Keskustelu > Testialue

Päivi Räsäsen puhe kokonaisuudessaan

<< < (4/25) > >>

mt:
Ministerintoimensa Räsänen on nähtävästi hoitanut asiallisesti.

Mt

öppiäinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 24.04.14 - klo:20:03 ---Mäkin tykkään jos on satakilometriä kaukana ja ei puhu.
--- Lainaus päättyy ---

Jaa, minulle kyllä sopisi vaikka tuohon metrin päähän sohvalle istumaan. Ei tarvitsisi tuppisuunakaan pysyä. Mieluusti yhtä jos toistakin kysyisin. Kiinnostavampaahan se niin kuin jos siinä olisi joku jonka puheisiin voisi vain nyökytellä että joo, just niin.

En tiedä, onko Juha Molari kenelle tuttu, mutta itse olen hänet yhdessä suppean piirin keskustelutilaisuudessa tavannut, ja vaikka monesta asiasta olenkin eri mieltä niin tapaaminen oli kyllä ihan hyvä, ei mitään riitelyä tms.

 

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 24.04.14 - klo:22:19 ---
En tiedä, onko Juha Molari kenelle tuttu, mutta itse olen hänet yhdessä suppean piirin keskustelutilaisuudessa tavannut, ja vaikka monesta asiasta olenkin eri mieltä niin tapaaminen oli kyllä ihan hyvä, ei mitään riitelyä tms.

--- Lainaus päättyy ---

En tunne Molaria, mutta kun Wikipedia kertoo, että hän erosi luterilaisesta kirkosta ja liittyi Venäjän ort. kirkkoon. Muistaakseni tämä ero papinvirasta Suomen kirkossa ei ollut kovinkaan vapaaehtoinen, vaan hänet vapautettiin virasta, jota hän hoiti.

öppiäinen:
^Tuo Wikipedian artikkeli ei ehkä muutenkaan ole täysin neutraali.

juhani:
Juha Molari on minun kurssikaverini... Pohjan srk-talolla me pidimme kymmenisen vuotta sitten SV-seurat ja me puhuimme samoissa seuroissa. Juha vaan kehuen totesi, että körttiläiset eivät puhu olemattomia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta