Keskustelu > Testialue

Urheiluhullut, 14.erä

<< < (3/32) > >>

vn:
Nyt on sitten jääkiekon mm-kisoissa välierät menossa.
USA ja Kanada tasaisessa taistossa kumpi pääsee Suomea vastaan loppuotteluun.
Veikkaan USA:aa, se on ollut pitkin kisoja selkeästi odotetulla tasolla, Kanada sakannut
pahasti, mutta parantanut kisojen edetessä.
Suomen välierä Saksaa vastaan vasta tulossa, mutta eiköhän se ole läpihuutojuttu,
vaikka toki se jotain kertoo että Saksa vielä mukana.

Riitta-mummi:
Voi se mennä niinkin että finaalissa ovat Kanada ja Saksa. Kanada johtaa nyt 2-1  USA ta vastaan.

Suomelle kyllä soisin, mutta Saksakin sopii mestariksi, kunhan peli on reilua.

sivullinen:
Huh, Kanadaa kannatin ja voitto tuli, mutta olipa jännä ja hyvä peli.

Riitta-mummi:
Minä katsoin pätkittäin, mutta tilanteesta olin selvillä.

Kanada pääsi finaalin Suomen ansiosta kun pelasi rasapelin ennen jatkoaikaa ja Vl-ksia.

Nyt jos Saksa voittaa Suomen, olen onnistunut veikkauksessani. Sitähän minä sn suinkaan toivo, mutta jotenkin on kutina... :017:

Kanada on uutisissa katolisen koulun lapsi-surmien vuoksi. Thomakselle siitä olen kirjoittanutkin jo aiemmin.

sivullinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 05.06.21 - klo:17:22 ---
Kanada on uutisissa katolisen koulun lapsi-surmien vuoksi. Thomakselle siitä olen kirjoittanutkin jo aiemmin.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon tiesin, mutta en tosin muistanut. Ehkäpä Kanadan joukkueella ei kuitenkaan ollut asian kanssa tekemistä?  :icon_cool:

Näitä törkeyksiä sattuu usein juuri katolisille ja ortodokseille. Lasten hyväksikäyttö yleisimpinä törkeyksinä. Selibaatti ja vastentahtoinen yksinäisyys ovat pahoja asioita. Tosin uskonnot kyllä tulevat ajan kanssa häviämään maailmasta  :023:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta