tarkkaan miettiä millaisia muutoksia siihen lähtee tekemään, jottei softapäivitysten myötä tule kohtuuttomia ongelmia. Mutta asiaa kirjoitatte, voisi tuo tosiaan olla paremminkin.

Liisa kuten muutkin matemaattisesti ajattelevat naiset, on mun ikäpolvelle aika kauhistus.

Liisa ihan mulle kauhistus, vihreäkin. Feminit valloittavat maan, miten me jonkun verran matematiikkaa ja muuta osaavat?
Miten nyt näin kävi?

Toivoisin feminiimiä maailmaa, mutta kun ei toimi vielä.

Onneksi on vahvoja feministejä vielä.
Ette ole uhka minulle ainakaan nyt.
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Tik toc.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Tik toc.