Kirjoittaja Aihe: Oikein vai väärin? Ratkaiseeko lopputulos? Todennäköisyydet ja jälkiviisaus  (Luettu 3830 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Karjalaisen kyösti perää lopullista vastausta ja useasti.
Mulla sopii epävarms ja kyseenalaisuus.
Mielelläni en halua mihinkään kysymykseen lopullista vastausta.
Varmaan yksi plus yksi on kaksi, mutta  se tappaa mielikuvituksen ja tälläiset ihmiset kun minä, kun tykkää katsella kaikkea yläperpektiivistä ja sitten jokapuolelta ajatus jostain yks plus yks on kaks saa hermot meneen. mitä jos onkin yksi hiekkakasa ja siihen laitetaan toinen hiekkakasa, niin montako hiekkakasaa siitä tulee?

Äh tipuin jo aiheesta, mutta vastaukseni on ehdottomasti ehkä.

Tässä on samoten nettikelailun ongelmaq:  Juu tossahan se sanotaan selvällä suomen kielellä, asia on näin eikä noin.

Tässä sanoo 5-veisaaja viisaasti. Myös mielikuvitus kuolee, kun otetaan tavaksi etsiä yks ainoa oikea vastaus, iankaikkisesti, aamen.

Sitten on asioita jotka täytyy ratkaista. Kolmannen valtakunnan aikana se oli Saksassa suhde Hitlerin valtaannousuun, juutalaislakeihin ja silloin ihmiset joiden kohtalona oli elää siellä silloin joutuivat kaiken ajatteluni kaiken kuvitteluni päätettyäni näkemään, he saattavat tehdä oikein, mutta oikeus useasti vie vapauden ja hengen.

Samaa urheutta kysytään venäläisiltä --- osa kansasta ehkei todella tiedä totuutta Putlerin operaatioista, osa sanoo kyllä tietävänsä mutta kun tämä sananvapaustilanne meillä on vähän niin ja näin, mikä oli erittäin rohkea ulostulo, saati:  Mitä me tästä vielä saammekan maksaa.

Niin. On tilanteita joissa voidaan erottaa oikea ja väärä, ja kansanmurha on epäilemättä eräs niistä.  Natseille myös miehitettyjen maiden asukkaitten arvo oli pennin arvoinen tyyliin "ei polakit mitään kouluja tarvi, ne on vähän kuin eläimiä". Viimeistään kelpo Hausfau sai tatsin, kun miehitysjoiukot pakottivat pikku sight-seeingille lähimpään keskitysleiriin.


Mietin, kysyivätkö ne itseltään kuten nuoremmat venäläiset:  Millä me maksamme tämän hirvittävyyden?

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Mulle oli iso helpotus tajuta, että ihmiset näkee erilailla asiat, kaikki ei ajattele ja katso asioita ylhäältä, niinku taivaasta katsoen, että ihmiset on erilaisia, vaikka kaikki yhtä rakastaettavia.

Leena on rakas.

Leanna mietti miten nuoret venäläiset mietti nykymenon.
--Nykyään en tiedä onko mun suomen vai tanskankieli yhtä hyvä ehkä molemmat yhtä huonot.
-Nuori venäläinen alla tyrannian, siis systeemin, kuten me Suomessa, jos et elä systeemin mukaan, niin sakotetaan verotetaan ja Suomessa systeemi mitä se on, öö,, riistää kai lähelle, niin rahaa riistää Suomen systeemi, vois laskee bensan hintaa ja ties mitä, mutta systeemi monessa pielessä.

Venäläinen nuori sodassa, kuten minäkin armejassa mietin, et systeemi vaan jyrää.

https://www.youtube.com/watch?v=kHjzuqq3b44

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Sinä kanssa olet rakas, sinä ajattelet.  :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Sinä kanssa olet rakas, sinä ajattelet.  :kahvi:

Kiitos, vaikkakin olen kuullut, et Make on paras silloin kun nukkuu ja ihan plus jos ei kuorsais.
Mut minkä teet kun unessa työstää asioista.
Kaikki valta tekoälylle!