Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 10  (Luettu 29118 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #135 : 14.11.10 - klo:10:00 »
Me muutumme mielemme uudistumisen kautta.Ei se käy heti, eikä valmista elon aikana tulekaan.

Kuule, katumista on paljon ja kaduttu onkin. Mutta sekin loppuu aikanaan. Se on sitä sovituksen osallisuutta.

Minä olen klassisesti flunssainen. Onneksi ei ole vielä mennyt keuhkoputkiin. Uskaltaisinkohan aloittaa pienen kortisonikuurin. Mulla on Bassolta jääneitä samoja Prednisoria kuin aina itsellänikin.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #136 : 14.11.10 - klo:20:00 »
Minä tänään olin seuroissa ja olin siel hyvin onnellinen. Joku puhui jotakin putoamisesta oikein alas ja tarkoitti kai vähän muuta mutta Leena on pudonnut itsekäsityksessään erinomaisen alas... ja sielläkin on vielä Kristus, vielä alempana, ja ottaa vastaan. Vaikka sen ymmärtäisi hitaasti se on jo totta.  Minä vain koin eilen että kukaan ei VOI olla niin kurja kuin minä ja siksi tuli ajatus ettei kenelläkään VOI olla samassa mitassa kaduttavaa... ei voi olla,. Ovat taatusti olleet parempia ihmisiä.

Jos sinul on ollut astmataipumusta ja se on tulehduksellisissa tiloissa pahennut ja olet yleensä syönyt kortisonikuurin... kauheaa...ei näin sais antaa neuvoja...  mutta minä aina aloitan heti lääkkeet. Kun sinnittelin neljä päivää niin johan oli keuhkokuumeeksi muuttunut.  
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #137 : 14.11.10 - klo:20:50 »
Meidän kuopuskin (7½v) aloitti tänään seurakunnan vapaaehtoistyöntekijä uransa. Oli minun ja papin kanssa lukemassa yhteistä esirukousta. Jännitti kuulemma ihan hirveesti, mutta hyvin meni :023:

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #138 : 14.11.10 - klo:21:55 »
Hyvin meni rukouksen luku Mukkulan kirkossa ja sanat kuului sekkeänä takapenkkiin saakka.

Että välitäppä myönteiset palautteet erräältä fossiililta takarivistä!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #139 : 15.11.10 - klo:17:05 »
tänään on tekonivel asennettu polveen. Täällä maataan lasareetin pedeissä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #140 : 15.11.10 - klo:18:07 »
Pikaista parantumista Sepolle :039:.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #141 : 15.11.10 - klo:19:00 »
Hellää hoivaa ja hyvää vointia.

                                                                                                   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #142 : 15.11.10 - klo:22:54 »
Seppos, et ole unohdettu! Leena muistaa! Ja  :026: lähettää terveisiä!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #143 : 20.11.10 - klo:17:06 »

Minä avasin tänään hiihtokauden  :045: enkä suinkaan seuraamalla hiihtoa tv:stä vaan hiihtelin Puijon montussa kuutisen kilsaa. Otti kyllä keuhkoon ja nyt kuulostellaan ja jännäillään millaiseksi vointi kääntyy....

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #144 : 22.11.10 - klo:19:48 »
Tänään , 28-vuotispäiväänsä viettävä Hölkänen saa mummilta lämpimän synttärihalauksen.

Muistan nuoren miehen joka nojasi koivun runkoon Seinäjoella. Uskollisuutta foorumia kohtaan on riittänyt alkuvuodesta 2005 (profiili) ja se on
jotakin se. Sie ja Sanneli olette jaksaneet tässä mummu-paappa-kerhossa.

Pölyyttäkää meidän juttutuokioitamme, se olisi tervetullutta.                                 
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1567
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #145 : 22.11.10 - klo:23:42 »
Hölökäsen pöläykselle parahat synttärionnittelut! :109:
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33776
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #146 : 23.11.10 - klo:07:50 »
Tänään heräsin oikiaan aikaan, 6,15. Nyt meno maistuu jo aamupuurolta ja kaffelta ja foorumilta!   :kahvi:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #147 : 23.11.10 - klo:15:13 »
Tänään on kipiänä se ope jonka piti pitää meille aamupäivän tunnit ja iltapäivällä on vaan opinnäytetyöseminaareja eli tästä tuli ny vapaapäivä :)
Sain jo suomennettua mun harjoitteluarvioinnin, nyt pitäis sit siivota vihdoin kaikki tavarat kaappeihin ja täyttää Nuisku-vihkoa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään osa 10
« Vastaus #148 : 23.11.10 - klo:15:29 »
Jatketaan osassa 11.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi