Kirjoittaja Aihe: Itselleni sanon  (Luettu 3591 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Itselleni sanon
« Vastaus #15 : 23.07.13 - klo:10:00 »
Kohotan maljan melkein sammuneelle herännäisyydelle ja puistelen päätä nykyheränneisyyden "hipeille".

 :icon_cool:

Onneksi heräänneet eivät ole vielä maljastasi juopuneet ja sammuneet sen siliän tien.

Körttifoorumin säännöt
2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Benkku

  • Vieras
Vs: Itselleni sanon
« Vastaus #16 : 23.07.13 - klo:10:36 »
Körttifoorumin säännöt
2. Körttifoorumi on tarkoitettu herännäisyyskeskustelulle sekä herännäisyyden hengessä käytävälle muulle keskustelulle. Foorumilla pyritään noudattamaan kristillistä etiikkaa. Käyttäjien odotetaan kunnioittavan Körttifoorumia herännäishenkisenä keskusteluareenana. Olet tervetullut foorumille myös tutustumaan ja kyselemään herännäisyydestä. Kuitenkaan käännytystyölle, körttien yksipuoliselle tuomitsemiselle tai körttien uskonkäsitysten vähättelylle ei ole aihetta. Körttifoorumin keskustelijoiden toivotaan kunnioittavan teksteissään myös muita uskonliikkeitä.

Pirskatti kun kaikki säännöt unohtuu joka paikassa minulta, jopa liikenteessä. Mutta niinpä näyttää kyllä unohtuvan monella muullakin kanssa kulkijalla. Ehkä minulla sattuu olemaan vaan sen verran kiiltävä ja tehokas kulkuneuvo,että jokainen kulkija kiinnittää siihen huomiota, jopa kylän vallesmanni on kateelinen.

Olen minä sitten hyvä, taidanpa tarjota seuraavan napanderin kaverille, jotta se heräisi unelmistaan.  :icon_cool: