Kirjoittaja Aihe: Lähteekö luterilainen kahville?  (Luettu 15281 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #45 : 28.03.22 - klo:15:30 »
Sillä jo pärjää, että on yksi SV-kirja, koska kännykällä voi ottaa kuvan ja näin pääsee veisaamaan, kuin omasta.
Mitä Viisveisaaja sanoo Riitan ehdotuksesta?

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #46 : 28.03.22 - klo:21:47 »
Tuskin saamme ikinä Luterilaista ilmestymään kahviseuraksi tai körttifoorumin tapaamiseen, kun hän rapistelee mielummin nimimerkin piilossa, kuin valoa kaihtava lutikka. :017:
Kirjoitusten perusteella olen profiloinut Luterilaisen n. 40-kymppiseksi mieheksi, jolla on monenlaisia fobioita uskonnon, politiikan, seksuaalisuuden ja rotujen tiimoilta.
Fanaattisuus omia arvoja kohtaan estää näkemästä paljon myös sitä rikkautta, rakkautta ja hyvää, mitä elämä tarjoaa. Pitää vain uskaltaa kohdata kaikkea erilaisuuttakin, vaikka joutuisikin epämukavuusalueelleen menemään.

Eihän tämä mun kirjoitusten perusteella tapahtuva persoonan profilointi ole useinkaan osunut kohdalleen, kun körttifoorumin tapaamisissa olen mietiskellyt. Hymynaamojan ja mukavia ihimisiä vain olen siellä kohrannut.  :109:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #47 : 29.03.22 - klo:16:21 »
Tuskin saamme ikinä Luterilaista ilmestymään kahviseuraksi tai körttifoorumin tapaamiseen, kun hän rapistelee mielummin nimimerkin piilossa, kuin valoa kaihtava lutikka. :017:
Kirjoitusten perusteella olen profiloinut Luterilaisen n. 40-kymppiseksi mieheksi, jolla on monenlaisia fobioita uskonnon, politiikan, seksuaalisuuden ja rotujen tiimoilta.
Fanaattisuus omia arvoja kohtaan estää näkemästä paljon myös sitä rikkautta, rakkautta ja hyvää, mitä elämä tarjoaa. Pitää vain uskaltaa kohdata kaikkea erilaisuuttakin, vaikka joutuisikin epämukavuusalueelleen menemään.

Eihän tämä mun kirjoitusten perusteella tapahtuva persoonan profilointi ole useinkaan osunut kohdalleen, kun körttifoorumin tapaamisissa olen mietiskellyt. Hymynaamojan ja mukavia ihimisiä vain olen siellä kohrannut.  :109:
Olisi todella mukavaa päästä mummolle teidän kahviseuraksi, rukoilemaan ja veisaamaan Siionin virsiä niin kuin opetuslapset viimeisenä iltana Jeesuksen kanssa maailmanhistorian merkittävimmän päivän Kristuksen paluun aattohetkissä Harmageddonin taistelun ollessa pian totista totta.  :eusa_pray:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #48 : 29.03.22 - klo:16:43 »
Tervetuloa ! :kahvi:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #49 : 29.03.22 - klo:21:14 »
Kysykää jos Viisveisaajat tarjoaisi kyydin Jaguaarillaan. Nappaisitte Sepon mukaan Tuusulasta.
Mutta Pena tulee eri suunnasta. Hän on meillä entisessä kodissa käynnitkin, kuten Kalistajakin.

Jos junalla tulette, haen ilman muuta asemalta. Nyt ajaminen maistuu taas, kun näkö parani.
En kuitenkaa lähde Leppävaaraan asti yksin ajamaan. Siellä on niitä suuria ramppeja ja liittymiä.

Olisi todella mukavaa nähdä, ja veisata. Siioninvirret mukaan !
Ja kyllä meille vaimotkin mahtuu, Tervetuloa K ja T !

Jahas vai tälläistä on suunniteilla ?
No jaguaariin kyllä mahtuu ja sillähän pääsee, mutta olen kyllä aika skeptinen aikataulusta, kun en tiedä missäpäin maailmaa olen tarvittavana aikana.

Riitta mummohan asuu ymmärtääkseni kaakonkulmalla kuten outo opettaja.
Sinnehän nyt Stadista ole kuin tunti pari, mutta antikatsoa nyt josko pääsee töistä ja muusta irrottautumaan.
Kyllähän Joensuussa sitten nähdään kesemmällä, eiköhän körttisjuhlat tänä vuonna ole?

Nimimerkkuluterilaista minä toisin kuin Mörtti olen pitänyt naisena, en niin kovin vanhana, mutta eihän täällä muulla pitäisi olla väliä kuin kirjoitteluilla.

Viiniseurat vois olla myös kivemmat ?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #50 : 29.03.22 - klo:22:50 »
Nimimerkkuluterilaista minä toisin kuin Mörtti olen pitänyt naisena, en niin kovin vanhana, mutta eihän täällä muulla pitäisi olla väliä kuin kirjoitteluilla.
Naisoletettu?  :eusa_pray:

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #51 : 29.03.22 - klo:23:31 »
Miksi minä ehdottaisin ?

Ehdotan, että sinä, Kalistaja , Pena, Viisveisaaja ja seppos tulette meille kahville  ! :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi:

Sydämellisesti tervetuloa !

Kuulostaa kelpo kutsulta. Kuka lähtee kuskiksi? Vai menemmekö punaisella bussilla koko sakki? Kesäkahvit Lahdessa ( esimerkiksi ) ei tosiaankaan hassummalta ajatukselta tunnu. :kahvi: :kahvi: :kahvi:

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #52 : 30.03.22 - klo:06:17 »
Kuka lähtee kuskiksi? Vai menemmekö punaisella bussilla koko sakki? Kesäkahvit Lahdessa ( esimerkiksi ) ei tosiaankaan hassummalta ajatukselta tunnu. :kahvi: :kahvi: :kahvi:

Jos kuskia ei löydy, juna on eräs oikein hyvä vaihtoehto. Juna on Lahdessa tuossa tuokiossa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #53 : 30.03.22 - klo:06:36 »
Viisveisaaja !  Asun Lahdessa, olen asunut lähes koko ikäni. Kaakonkulmalla kyllä synnyin ja siellä asuu äidinpuoleinen sukuni.

Parhaalla kelillä ajaa Helsingistä tänne vähän yli tunnin.

Jos suunnitelmä toteutuu laitan ajo-ohjeen ja puhelinnumeronon YVnä. Ja onhan sinulla kai gsp-kin. Seppos osaa lähes perille, hän tuntee tienoot.

Ja, jos toteutuu, kutsun Maunon myös kahville. Pidetään seurat ja puhutaan. :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #54 : 30.03.22 - klo:16:05 »
Viisveisaaja !  Asun Lahdessa, olen asunut lähes koko ikäni. Kaakonkulmalla kyllä synnyin ja siellä asuu äidinpuoleinen sukuni.

Parhaalla kelillä ajaa Helsingistä tänne vähän yli tunnin.

Jos suunnitelmä toteutuu laitan ajo-ohjeen ja puhelinnumeronon YVnä. Ja onhan sinulla kai gsp-kin. Seppos osaa lähes perille, hän tuntee tienoot.

Ja, jos toteutuu, kutsun Maunon myös kahville. Pidetään seurat ja puhutaan. :023:

En tiedä toisten aikatauluista, mutta kesäkuussa minulla olisi/on aikaa Lahden-visiittiin. Kertokaa toiset haastetut omat aikataulunne tähän ketjuun. :kahvi:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #55 : 30.03.22 - klo:16:51 »
Työmaa aukesi Nurmoon seuraava keikka, että en oikein voi kuskata tai tulla.

Veisatkaa virsiä, mutta älkää hirveästi riidelkö kun kokoonnutte.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #56 : 30.03.22 - klo:19:46 »
Minun puolesta sopii kaikki, kunhan päivä ja aika suunnilleen sovitaan.

Kesä olisi sillä tavoin mukava, että silloin, heinäkuun 7 pnä tulee minun 15-vuotis körttiläisyysjuhla. Ei se tarvitse olla just tuo päivä. Kesä on silti mukava juhla-aikaa kun on lämmintä ja luonto kaunis.

Olen aikonut kutsua myös Pyryharakan. Olemme tavanneet toisissamme monta kertaa, mutta tässä talossa emme vielä  olekaan.

Jään odottamaan. Kello käy....ja aika kuluu nopeasti. :061:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #57 : 30.03.22 - klo:19:57 »
Tervetuloa ! :kahvi:
Kiitos! Rakkaat sisaret ja veljet, Jumala näyttää ihmeellisen voimansa Riitta-mummon kautta, ja näemme mummon seuroissa samanlaisia ihmetekoja, joista olemme lukeneet evankeliumeista :eusa_pray:. Annetaan mummolle kättentaputukset suosionosoituksena :eusa_clap: .

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #58 : 30.03.22 - klo:20:25 »
En ole kiitoksen kipeä. Ei maallista kunniaa, eikä taputuksia.

Kunnia Kristuksen sovitustyölle !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4821
Vs: Lähteekö luterilainen kahville?
« Vastaus #59 : 30.03.22 - klo:23:20 »
En ole kiitoksen kipeä. Ei maallista kunniaa, eikä taputuksia.

Kunnia Kristuksen sovitustyölle !
Toki kaikki kunnia kuuluu Herralle Jeesukselle Kristukselle kiitollisena Riitta-mummosta.  :eusa_pray: