Keskustelu > Testialue

Urheiluhullut, 16. erä

<< < (23/29) > >>

Riitta-mummi:
Otan osaa.  Minulla on vielä toivoa. Hollanti ja Kroatia ovat mukana. Kovasti on porukat vaihtuneet, ja oli nämä korona-vuodetkin erottamassa entisestä.

                                             

öppiäinen:
Uruguay taisi laskeskella, että Portugali hoitelee Etelä-Korean, eikä viitsinyt pelata Ghanaa vastaan kunnolla. Yksi maali enemmän niin olisivat jatkossa, mutta rupesivat 2 - 0 -johtoasemassa varmistelemaan. Sietivät pudota.

Ja sitten ilman Sveitsin viimeistä maalia Kamerun olisi jatkossa. Olisi saanut kääntyä niin päin. Serbia sentään pelasi Sveitsiä vastaan kunnolla, vaikkei omia jatkomahdollisuuksia enää ollut.

En katsonut otteluita muuta kuin tuota Ghana - Uruguayta sieltä täältä.

juhani:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 02.12.22 - klo:14:11 ---Otan osaa.  Minulla on vielä toivoa. Hollanti ja Kroatia ovat mukana. Kovasti on porukat vaihtuneet, ja oli nämä korona-vuodetkin erottamassa entisestä.

                                             

--- Lainaus päättyy ---

Minä olen tykännyt mm. hollantilaisesta fudiksesta 1970-luvulta asti. Kroatia on myös ilopilleri. :icon_wink:

Riitta-mummi:
Iloinen pelitapa, onko sitä yhä ?

En osaa arvioida sitä niin kuin sinä. Minulla on yksilökeskeistä tämänkin seuraaminen. Panen merkille pelaajan ja seuraan häntä.

Niitä ei enää ole kuin muutama joita olen sillä tavoin seurannut.

Myös valmentajat ovat tarkkailun alla.  :023:

Riitta-mummi:
Jännä peli Kroatia-Japani eteni rankkarikisaan asti tulokseltaan tasaisena. Pelin tyyli ja tempo oli hyvin erilainen näillä mailla ja peliajalla tilanne olikin 1-1.

Rankkareissa Kroatian molari oli ulottuva ja näyttävä. Ihailin japanilaisten nopeutta, pallotaituruulla. Kroatin 'iäkkäät' pelaajat olivat taktisesti parempia.

Luka Modriz nähtiin vielä osaavana, mutta pääsi vaihtopenkille jatko-ajalle. Ikä alkoi näkyä, 37 v. Lukalla on kolme lasta.

 :109:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta