Keskustelu > Seuratupa

Tuomasmessu

<< < (3/6) > >>

Teme:

--- Lainaus käyttäjältä: "minttu" ---Kun nyt pääsee sanomaan, niin itse olen viihtynyt paremmin siinä tylsässä sunnuntain aamujumalanpalveluksessa. Siinä, jossa ei tarvitse olla yhteisöllinen, aktiivinen ja seurallinen ynnä nauttia siitä, että kyljessä kyhnää joku.

Olen perustympeä.

Mitä vaikeampi ja epänuorekkaampi virsi, sen parempi.
--- Lainaus päättyy ---


Aamen. Tympeäksi en kyllä koe itseäni... ja lasten kanssa joku kyhnää sylissä pyhiksen jälkeen, mutta se kasvattaa luonnetta.

Teme

jude:

--- Lainaus käyttäjältä: "minttu" ---Mitä vaikeampi ja epänuorekkaampi virsi, sen parempi.
--- Lainaus päättyy ---


tästä olen aika tavalla samaa mieltä (HUOM! nyt menee ohi aiheen!) - kunhan vaikeus ei ole itseisarvo. uusista (siis itselle) virsistä tapaa löytyä uusia ajatuksia, mutta jos ne ovat kamalan vaikeita niin on mahdollisuus, että suurin osa läsnäolijoista kauhistuu nuottikuvaa ja jättää veisaamatta/laulamatta. vaikeudesta itseisarvona ovat jääneet mieleen eräät männä kesän veisuut Aholansaaressa kun joku tarkoituksella tuntui ehdottavan vaikeita virsiä ja hihittävän muiden kangerellessa. semmoinen ei ole kivaa, ei.

Sanneli:

--- Lainaus käyttäjältä: "jude" ---
--- Lainaus käyttäjältä: "minttu" ---vaikeudesta itseisarvona ovat jääneet mieleen eräät männä kesän veisuut Aholansaaressa kun joku tarkoituksella tuntui ehdottavan vaikeita virsiä ja hihittävän muiden kangerellessa. semmoinen ei ole kivaa, ei.
--- Lainaus päättyy ---

Mää kyllä ehotin vaikeita virsiä mutta ihan vaan sen takia että seki 108 sattu olemaan HYVÄ.
--- Lainaus päättyy ---

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: "Eliza" ---
Mää kyllä ehotin vaikeita virsiä mutta ihan vaan sen takia että seki 108 sattu olemaan HYVÄ.
--- Lainaus päättyy ---


Minusta tämä on vähän ulkona topicin, mutta se 108 on PAHA. Se ei sovi luonnolleni olenkaan.  Samoin on adventtivirren sanat Hiljaisuutta nöyryyttä Jumala rakastaa. Mitä silloin minulkle jää??

Sanneli:

--- Lainaus käyttäjältä: "seppos" ---
--- Lainaus käyttäjältä: "Eliza" ---
Mää kyllä ehotin vaikeita virsiä mutta ihan vaan sen takia että seki 108 sattu olemaan HYVÄ.
--- Lainaus päättyy ---


Minusta tämä on vähän ulkona topicin, mutta se 108 on PAHA. Se ei sovi luonnolleni olenkaan.  Samoin on adventtivirren sanat Hiljaisuutta nöyryyttä Jumala rakastaa. Mitä silloin minulkle jää??
--- Lainaus päättyy ---

On siinä SILTI kiva sävel ainakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta