Kirjoittaja Aihe: Rehellisyys  (Luettu 4966 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Rehellisyys
« Vastaus #15 : 15.06.09 - klo:17:14 »
Jossain mielessä on helpompaa itse olla rehellinen toiselle kuin että toinen olisi rehellinen minulle. Tällä rehellisyydellä tarkoitan sitä, että sanotaan kaikki ihan niin kuin ajatellaan.

Minusta on parempi olla kommentoimatta sellaista (ulkonäkö, suoritus ym) kuin haukkua pystyyn. Samoin pitäisin valkoisia valheita jossain määrin ihan kristillisenä. Jotain rajaa sentään siinä saa olla.

Jos joku ihminen on mielestäni aivan kauhean näköinen ja alan kehua hänen ulkonäköään ylitsevuotavasti, toinen ei voi olla huomaamatta epärehellisyyttäni ja syystä loukkaantuu. Jos hän itse sanoo jotain negatiivista ulkonäöstään, voin todeta, että enpä ole itsekään mikään kaunotar tai jotain vastaavaa. Mielestäni seppos oli keksinyt todella hyvän keinon päästä pälkähästä.

Tulipa jotenkin sekava sepustus, mutta lähetän kumminkin.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Rehellisyys
« Vastaus #16 : 15.06.09 - klo:17:49 »
Jossain mielessä on helpompaa itse olla rehellinen toiselle kuin että toinen olisi rehellinen minulle. Tällä rehellisyydellä tarkoitan sitä, että sanotaan kaikki ihan niin kuin ajatellaan...keinon päästä pälkähästä.
Tulipa jotenkin sekava sepustus, mutta lähetän kumminkin.
:icon_eek:
                 :eusa_doh:
                                   :eusa_think:
                                                       :eusa_sick:
                                                                             :repee2:
« Viimeksi muokattu: 15.06.09 - klo:17:53 kirjoittanut Benkku »

santtu-62

  • Vieras
Vs: Rehellisyys
« Vastaus #17 : 16.06.09 - klo:10:07 »
Kahvitauoko 15 min. :kahvi: ja takaisin ...