Kirjoittaja Aihe: Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!  (Luettu 11708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jUHOMA4

  • Vieras
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #15 : 25.08.08 - klo:18:22 »
Kyösti   :!:   Jos tosiaan olet sen laittanut ikkunaan,  niin toivoisin, että kävisit heti sen poistamassa.
Tämä ei ole enää yksityisen ihmisen asia, vaan koskee laajoja piirejä   :twisted:

Näin jo peruutuksesi. Vähän myöhään .   Huonoa pilaa    :evil:

Poissa Markku

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #16 : 25.08.08 - klo:19:38 »
Lainaus käyttäjältä: "Salis"
Lainaus käyttäjältä: "Markku"
Juuri tämmöisten narsistien vuoksi koko foorumi on pelkkää tuuleen huutelua. Mieluummin veisaan vaikka viis yksikseni.


Tuomiopäivän pasuuna pauhaa. Tulipa paheksuntaa kerrakseen. :shock:


Pah, minä haluan ilmaiset hernesopat Seinäjoella :wink:
Acta est fabula, plaudite

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #17 : 25.08.08 - klo:19:49 »
Lainaus
Pah, minä haluan ilmaiset hernesopat Seinäjoella


Silloin kannattaa sanota jotain todella kuraisaa tai vaihtoehtoisesti toivoa, että toiset kehuvat enemmän, kuin itse on kehunut.

Poissa Markku

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #18 : 25.08.08 - klo:20:41 »
Mulla on selvästi jo ainakin Saliksen ääni. 8)
Acta est fabula, plaudite

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #19 : 25.08.08 - klo:20:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Markku"
Mulla on selvästi jo ainakin Saliksen ääni. 8)


Komppaan! 8)
Acta, non verba.

Benkku

  • Vieras
Olisikohan tarvetta...
« Vastaus #20 : 25.08.08 - klo:21:31 »
Näyttää siltä ...
Toivotaan että apu löytyy jostain.  :-k

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #21 : 25.08.08 - klo:21:46 »
Jos osallistuu kuranheittoon, tulee tähdätä oikein.
Kuran heitosta muiden foorumilaisten päälle tulee miinuspisteitä tässä kisassa, siitäkin huolimatta, vaikka heitto olisi hyvä ja runsaskätinen.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #22 : 25.08.08 - klo:22:05 »
Saliksella ja Markulla on sentään jotain pientä haparoivaa yritelmää piilotettuna kehuskelujen sekaan rivien väliin.
Kyllä minä jo vähemmälläkin olen ymmärtänyt, että todellisuudessa olen vallan erinomainen tyyppi, turha sitä puolta on minussa enää korostaa suoraan  tai edes rivien välissä vihjailla.

Mielellänihän minä esim. jommallekummalle tuon palkinnon antaisin, mutta jos tällä esityksellä sen joudun jakamaan, vähän minua harmittaisi.

Ei tuolla Benkullakaan aivan täysin huono kuralätty ollut, se tosin heitettiin hätäisesti vähän jokaisen päälle.
Vähän paremmin kohdennettuna sillä pääsisi kolmannexi tuonne kärkikaksikkoon, jolloin kärkikaksikkoon kuuluisikin 3 henkilöä.

Noh, ei masennuta vielä.
Kilpailuhan on vasta alussa.

Benkku

  • Vieras
No eiköhän se ole pelkästään sinulle,karjalaiskyösti.
« Vastaus #23 : 25.08.08 - klo:22:22 »
Sen verran täytyy olla hieno tunteinen, että jää arvoitukseksi kenelle olin alkuperäisen viestini tarkoittanut. Mutta korjataan.Se oli pelkästään sinulle, karjalaisenkyösti.
Enkä todella ole kiinnostunut, mistään kilpailusta tai sijoituksesta. Pikemminkin huolestutta missä mies menee, kun seuraa viestisi aiheita.
Toivottavasti selviydyt tai selvität itsellesi missä kulkee,karjalaisenkyösti.
ps. Voimia tähän päivään ja huomiseen,se siitä. :sunny:

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #24 : 25.08.08 - klo:22:22 »
Eräs Petteri on heittävinään kuraa niskaani sivustolla
http://www.uskontie.net/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=2&page=2

Lue otsikosta "Kyöstin väärä opetus paljastuu" lähtien.
Siellä on myös aika hauska kuvitteellinen keskustelu, jonka Petteri käy kanssani. Vielä seuraavallekin sivulle olen päässyt.
Vahvasti epäilen, että Petteri on laittanut noihin teksteihinsä puolet omiaan, mutta onhan hänellä oikeus omiin tulkintoihinsa.

Petterillä on hyvin laajat opetussivut vähän aiheesta kuin aiheestakin.
Tekstiä kilometrikaupalla.
Hän on paneutunut moniin erilaisiin uskonnollisiin ja ei-uskonnollisiinkin asioihin.

Kannattaa ehkä varoa tuota Kyöstiä.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #25 : 25.08.08 - klo:23:26 »
Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Lue Raamattua tai esim Lutherin Iso Katekismus, erityisesti 10:n käskyn osuus. Kerro sitten missä olit hyvä ja missä et.

Raamatussa olevan Jumalan kovan Lain jälkeen ihmisten 'kura' on lähinnä pelkkää kehua ja totuuden kaunistelua, eli varsin miellyttävää vastaanotettavaa.

Miksi sitten kyselet sen perään? Leikitkö sankaria vai onko elämäsi tylsää ja kaipaat tällaisia outoja "haasteita" vai yritätkö salakavalasti osoittaa että "ei ne itseään suvaitsevaisina pitävät körtitkään sietäneet minua ikuisesti".

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Eräs tapa, jolla saa suuttumusta helposti ympäristössään aikaan, on ryhtyä esiintuomaan Jumalan kovia UTssä esiintyviä sanoja tai sellaisia tekstejä, joissa nämä käskyt kaikessa kovuudessaan tuodaan esiin..

Kai sinä tuot sellaisia kohtia esille joita et itsekään toteuta. Aina on toki helppo tuomita muita heidän vikojensa vuoksi. Mitkä käskyt on sinulle vaikeita?

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Kuran heitto ei auta. Tulee vain entistä enemmän itselle kuraa.

Jos heittää kuraa sinne, mistä saa kuraa takaisin, pitää ajatuksesi paikkansa. Jos kuran vastaanottaja ei heitä takaisin, voi kuran heitto kuran heittäjälle olla kovin tervehdyttävä kokemus. Toki tämä edellyttää sen, että kuran vastaanottaja ei ahdistu saamastaan kurasta.

Tarkoitin että kuranheittäjä voi kokea saavansa enemmän kuraa sillä miksi pitäisi tietentahtoen loukata tai solvata jotakin? eikö se ole huonoa paineensietokykyä?? Komppaan mieluummin mörtin teetä&sympatiaa, toki asiat pitää puhua suoraan mutta asiallisesti kuitenkin.
Sielunhoito on tietenkin aivan eri asia, mutta siinä ei kukaan yritä heittää kuraa toisen päälle vaan saada vain omaa ahdistustaan helpottumaan. Eli toisten loukkaaminen on eri asia kuin asioiden suorasanainenkin selvittäminen.

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Olisiko paikallaan, että tälle foorumille perustetaan uusi palsta, nimeltä 'WC'? Ehkäpä ilmapiiri entisestäänkin tervehtyisi.

Tai terve itsekritiikki... Katsele 90-luvun alun sfnet.keskustelu.uskonto jne palstoja niin huomaat että kuraa on netissä aiemminkin heitetty. Mitähän niille aktiivisimmille kristinuskon vastustajille nyt kuuluu, en kyllä koskaan ymmärtänyt että miten niillä riitti energiaa moiseen.

Kun kyösti saa naamalleen kuraa,
niin hän iloisesti huutaa huraa!
Lisäksi hän kaipaa vielä mutaa,
sillä sekin tekee hänelle "kutaa".

Näinkö?

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #26 : 26.08.08 - klo:06:51 »
Kitoksia tosikkokolle asiallisesta ja hyvästä kirjoituksesta.

Lainaus
Miksi sitten kyselet sen perään? Leikitkö sankaria vai onko elämäsi tylsää ja kaipaat tällaisia outoja "haasteita" vai yritätkö salakavalasti osoittaa että "ei ne itseään suvaitsevaisina pitävät körtitkään sietäneet minua ikuisesti".


Ehkäpä nämä kaikki ovat ainakin jossakin määrin oikeita syitä.
Sen lisäksi on muitakin syitä. Ehkäpä myös haluan herättää aiheesta keskustelua ja tuoda uusia näkökulmia keskustelun alla oleviin asioihin.


Lainaus
Kai sinä tuot sellaisia kohtia esille joita et itsekään toteuta. Aina on toki helppo tuomita muita heidän vikojensa vuoksi. Mitkä käskyt on sinulle vaikeita?


Eräs mielestäni on se, että käsketään olla yhtä täydellinen, kuin Jumala. Muutakin vaikeaa ja sangen kipeää tekevää käskyä löytyy, joista juuri nyt niiden kipeyden vuoksi en saa kirjoitettua.


Jatkan tekstisi kommentointia myöhemmin.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #27 : 26.08.08 - klo:06:55 »
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"

Kun kyösti saa naamalleen kuraa,
niin hän iloisesti huutaa huraa!
Lisäksi hän kaipaa vielä mutaa,
sillä sekin tekee hänelle "kutaa".
Näinkö?


Hei. Tää on kuraräppi.
Acta, non verba.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #28 : 25.09.08 - klo:21:50 »
Sitä tulin tänne kyselemään, että koska tämä kilpailu alkaa?
Nyt kun minut on kehuttu yltympäri
(kiitos vain kailille ystäville)
,
voisi vähitellen siirtyä varsinaiseen askaan.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #29 : 25.09.08 - klo:22:01 »
Anteeksi nyt vain, mutta en pysty ymmärtämään, mitä kiksejä voit saada siitä, että sinun päällesi heitetään kuraa. Itse en ainakaan tällaiseen lähde mukaan ja toivon, ettei kukaan muukaan. Tässä maailmassa on ikäviä asioita muutenkin, ei niitä tarvitse lähteä kaivelemalla kaivelemaan.