Kirjoittaja Aihe: Virtuaalinen mykkäkoulu  (Luettu 3417 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Virtuaalinen mykkäkoulu
« : 03.12.07 - klo:15:47 »
Jopas on hiljaista. Ottiko adventti noin lujille? Vai onko täällä menossa jokin "kuka pysyy pisimpään hiljaa" -kisa? Vai oletteko kaikki siirtyneet Naamakirjaan?

Kuten huomaatte, addiktiohan tästä on tullut.

Mt

P.S. Vieläkö se Kalistajan banaanitauko kestää vai onko hänkin siirtynyt vaiteliaitten joukkoon? Jos on, niin mitä tästä sitten tulee...

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Virtuaalinen mykkäkoulu
« Vastaus #1 : 03.12.07 - klo:21:20 »
Täällä ollaan. Eipä vain ole oikein mitään älykästä sanottavaa, ja vaikka olisikin, niin joku muu osaa sanoa sen paljon paremmin. Olen siis hiljaa.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Virtuaalinen mykkäkoulu
« Vastaus #2 : 04.12.07 - klo:00:12 »
Itsekin olen ajatellut, että on meno rauhoittunut. Ei ole ollut oikein mitään aktiivista aihetta, joka iskisi niin paljon, että olisin kirjoittanut. Paitsi tämä nyt... ;)
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Re: Virtuaalinen mykkäkoulu
« Vastaus #3 : 04.12.07 - klo:10:20 »
Lainaus käyttäjältä: "mt"
P.S. Vieläkö se Kalistajan banaanitauko kestää vai onko hänkin siirtynyt vaiteliaitten joukkoon?


Ohi on.

Benkku

  • Vieras
Tekee varmasti joskus hyvääkin.
« Vastaus #4 : 19.08.08 - klo:20:21 »
Tutkistelin omaa käyttäytymistäni foorumin alueella. Viestit ovat välillä herkkiä, sovittelevia, hyökkääviä, hämmentäviä ja välillä aivan tyhjän päivästä höpinää.
Pistää vähän pohdiskelemaan onko ukko nyt ihan psyykkisesti voimissaan. Täytyy kyllä korjata heti että ei hätää.

Foorumi on minulle pohdiskelun ja ajatusten jakamista, mutta ennen kaikkea tunteiden purkautumis "paikka". Mihin kyllä valitettavasti usein liittyy,että tuon musiikki esityksiä tai sanoituksia, huh,huh.
On muuten aika iso skaala, ehkä kumminkin painottuen enemmänkin kevyen musiikin puolelle.  

Siksi minä pidän  pientä taukoa nyt ja maistelen foorumin antimia.
Joten olen virtuaalisesti "välitunnilla",rehtorin puhuttelussa. O:)

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Tekee varmasti joskus hyvääkin.
« Vastaus #5 : 19.08.08 - klo:21:06 »
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Tutkistelin omaa käyttäytymistäni foorumin alueella. Viestit ovat välillä herkkiä, sovittelevia, hyökkääviä, hämmentäviä ja välillä aivan tyhjän päivästä höpinää.
Pistää vähän pohdiskelemaan onko ukko nyt ihan psyykkisesti voimissaan. Täytyy kyllä korjata heti että ei hätää.

Foorumi on minulle pohdiskelun ja ajatusten jakamista, mutta ennen kaikkea tunteiden purkautumis "paikka". Mihin kyllä valitettavasti usein liittyy,että tuon musiikki esityksiä tai sanoituksia, huh,huh.
On muuten aika iso skaala, ehkä kumminkin painottuen enemmänkin kevyen musiikin puolelle.  

Siksi minä pidän  pientä taukoa nyt ja maistella foorumin antimia.
Joten olen virtuaalisesti "välitunnilla",rehtorin puhuttelussa. O:)


Onneksi kysymys on vain virtuaalisesta välitunnista.  :wink:
Acta, non verba.