Keskustelu > Yleinen keskustelu

Varautuminen vaikeisiin aikoihin

<< < (4/29) > >>

Pena:
Jätetäänpä 'sairaalloisen ylipainon' ja 'riutuneen olemuksen' arviointi asiantuntijoille!

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 08.09.22 - klo:13:39 ---Osaatpas hyvin puolustautua hyökkääviltä teksteiltä. En ole kateellinen, mutta kuitenkin ,,,,, :039:

Olisin aikoinani tarvinnut Sinulle tyypillistä kykyä puolustautua.

--- Lainaus päättyy ---
:039:  :023:

öppiäinen:
Minä arvioin itseni hyvin varautuneeksi ruoan niukkuuteen. Vararengas löytyy ja toinenkin. Muista en sano mitään. Mutta jos tulisi ruoasta pula niin minun ei tarvitse ihan ensimmäisenä saada.

Juomavesivarantoja ei kuitenkaan ole. Lähellä on kyllä järvi, järven rannassa kuivaa puuta, ja minulla paljon tulitikkuja ja paperiakin sytykkeeksi. Niin ja kattilan omistan myös. Jotain palavaa nestettä olisi sitäkin, mutta sellaisen kanssa en uskalla ruveta pelaamaan.

luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: juhani - 03.09.22 - klo:18:13 ---Annika Saarikko on hyvä ministeri.

--- Lainaus päättyy ---
Ville Rannan pilapiirros: Ministeri Saarikko panee sotatalouden käyntiin https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/0959bf9f-7ac8-48eb-a934-cc25fd6a5d7c#gallery  :eusa_pray:

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: 1944 - 08.09.22 - klo:13:39 ---Osaatpas hyvin puolustautua hyökkääviltä teksteiltä. En ole kateellinen, mutta kuitenkin ,,,,, :039:

Olisin aikoinani tarvinnut Sinulle tyypillistä kykyä puolustautua.

--- Lainaus päättyy ---


Ei häntä vastaan kai hyökätä, tai en ainakaan minä, luterilainenhan on  foorumin suola ja pippuri. fariinisokeri hermesetas ja kaikkinainen makuaine jota ilman tämä olisi tuntuvasti vähemmän hauska... 

ei suinkaan hän ole vakavissaan?  Mutta hauska, siihen hän kykenee aivan yliwertaisesti paitsi toisin ajoin kun tulee toistoa.    :082:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta