Kirjoittaja Aihe: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?  (Luettu 19540 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #90 : 10.01.23 - klo:10:30 »
Niin kauan kuin cyberbullyingia sallitaan, kehuminen tuntuu inhottavalta

Olemmehan tiettyyn rajaan asti sallineet sinunkin harjoittamasi nettikiusaamisen, vaikka sekin on joskus ollut inhottavaa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #91 : 10.01.23 - klo:18:17 »
Olemmehan tiettyyn rajaan asti sallineet sinunkin harjoittamasi nettikiusaamisen, vaikka sekin on joskus ollut inhottavaa.

Anteeksi vaan, olen täysin syytön. On skandaali, että olen joutunut kärsimään siitä, että käänsin virret, ja kaikki johtuu siitä. Tiedän, että valitukseni ärsyttää teitä, mutta hyvin helposti olisitte voineet välttää sitä. Joka sanaa, jolla syytätte minua on yksi sana lisää, jolla rankaisette minua virsien kääntämisestä, sillä ei ole ollut missään vaiheessa kysymys muusta. Ja nyt on kysymys siitä, että pyynnöstä laitoin kommentoimatta linkin tänne, kun jotkut eivät löytäneet sitä ja sain kuulla, että olen sen takia vielä narsisti. Minua moititaan siitä, että asiallisesti raportoin siitä, se oli kuulemma hirveätä. Valehdeltiin, että viisveisaaja oli pyytänyt anteeksi. Siis olette ihan uskomattomia. Olen täysin syytön. En pysty kirjoittamaan mitään niin voimakasta, että se olisi liikaa sen edessä mitä olette tehneet menneisyydessä ja nyt tämän narsismipostin yhteydessä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #92 : 10.01.23 - klo:18:32 »
Johan nyt on mielensä pahoittanut.

En paljoa ole ehtinyt foorumilla vierailla ja ei ole osunut aiemmin tälläinen mielenpahoitus minun sanomisistani tai siis kirjoittelusta.

Mitä tohon nyt osaisi vastata?
Anteeksi loukkaukseni.
En nyt tiedä auttaako sekään mitään, mutta pyydän anteeksi.

Ihmettelen noin voimakasta pahastumista jonkun tai siis minun loukkaavasta kirjoituksesta.
Itse en ole kovin herkkähipiäinen ja saa loukata ja haukkua minua.

Se ei noin yleisesti ajatellen tee ihmiselle hyvää olla vihainen lähimmäistä kohtaan.
Isä meidän rukouksessa kun rukoillaan, että anna anteeksi myös niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Jeesus käski rukoilla vainoajien puolesta.
jeesusta haukuttiin ja hänen päälleen syljettiin, mutta Jeesus ei noussut vastustamaan sitä vaan oli hiljaa.

Ihmisiä meitä on niin monenlaisia ja kaikkien kanssa tulisi elää.
Joku on sanonut, että joitain ihmisiä pitää hyväksyä kaukaa.

Tsemppiä vaan kaikille kun olette kokeneet tulleenne loukatuksi minun kirjoitusteni vuoksi.
Itse jätän loukkaukset Herran käteen hän hoitakoon asiat.

Tik toc.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #93 : 10.01.23 - klo:18:52 »
Johan nyt on mielensä pahoittanut.

En paljoa ole ehtinyt foorumilla vierailla ja ei ole osunut aiemmin tälläinen mielenpahoitus minun sanomisistani tai siis kirjoittelusta.

Mitä tohon nyt osaisi vastata?
Anteeksi loukkaukseni.
En nyt tiedä auttaako sekään mitään, mutta pyydän anteeksi.

Ihmettelen noin voimakasta pahastumista jonkun tai siis minun loukkaavasta kirjoituksesta.
Itse en ole kovin herkkähipiäinen ja saa loukata ja haukkua minua.

Se ei noin yleisesti ajatellen tee ihmiselle hyvää olla vihainen lähimmäistä kohtaan.
Isä meidän rukouksessa kun rukoillaan, että anna anteeksi myös niille jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Jeesus käski rukoilla vainoajien puolesta.
jeesusta haukuttiin ja hänen päälleen syljettiin, mutta Jeesus ei noussut vastustamaan sitä vaan oli hiljaa.

Ihmisiä meitä on niin monenlaisia ja kaikkien kanssa tulisi elää.
Joku on sanonut, että joitain ihmisiä pitää hyväksyä kaukaa.

Tsemppiä vaan kaikille kun olette kokeneet tulleenne loukatuksi minun kirjoitusteni vuoksi.
Itse jätän loukkaukset Herran käteen hän hoitakoon asiat.

Anteeksipyyntö joka on vain johdanto hurkasteluun ei ole anteeksipyyntö. En ole pyytänyt sitä sinulta enkä tarvitse sitä. En ole niinkään sinuun loukkaantunut kuin ylläpitoon, joka ei tee työtään vaan tukee sellaisia posteja kuin narsismipostisi. Tiesit hyvin, että sanasi ja Seppo Samilan tuki johtavat siihen, ette virret poistetaan HYn sivuilta. Niin narsistin sana ei ole enää siellä näkyvissä.
On sokeus suuri, jos et tajua mikä skandaali tämä on, että Siionin virsien kääntäjä ei voinut rauhassa laittaa linkkiä eksyneitten pyynnöstä. Aavistin, että joku vihollinen vaanii ja olin oikeassa. Niin saat iloita siitä, että sait Sepon kanssa yhteistyönä taas virret pois näkyvistä ja tällä kerta lopullisesti, sillä ei ole enää nettimahdollisuuksia jäljellä.
Ei tämä ole mitään henkilökohtaista. Sinua vain käyttävät hyväkseen ne tahot HYssä, jotka vihaavat Malmivaaran vanhoja virsiä, siksi, että niissä on saksalaista pietismiä ja häpeävät sitä historiallista taustaa. Astuit huomaamattasi samaan kusiaispesään kuin minä.
Olen humanisti ja on minulle aivan yhden tekevä onko niissä pietismiä vai marksismia, mutta herrat pelästyivät ja käyttivät ensin vilpitöntä B.S. sitten sivullista raukkaa ja sitten sinua.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #94 : 10.01.23 - klo:19:08 »
Anteeksipyyntö joka on vain johdanto hurkasteluun ei ole anteeksipyyntö. En ole pyytänyt sitä sinulta enkä tarvitse sitä. En ole niinkään sinuun loukkaantunut kuin ylläpitoon, joka ei tee työtään vaan tukee sellaisia posteja kuin narsismipostisi. Tiesit hyvin, että sanasi ja Seppo Samilan tuki johtavat siihen, ette virret poistetaan HYn sivuilta. Niin narsistin sana ei ole enää siellä näkyvissä.
On sokeus suuri, jos et tajua mikä skandaali tämä on, että Siionin virsien kääntäjä ei voinut rauhassa laittaa linkkiä eksyneitten pyynnöstä. Aavistin, että joku vihollinen vaanii ja olin oikeassa. Niin saat iloita siitä, että sait Sepon kanssa yhteistyönä taas virret pois näkyvistä ja tällä kerta lopullisesti, sillä ei ole enää nettimahdollisuuksia jäljellä.
Ei tämä ole mitään henkilökohtaista. Sinua vain käyttävät hyväkseen ne tahot HYssä, jotka vihaavat Malmivaaran vanhoja virsiä, siksi, että niissä on saksalaista pietismiä ja häpeävät sitä historiallista taustaa. Astuit huomaamattasi samaan kusiaispesään kuin minä.
Olen humanisti ja on minulle aivan yhden tekevä onko niissä pietismiä vai marksismia, mutta herrat pelästyivät ja käyttivät ensin vilpitöntä B.S. sitten sivullista raukkaa ja sitten sinua.
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #95 : 29.04.23 - klo:04:45 »
Anteeksi vaan, olen täysin syytön. On skandaali, että olen joutunut kärsimään siitä, että käänsin virret, ja kaikki johtuu siitä. Tiedän, että valitukseni ärsyttää teitä, mutta hyvin helposti olisitte voineet välttää sitä. Joka sanaa, jolla syytätte minua on yksi sana lisää, jolla rankaisette minua virsien kääntämisestä, sillä ei ole ollut missään vaiheessa kysymys muusta. Ja nyt on kysymys siitä, että pyynnöstä laitoin kommentoimatta linkin tänne, kun jotkut eivät löytäneet sitä ja sain kuulla, että olen sen takia vielä narsisti. Minua moititaan siitä, että asiallisesti raportoin siitä, se oli kuulemma hirveätä. Valehdeltiin, että viisveisaaja oli pyytänyt anteeksi. Siis olette ihan uskomattomia. Olen täysin syytön. En pysty kirjoittamaan mitään niin voimakasta, että se olisi liikaa sen edessä mitä olette tehneet menneisyydessä ja nyt tämän narsismipostin yhteydessä.

 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Pitääkö Foorumilla varoa sanojaan?
« Vastaus #96 : 29.04.23 - klo:05:12 »
Johan nyt on mielensä pahoittanut.

Tsemppiä vaan kaikille kun olette kokeneet tulleenne loukatuksi minun kirjoitusteni vuoksi.
Itse jätän loukkaukset Herran käteen hän hoitakoon asiat.
Pikemmin HYn herrojen käsiin, jotka häpeävät isiensä uskoa eivätkä halua, että historialliset todisteet siitä olisivat julkisuudessa. Jumala toimitsee kaikki, jotka pilkkaavat kristikunnan aikaisempien polvien virsiä, jotka parhaiten ilmaisevat edesmenneiden uskonnollisuutta. Jos jo iankaikkisen elämän voittaneiden uskonsankareiden virret (tunnen perinteen hyvin ja on vaikea löytää virttä, josta puuttuu taivallinen kosketus) ovat yleisesti meille pilkan aiheen ("kamalat" ja "kuvottavat"), niin voimme hyvin epäillä tulevamme samaan taivaan osaan kuin heillä on.
Sinun kirjoituksesi ei loukkaa ketään. Se rikkoi foorumin säännöt mutta ylläpito tukee sitä edelleen ja yleisesti tällä foorumilla ihmiset ovat samaa mieltä. Minäkään en ole pyytänyt kenenkään postin poistamista. Olen pyytänyt, että ihmiset keskustelisivat asiasta, sen sijaan, että tiivistäisivät rivinsä tukemalla ihmistä, joka julkisesti sanoo herännäisyyden keskeisiä tekstejä kamaliksi ja kuvottaviksi. Sen sijaan, että on ollut keskustelua ja mielipiteitten vaihtelua, on vain ollut saatanallista tukea sille jumalattomalle väitteelle, että Malmivaaran vanhat virret ovat kamalia ja kuvottavia. Ainoa joko on noussut sitä väitettä vastaan on haukuttu, blokattu, ja moitittu.
Hyvä jos pyydät Herralta mitä pyydät. Luulet olevasi oikeassa, kun haukut virsien kääntäjää narsistiksi, kun hän asiallisesti ja kommentoimatta laittoi linkin. Tekosi ja ylläpidon tuki johtui siihen, että virret poistettiin julkisuudesta. Jos Jumala antaa sinulle sen anteeksi, se on hyvä asia.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.