Kirjoittaja Aihe: Vikaa Foorumissa  (Luettu 5987 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #15 : 22.05.13 - klo:06:14 »
Minä oon täydellinen, mitään vikaa ei puutu.
Minussa ei mikään voi mennä vikaan, vikaan, vikaan, vikaan, vikaan, vikaan,......

Benkku

  • Vieras
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #16 : 04.06.13 - klo:07:26 »
Vikaa varmaan löytyy meissä kaikissa ja minussa eniten.

Pitänee ihan huonoa käyttäytymistäni, joka varmaankin jatkuu pyydellä anteeksi.

Pikkasen pihahdin viimeksi tänne kirjoitellessani.
ANTAKEE ANTEHEKSI.

Niin kuin mainitsit viestissäsi, meissä kaikissa on vikaa. Mutta valitettavasti eräillä nimimerkeillä on vaan päivästä toiseen kaikesta huolimatta taipumus pitää itseään foorumin "apulaissheriffinä" ja pyrkiä muokkaamaan keskustelualuetta ja muita foorumille osallistuvia heidän tarpeittansa tyydyttämään.
 :icon_cool:

ps. Uskon itse täysin ylläpidon pätevyyteen körttifoorumilla, siitä minulla on nimittäin kokemusta.  :icon_wink:   


« Viimeksi muokattu: 04.06.13 - klo:07:40 kirjoittanut Benkku »

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10395
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #17 : 04.06.13 - klo:08:38 »


 Niin kuin mainitsit viestissäsi, meissä kaikissa on vikaa. Mutta valitettavasti eräillä nimimerkeillä on vaan päivästä toiseen kaikesta huolimatta taipumus pitää itseään foorumin "apulaissheriffinä" ja pyrkiä muokkaamaan keskustelualuetta ja muita foorumille osallistuvia heidän tarpeittansa tyydyttämään.
 :icon_cool:

ps. Uskon itse täysin ylläpidon pätevyyteen körttifoorumilla, siitä minulla on nimittäin kokemusta.  :icon_wink:   



   Hei "aralla tunnolla", "väärinymmärretty" Benkku! Annetaanko kaikkien kukkien kukkia? Minulla on tekniikka, että jos en ymmärrä, otan etäisyyttä.
Tosin lähimmäisvastuu on toisessa vaakakupissa, so. joskus on tartuttava ja ilmaistava, kuten nyt, jos toivoo kommenttinsa olen rakentava.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #18 : 04.06.13 - klo:10:29 »
PAX VOBISCUM
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Benkku

  • Vieras
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #19 : 12.06.13 - klo:20:18 »
"Vikaa" keskustelualueella on nyt sen verran paljon, että täytyy jo hieman harkita körttifoorumilla vierailuja.
Keskustelu on nykyisin kuin nykypäivän liikenne. Ajetaan peräänajoja, päihtyneinä, sairaana, ylinopeuksia, punaisia päin jne.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #20 : 12.06.13 - klo:20:23 »
"Vikaa" keskustelualueella on nyt sen verran paljon, että täytyy jo hieman harkita körttifoorumilla vierailuja.
Keskustelu on nykyisin kuin nykypäivän liikenne. Ajetaan peräänajoja, päihtyneinä, sairaana, ylinopeuksia, punaisia päin jne.


Ei hullummin verrattu. Puhutaan ns. "road ragesta", eli "maantie-raivosta", jolloin rauhallinen tossukka voi muuttua liikenteessä ärhäkkääksi etuilijaksi.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #21 : 12.06.13 - klo:21:11 »
Missähän aiheessa tätä vikaa esiintyy, vai onko kaikissa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #22 : 12.06.13 - klo:21:23 »
Minä oon täydellinen, mitään vikaa ei puutu.
Minussa ei mikään voi mennä vikaan, vikaan, vikaan, vikaan, vikaan, vikaan,......

Mä oon niin viallinen, et autossakin on vikaa. :102:
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #23 : 12.06.13 - klo:21:34 »
Autosta tuli mieleen...meikäläiset menee muutaman päivän "tuurin/varjeluksen" varassa.
Tänään mulle selvisi että kakkosautomme on käyttökiellossa ja vaimo on sillä pitkällä reisulla.
Katsastus myöhästyi, ei mennyt läpi, olisi pitänyt viedä heti korjaamolle, eikä jatkaa reissaamista :icon_sad:
Näillä mennään taas vaihteeksi...

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #24 : 12.06.13 - klo:21:39 »
Rakas ystäväni vn..koita stempata...Vaikeeta se on tekniikan kanssa.
Kaikki valta tekoälylle!

Benkku

  • Vieras
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #25 : 12.06.13 - klo:22:16 »
Ei hullummin verrattu. Puhutaan ns. "road ragesta", eli "maantie-raivosta", jolloin rauhallinen tossukka voi muuttua liikenteessä ärhäkkääksi etuilijaksi.

 :023:



Missähän aiheessa tätä vikaa esiintyy, vai onko kaikissa.

Haluatko vastauksen selkokiellä tai vertauskuvallisesti?

Mä oon niin viallinen, et autossakin on vikaa. :102:

Autosta tuli mieleen...meikäläiset menee muutaman päivän "tuurin/varjeluksen" varassa.
Tänään mulle selvisi että kakkosautomme on käyttökiellossa ja vaimo on sillä pitkällä reisulla.
Katsastus myöhästyi, ei mennyt läpi, olisi pitänyt viedä heti korjaamolle, eikä jatkaa reissaamista :icon_sad:
Näillä mennään taas vaihteeksi...

Rakas ystäväni vn..koita stempata...Vaikeeta se on tekniikan kanssa.

Jos on "vaikeata tekniikan kanssa", kannattaa pohtia mistä saa sellaista apua, mikä on varmasti sopivaa itselleen.



ps. En valitettavasti kykene ilmaisemaan itseäni teille selkokielellä, sillä voisi olla mahdollista,että tulisi pitempikin katko seuraavaan vierailuun tällä foorumilla.
 :icon_cool:

 
« Viimeksi muokattu: 12.06.13 - klo:22:25 kirjoittanut Benkku »

Benkku

  • Vieras
Vs: Vikaa Foorumissa
« Vastaus #26 : 23.07.13 - klo:10:46 »
Onkohan tällä foorumilla ylläpidon mahdollisuutta poistaa aiheettoman sopivat viestit.

Sillä minusta kun näyttää, että ei ole.

Se siitä kommentista, toimintamallejaa on erilaisia, erilaisissa yhteisössä, kunnioittakaamme siis niitä,

 :kahvi: