Kirjoittaja Aihe: Kävin kirkossa 25  (Luettu 19967 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #135 : 24.11.22 - klo:07:11 »
Pelastusarmeja, kansankielellä ralläkkä.
Yksi parhaista, jos ei paras evankeelinen liike kirkon sisällä.

Eihän se minkään kirkon sisällä ole ellei kirkolla tarkoiteta koko kristikuntaa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pelastusarmeija

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #136 : 27.11.22 - klo:11:04 »
Katselin messua televisiosta. Se tuli Paavalin kirkosta ja saarnan piti Halsuan Kanalasta kotoisin oleva pappi. Yleisössä näkyi useita julkikörttejä. Ensikertaa näin sambatyttöjä tanssivan kirkon käytävällä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33646
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #137 : 27.11.22 - klo:11:12 »
Sama kirkko miullakii. Paavalin kirkko näyttää esimerkillään köttien ajatusta ' Kaikki saavat tulla'  myös syntiset, vammaiset, raajarikot, lapset. Vain koirat puuttuivat, mutta aasi oli. Ja Jaakko Heinimäki.

https://areena.yle.fi/1-3757226

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #138 : 27.11.22 - klo:11:44 »
Sama kirkko miullakii. Paavalin kirkko näyttää esimerkillään köttien ajatusta ' Kaikki saavat tulla'  myös syntiset, vammaiset, raajarikot, lapset. Vain koirat puuttuivat, mutta aasi oli. Ja Jaakko Heinimäki.

https://areena.yle.fi/1-3757226

Olen mielelläni aasi, kun pidän aasin hienoimpina eläiminä, mutten ole tervetullut kirkkoon enkä seuroihin, koska erehdyin loukkaamaan Suomen kansaa kääntämällä siionin virret. Ah, miten narsistista! Niin mitätön asia sulkee ihmisen pois.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #139 : 27.11.22 - klo:12:05 »
Hämmästyksekseni laulamassa Hoosiannaa,  suunnitelmat vähän muuttui kun tajusin miten pienenpieni se Kulosaaren kirkko on.  En yhtään muista, saiko siellä seurkuntasalista lisätilaa, enkä sitäkään onko jossain koronarajoituksia enää, ei kai mutta silti.   Sinne on turkasesti matkaa, menin Malmille vaikka seurat nyt jäi väliin.

Hoosiannan lisäksi, kanttori laulaa todella kauniisti ja lauloi tuon  Oi saavu, Immanuel,  josta Riitalla on linkki. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #140 : 27.11.22 - klo:12:23 »
Hämmästyksekseni laulamassa Hoosiannaa,  suunnitelmat vähän muuttui kun tajusin miten pienenpieni se Kulosaaren kirkko on.  En yhtään muista, saiko siellä seurkuntasalista lisätilaa, enkä sitäkään onko jossain koronarajoituksia enää, ei kai mutta silti.   Sinne on turkasesti matkaa, menin Malmille vaikka seurat nyt jäi väliin.

Hoosiannan lisäksi, kanttori laulaa todella kauniisti ja lauloi tuon  Oi saavu, Immanuel,  josta Riitalla on linkki.

Tiedän, että teillä on tarkoitus jättää sanani huomiotta, mutta se vain vahvistaa teeskentelevää tekopyhyyttänne. Se joka kiittelee viisveisaajaa sen jälkeen kun hän jatkuvasti julistaa minua narsistiksi kun ilmoitin käännösten sijainti sinetöi pahuutensa osallistuu hänen pahuuteensa. Olisit voinut ystävällisesti sanoa viisveisaajalle, ettei ole sopivaa vuodesta toiseen vainoa siionin virsien kääntäjää, mutta sen sijaan kiitit häntä ja moitit minua syytöntä. Näin julistat hoosiannat saatanalle eiki Jumalalle.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #141 : 30.11.22 - klo:14:21 »
Tiedän, että teillä on tarkoitus jättää sanani huomiotta, mutta se vain vahvistaa teeskentelevää tekopyhyyttänne. Se joka kiittelee viisveisaajaa sen jälkeen kun hän jatkuvasti julistaa minua narsistiksi kun ilmoitin käännösten sijainti sinetöi pahuutensa osallistuu hänen pahuuteensa. Olisit voinut ystävällisesti sanoa viisveisaajalle, ettei ole sopivaa vuodesta toiseen vainoa siionin virsien kääntäjää, mutta sen sijaan kiitit häntä ja moitit minua syytöntä. Näin julistat hoosiannat saatanalle eiki Jumalalle.

Huh vainoanko jotakin täällä.
Aika vahvasti sanottu, jos en pidä jostakin, mutta siitäkin voinen joustaa..

Se puutarha mikähän se oli steissiltä ylös 500 metriä oli kirjoitus, miehille rauha kaikille kauha.
Thomas jotakin, voidaan polttaa rauhapiippu minun mielesrä jossain, kun olet intiaani jostain.
Tik toc.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #142 : 30.11.22 - klo:20:51 »
Kauhee kalabaliikki tuosta Paavalin kirkon adventtimenosta nyt noussut. (Täällä ei ole sitä "voi hyvät hyssykät" -hymiötä, jonka tähän haluaisin.)
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #143 : 30.11.22 - klo:22:09 »
Katselin messua televisiosta. Se tuli Paavalin kirkosta ja saarnan piti Halsuan Kanalasta kotoisin oleva pappi. Yleisössä näkyi useita julkikörttejä. Ensikertaa näin sambatyttöjä tanssivan kirkon käytävällä.

Joskus tuli paljonkin käytyä Paavlinkirkolla messuissa, taisi olla alan mesta nimisen baarin ollessa kulmilla, hoodeilla.

Toi samba taitanee olla pienempiä kohun aiheita tuossa kirkossa-
Oli ensimmäinen kirkko jossa vihittiin . no sellainen pari.
Tik toc.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kävin kirkossa 25
« Vastaus #144 : 01.12.22 - klo:09:44 »
jatkuu osassa 26
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi