Kirjoittaja Aihe: Tämän katsoin TV:stä 6  (Luettu 33109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #135 : 20.01.16 - klo:16:31 »
Teemalla on menossa 4-osainen dokumentti Walt Disneyn elämästä ja työstä. Kaksi niistä on jo esitetty. Löytyvät Areenasta.

 :003: ihan älyttömän hyvää unilääkettä. Ensimmäistä osaa olen katsonut tabletilta, kun uni oli karussa. Olen katsonut sitä ainakin kolmesti; ja joka kerran nukahtanut kahdessa minuutissa. Yhtenä unettomana yönä nukuin levottomasti, mutta aina herätessäni raotin silmiä ja Walt nukutti taas hetkessä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #136 : 20.01.16 - klo:16:55 »
Ai, niinkö kävi .   Ei nämä pätkät minuakaan ole valvottaneet, ei niissä ole 'sellaista'
sisältöä.
Mielenkiintoinen elämäntarina ja kaikki tutut disney-hahmot ja riittoisa vapaa-aika
saavat tätäkin katsomaan.
Kun nyt sanoit, niin hyvin minäkin nukahdin eilen pian klo 21 jälkeen.

On totta, että eräät kirjat, musiikki ja tv-ohjelmakin, etenkin jos on tabletti käsissä, nukuttavat erikoisen hyvin.
Minulla parasta on hipi-hiljainen klassinen korvan juuressa. Unissani sitten suljen radion.   :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #137 : 20.01.16 - klo:21:32 »
^ aion yrittää katsoa vielä neljännen kerran, koska aihe on kiinnostava ja dokumentti hyvin tehty. Jospa päiväaikaan pysyisin hereillä.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #138 : 20.01.16 - klo:22:14 »
Ville Haapasalon Volga 30 päivässä. Jotenkin toi Venäjän surumieliyys tulee hyvin esiin noissaa kuvauksissa. Olen aina ollut kiinnostunut  Venäjästä, jo nuoruusvuosina luin Vankileirien saariston ym, ja sama alavire tuntuu jatkuvan aina vaan.
 Olen käynyt siellä 5 kertaa, yksi ulottui   Petroskoihin ja 2 Leningraadiin ja 2 Pietariin. En osaa sanoa mikä Venäjässä kiehtoo, mutta olisi halu kokea se syvällisemminkin rauhanolosuhteissa. Vielähän siihen on mahdollisuus.
ps. Tilasin -80 luvulla Neuvostoliitto lehteä osin huumorimielessä kunnes se lopetettiin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #139 : 20.01.16 - klo:23:28 »
Katsoimme Villeä taas kerran ihan uteliaisuuttamme. Minulla olisi Pietariin siteitä, kun se on isäni ja hänen vanhempiensa syntymäkaupunki. Mutta ei se riemunkiljahduksia aiheuta, aina sama alakulo, joka nakyy Villenkin ohjelmissa hyvin. Olen Pietarin lisäksi käynyt Petroskoissa ja Vienan Kemissä. Nämä kaikki bussilla ja Moskovassa työmatkalla lentäen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #140 : 21.01.16 - klo:07:11 »
Olen katsonut kaksi jaksoa, lähinnä Villen itsensä takia. Hänen taustansa on hyvinkin tuttua minulle. Isän kanssa olen tehnyt näyttämötyötä ja isän taidekaupassa ja kehystysliikkeessä olen asioinut. Äiti on kärköläläisiä.

Ville kävi vierailijana Lahden kaupunginteatterissa vierailijana Reviisorissa. En pitänyt
roolisuorituksesta, ja vaikea minun on katsoa häntä tässä tv-ohjelmassakaan.
En tuomitse, en paheksu, mutta tapa tehdä dokumenttia tökkii.

Volgan maisemat ovat luonnostaan kauniit, vain venäläinen tapa jättää kaikki rempalleen pilaa sitä. Ihmisluonne on tunteellinen, tuttua meille karjalaisille.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #141 : 21.01.16 - klo:07:41 »
Kun me menimme yhdessä unkarilaisten kanssa esihistoriassa pitkin Volgaa. He kääntyivät etelään ja me käännyimme pohjoiseen. Ensimmäisiä kertoja kun me mokattiin. Lapissa on nykyään pakkastilanne -40C. Onko meidän esi-isät olleet idiootteja?.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #142 : 21.01.16 - klo:07:45 »
Äh ! Veden tuomina ne vainusivat tuhatjärvisen maan kalavesineen. Unkarissa on Tonava ja Balaton, ainoastaan.

Eilinen tiedemies telkkarissa uumoili, että nyt maapallolla ollaan kahden jääkauden välisessä lauhkeassa ilmastossa  :003:
Jääkausi on vasta tulollaan, esimakua tämä on .
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #143 : 21.01.16 - klo:07:52 »
En syytä esiisejämme, painvastoin kiitän, ymmärrän kyllä huumorisi. Kyllä valinta oli aivan oikea eikä sijaintikaan ole hullumpi, vaikka ei olosuhteet aina ole olleet helpot.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #144 : 22.01.16 - klo:12:17 »
En syytä esiisejämme, painvastoin kiitän, ymmärrän kyllä huumorisi. Kyllä valinta oli aivan oikea eikä sijaintikaan ole hullumpi, vaikka ei olosuhteet aina ole olleet helpot.

Täällä on rauhallista, kivet jäätyvät maahan, kukaan ei tarkene rähinöidä, mutta sittenkin toisinaan ajattelen, että noniin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tämän katsoin TV:stä 6
« Vastaus #145 : 22.01.16 - klo:14:51 »
En katsonut tv:tä, mutta siirrytään silti osaan 7
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi