Just noin ! Pysymme kasassa päämme avulla.
Tuohon kesä-asuun kuuluu ehdottomasti kävelykeppi rottingista. Minun keppini on nyt naulakossa roikkumassa toimettomana kun nojasin siihen niin lujaa, että olkapää viottui ja hauis on hirmu kipeä. Apteekkarin suosittama kylmägeeli auttaa paremmin kuin Voltaren.
Soitin seppos´lle ja kysyin voinnit. Hän on parempaan päin, pääsi pyörätuolista rollaattorin jälkeen jo kepille.

Kuka mitenkin. Kipu on ikävintä. Sain tietää että minulla on myös sepelvaltimotauti. Onhan se ollut jo yli kolmekymmentä vuotta, mutta en ottanut aikanaan selvää mitä lääkärin antama B-todistus tarkoitti. Luulin sen olevan verenpainelääkkeen halpuutus Kelaa varten.
Nyt tässä lääkäri-sairaala-rumbassa ilmeni että refluksivaivani onkin eteisvärinää.
Kuitenkin-kaikitenkin näinkin olen saanut hyvän, rikkaan ja mielenkiintoisen elämän, enkä aijo enää katkeroitua. Olen sitäkin ollut muista syistä , ja se vasta oli kuluttavaa.
Koen myös, että kun Kristus on kärsinyt minunkin tähden, minä kärsin sen minkä joudun kärsimään, Hänen tähtensä.