Keskustelu > Yleinen keskustelu

Varautuminen vaikeisiin aikoihin

<< < (3/29) > >>

Pena:
Mitä tekemsitä ministerin ulkomuodolla tai sosialismilla on energian säästötavoitteiden kanssa? Vaikeisiin aikoihin ei varauduta ilkeilemällä.

juhani:
En tykkää tästä luterilaisen ministeriä parjaavista kilomääristä. Annika Saarikko on hyvä ministeri.

Leena:
Petäjäisessä ei tietoni mukaan ole niin pahasti vikaa, sanovat että nilakeitonm voimalla mies hiihtää päivän. Tässä taloyhtiössä on harjoiteltu lämmönsäästöä niin pitkään kuin olen asunut tässä ja oletettav asti siis vuosikaudet ja palelemiseen, veljet, siihen tottuu.  Eli lämmitys ei milloinkaan ole alkanut ennen talviaikaa eikä pattereita saa erityisen kuumiksi siis jotta ne lämmittäisivät asuntoa.

Petäjäisen kohdalla herää huolestunut kysymys, muistiko luterilainen nyt että nila kuoritaan maalis-huhtikuussa  ja taitaako hän kuivaamisen taidon?

Minä suosittelen hänelle poroa.

Nälkäinen henkilö saattaa viiltää poron kaulaan haavan joka siis vuotaa ja juoda veret., Poro toipuu eikä luterilainen näänny nälkään.

,yös poronjäkälä sopii leipätaikinan jatkeeksi mutta voi sen keittää sellaisenaankin.


Minä toivon luterilaisen varustaitimeem ,uäs runsain jäkälin :icon_cool:





































luterilainen:

--- Lainaus käyttäjältä: juhani - 03.09.22 - klo:18:13 ---En tykkää tästä luterilaisen ministeriä parjaavista kilomääristä.

--- Lainaus päättyy ---
Tietenkään minulle ei kuulu kenenkään ulkonäkö etten sen takia tuota kirjoittanut, mutta onhan se jotenkin hassua, miten sairaalloisen lihava Saarikko voi ylimielisesti kehottaa kansalaisia tinkimään elin­tasostaan :003:.  Pääministeri Sanna Marininkin pukeutuminen ja ulkonäkö sekä työssä että vapaa-ajalla on ollut mediassa kritiikin kohteena. Mistäpä muusta Marinin riutunut olemus johtuu kuin ankarasta bilettämisestä ja runsaasta alkoholin käytöstä. Hän on laihtunut todella paljon, ryppyjä on tullut lisää ja kasvot on hyvin riutuneen näköiset.

Sanna Marin on julistanut ikään kuin sodan, jolloin elämme ikään kuin kuin sotatalouden poikkeusoloissa niukkuudessa, jossa kaikkea säännösteltiin sokerista kumisaappaisiin.  :eusa_pray:

Lähteet

Pääministeri: Elämme ikään kuin sotataloudessa
https://www.verkkouutiset.fi/a/paaministeri-elamme-ikaan-kuin-sotataloudessa/#101f4686

Elämää kotirintamalla
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/14/elamaa-kotirintamalla

1944:

Osaatpas hyvin puolustautua hyökkääviltä teksteiltä. En ole kateellinen, mutta kuitenkin ,,,,, :039:

Olisin aikoinani tarvinnut Sinulle tyypillistä kykyä puolustautua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta