Kirjoittaja Aihe: Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.  (Luettu 6766 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« : 11.05.05 - klo:09:17 »
Jos joku välttämättä tahtoo tuonne pitkänkiin matkan päästä tulla moikkaamaan tuttuja tms. niin pystyisin pari kolme ihmistä majoittamaan. Ilmoitelkaa vaikka tähän jos nyt joku on tulossa :roll:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #1 : 11.05.05 - klo:16:37 »
Onkos tuolla nuoria ollut ikinä ollu mukana?

Poissa mari

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #2 : 11.05.05 - klo:16:40 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Onkos tuolla nuoria ollut ikinä ollu mukana?


Minä ainakin olen ollut siellä joku vuosi sitten. Oli siellä jokunen muukin nuori silloin, mutta enemmänkin olisi mahtunut. Se oli kyllä ihan mukava vaellus. :D

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #3 : 11.05.05 - klo:17:06 »
Minäkin oon pariin otteeseen ollut tuolla vaelluksella, tosin molemmista kerroista on jo useampi vuosi aikaa. Ja kyllä siellä ainakin silloin oli myös joitakin nuoria mukana. Kivaa oli. Ja eihän noissa tapahtumissa yleensäkään oo mitään ikärajoja, että eiköhän sinne sekaan sovi kaikki, joita vaeltaminen kiinnostaa!

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #4 : 11.05.05 - klo:17:42 »
Oltuani jonkin aikaa asiasta ulalla, hoksasin kaivaa esiin Hengellisen Kuukauslehden ja sieltä selvisi mullekin mistä on Körttivaelluksessa kyse.. :oops: Lisätääs tähänkin vähän vielä infoa (kopioituna suoraan HK:n sivuilta):

"Körttivaellus"
Ylivieskassa Törmälän maastossa perjantaina 27.5. alkaen seuroilla leirikeskuksessa klo 18.00 (huom. aika). Saatavana kahvia. Kolehti: Herättäjäjuhlien (Ylivieska 2006) hyväksi.
Eripituisia opastettuja reittejä. Välillä pysähtymis- ja lepotaukoja. Retkivarustus. Omat eväät. Mahdollisuus saunomiseen. Vaelluksen päätteeksi yöhartaus ja Siionin virsi.
Tervetuloa kaikki mukaan!

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #5 : 11.05.05 - klo:19:36 »
Niin, ei noissa ikärajoja kyllä tosiaan ole... Sitä vain lähinnä ajattelin kun pappakin siellä käy, niin tuli mieleen että ei välttämättä ole pullollaan nuorisoa. Sitä en tarkoittaut ettei saisi mennä, ihmeessä vain sinne jos mieli tekee.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #6 : 11.05.05 - klo:21:18 »
Sitte ainaki on nuorisoa jos sinne lähette! :lol:  Minä oon menossa ainaski. Oon käyny jo aika monesti ja kerran käytiin sielä tavallaan-luokkaretkellä.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Körttivaellus Ylivieskan Törmälässä 27.5.
« Vastaus #7 : 18.05.05 - klo:15:30 »
Sanokoot HEP kuka ees harkitsee olevansa tulossa. :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna