Kirjoittaja Aihe: InterRail - Kokemukset ja vinkit!  (Luettu 7387 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« : 20.03.05 - klo:19:24 »
Elikkäs onkos kukaan ikinä käynnyt reilaamassa? Ajattelin joku kesä lähteä ja olisi kiva kuulla vikkejä ja neuvoja ja matka kertomuksia...

Armeijan jälkeen varmaan olisi hyvä sitten sinne lähtee..

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #1 : 20.03.05 - klo:21:32 »
Jos olisi rahaa niin lähtisin. Kyllä syö miestä kun kesätöitä ei saa mistään, ja autokin tekisi mieli ostaa. Ja kivahan kesälläkin olisi jossain käydäkin, ettei tarvitse kotona istua. Vaan kun ei tuota rahaa ole eikä töitä niin milläs lähtee...

Kannattaa kyllä ihan googlella hakea, varmasti löytyy paljon hyviä (ja vielä enemmän huonoja) matkakertomuksia, ja kuvia matkan varrelta. Itseäkin kiehtoisi erityisesti Itä-Eurooppa, vielä kun se osittain on hieman jäljessä muuta Eurooppaa. Halvempaa, ja ennenkaikkea erikoista. Onhan siellä(kin) tullut käytyä, mutta veikkaanpa että nyt tämän ikäisenä saisi enemmänkin irti.

Poissa Iha Miikka Vaan

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 91
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #2 : 21.03.05 - klo:00:30 »
Niin rahahan on aina melkoinen ongelma...
Ja varsinkin nytten kun ajo kortti pitää maksaa ja muutenkin on vähän tämän opiskelemisen takia vähän tiukkaa. Mutta kesätöitä minulla on joka kesäksi enon firmasta että kesä työt eivät ole onglema...etelä eurooppaan olisi kesän jälkeen tarkoitus mennä ihan lomailemaan ja löhöilemään!

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #3 : 21.03.05 - klo:16:40 »
Määki voisin tulla sinne sun enon firmaan töihin...

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #4 : 23.03.05 - klo:14:59 »
hmm... matkakertomuksia... katsotaanpa...sen verran voin näin aluksi sanoa että niitä on paljon!!!meidän luokka on reissannut 7lk. norjaan hiihtämään viikoksi, viime syksynä käytiin lapin vaelluksella, ja sitten, ööh... no viis niistä koulun reissuista, kivaa on ollut niilläkin mutta tarkoitat varmaan ennemminkin omaa reissailua?? no olen pienestä pitäen reissannut eurooppaa(tosin en kyllä muista niinstä mitään....) mutta sen verran kuvien perusteella tiiän että olen käynyt itävallassa, ranskassa, saksassa, bulgariassa, norjassa(jäämerellä), usa:ssa, ruotsissa(niin varmaan moni muukin) englannissa, italiassa,tanskassasveitsissä,ja no on niitä varmaan enemmältikin, tosin en muista noista puoliakaan, viimeinen matkani oli jenkkeihin floridaan 4kk. sen muistan hyvin ja sit 2003 marraskuussa käytiin espanjassa. hyviä matkakokemuksia ja muistoja tuli(tosin espanjassa pitää osata kieltä ja olin kipeänä). ja no saa kysellä jos haluaa... ja jos haluaa kysyä kysykää... sitä vartenhan on myös foorumit... :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa -JuuSo-P-

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 73
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #5 : 23.03.05 - klo:17:00 »
Joo! Mää haluan kans tästä tietoa kun olen ajatellut vähän itse lähteä isompana vähän eurooppaa kiertelee..
-JuuSo-

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #6 : 23.03.05 - klo:20:11 »
Nyt oli kysymys siis interrail matkaamisesta, ei muunlaisesta. Itsekin olen käynyt vaikka ja missä, mutta ne nyt eivät tähän keskusteluun kuulu alkuunkaan...

Anonymous

  • Vieras
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #7 : 23.03.05 - klo:21:33 »
:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:
 heh... en tainnut lukea sitä loppuun... suokaa anteeksi m.k!!!!!!
no tulihan sekin sitten selitettyä... heee... :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #8 : 25.01.07 - klo:23:07 »
Hmm.
Tämän kesän puitteisiin tuskin enää onnistuu, mutta jos eläisi seuraavan talven kukkaron nyörit tiukalla (tekisi töitä, anyone?) niin josko sitten....
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #9 : 26.01.07 - klo:09:44 »
Walesin rantarataa (Machynlleth - Pwllheli) pitkin pääsee ajelemaan viehättävillä kapearaiteisilla junilla, joissa ei Interrail-lippu tosin kelpaa.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
InterRail - Kokemukset ja vinkit!
« Vastaus #10 : 26.01.07 - klo:18:47 »
Lainaus käyttäjältä: "Pena"
Walesin rantarataa (Machynlleth - Pwllheli) pitkin pääsee ajelemaan viehättävillä kapearaiteisilla junilla, joissa ei Interrail-lippu tosin kelpaa.


Olen saanut matkustella pienestä pitäen, joten interreilaus jäi vähemmälle. Sen sijaan vanhempi poikani kasvoi interrailmatkallaan aikuiseksi. Matkaan lähti tukea tarvitseva lapsi ja takaisin tuli iloinen, itseellinen nuori mies.
Acta, non verba.