Kirjoittaja Aihe: Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!  (Luettu 11707 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Meillä jokaisella on erilaisia tarpeita ja toiveita.
Meillä jokaisella on myös erilaisia elämän aikana tulleita henkisiä kolhuja - jokaisella omanlaisensa.
Tarpeet ja toiveet eivät aina täyty. Täyttymättömät toiveet yhdistettynä henkisiin kolhuihin luovat tietynlaisia paineita sisikuntaan, jotka pitäisi saada purettua hallitusti ja oikealla tavalla.
Purkamattomat paineet pidemmässä juoksussa ovat tuhoisia.

Paljastan foorumilaisille erään perverssin piirteen itsessäni: minulle tulee välillä kovin mukava olo siitä, jos saan 'kuraa' niskaani keskustelufoorumeilla. Oli se sitten aiheellista tai ei, se tuntuu välillä kovinkin hauskalta.
Ongelmana tässä on kuitenkin se, että en ole vielä löytänyt foorumia, jossa saisin tämän 'kuratarpeeni' täysin tyydytettyä. Riidan haastaminen tyhjästä kun on kovin rasittavaa ja hirvittävän tylsää ja raastavaa.
Riitaa haastamalla toki jonkin verran sitä kuraakin saisi.

Olen havainnut, että tällä foorumilla on erilaisia uskonnollisuuteen liittyviä patoumia, joita ei ole purettu ja käsitelty kunnolla.
Välillä ikäänkuin purkautuminen lähtee käyntiin, mutta sitten purkautuja ehkä laittaa tulpan takaisin kiinni, syyllistää itsensä purkautumsiestaan ja näin lisää paineita sisikunnassaan.
Liekö havaintoni/tulkintani puhdasta vainoharhaisuutta vaiko todellinen tila?
Oli miten oli, niin on kuitenkin jotenkin.

Oletan nyt, että tulkintani on oikea.
Jos se oli väärä, silloin tämä tekstini tuskin herättää minkänlaisia intohimoja, ja tästä tekstistä ei ole sen enempää haittaa, kuin hyötyäkään kellekään.

Ok, oletan siis, että tulkintani on oikea. Jos näin on, tilanne on se, että
a) minun pitäisi saada jostain uskonnollisperäistä kuraa niskaani, koska kuratynnyrini on liian tyhjä
b) joillakin taasen on kuratynnyri täynnä, ja sitä pitäisi päästä heittämään jonnekin.
Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä palvelus niin itsellesi, kuin minullekin.

Järjestetään kilpailu.
Henkilö, joka onnistuu suurimmat ja parhaimmat kurat niskaani heittämään saa minulta palkinnoksi yhden aterian seuraavilla körttijuhlilla.
Mikäli et tule juhlille, tarjoan jossain vaikkapa pizzan. Jos asut kaukana, lähetän vaikkapa lahjakortin, jossa saat palkintosi lunastettua.
Heitetyn kuran ei välttämättä tarvitse olla totuudenmukaista.
Aiheeton panettelu on myös sallittu tässä kilpailussa.

Ehkäpä pariin kertaan olen tällaista kilpailua netissä pitänyt.
Edellisellä kerralla oli kovin vaisua. Monet yrittivät, mutta aika silkkihansikkain käsittelivät - monet syytökset olivat lähinnä kehuja, kun eivät tienneet, että todellinen tilani oli paljon pahempi, kuin olisivat osanneet uneksiakaan.
Annoin palkinnon sitten eräälle henkilölle.
Kuulostelen tilannetta, ja jos olosuhteet ovat otolliset, ehkäpä kerron syyn, miksi juuri hänet valitsin voittajaksi.

Siis, yksi kuranheittäjä vain voittaa ja minä olen raatina, joka päättää voittajan.
Aivan kevyellä räksytyksellä sitä palkintoa ei tule.

Jos joku suuttuu tästä kilpailusta, niin vihjeenä annan sen, että jos et tähän kilpailuun osallistu, niin itsesi kannalta on hyvä purkautua jollakin muulla terveellä tavalla: mene sitten vaikka lenkille tai kuntosalin nyrkkeilypussin ääreen. Sisällä pitäminen ei ole tervettä.
Purkautumisen jälkeen ehkä siedät paremmin erilaisuutta, kuten esim. minua ja muita itsestäsi poikkeavia.
Itse siedän erilaisuutta, mutta erilaisena ihmisenä en vaadi sitä liian voimaperäisesti muilta.

Pidemmittä puheittä: julistan kilpailun avatuksi.
Ei kun kura vain lentämään tähän suuntaan.
Täältä ei pese takaisin, vaan täällä nautitaan kurakylvystä.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #1 : 24.08.08 - klo:08:23 »
Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Paljastan foorumilaisille erään perverssin piirteen itsessäni: minulle tulee välillä kovin mukava olo siitä, jos saan 'kuraa' niskaani keskustelufoorumeilla. Oli se sitten aiheellista tai ei, se tuntuu välillä kovinkin hauskalta.


Onhan se aika perverssiä vaatia kuraa päällensä. Kuranheitto sentään on ystävällisempää kuin veren pirskottaminen päälle tahi senkan otto nenästä.

Olet henkinen masokisti. Eikös olekin vaikeaa tasapainotella kahden liikkeen välillä: Helluntalainen körtti kuulostaa enemmänkin syntisen makealta sekahedelmäkeitolta kuin gourmet annokselta. Jospa löytäisit nettipankin käyttäjätunnuksen ja salanumeron sekä avainlukulistan, niin voisit vihdoinkin maksaa herättäjäyhdistyksen jäsenmaksun. Voisit sitten sanoa: Olen nyt Herättäjäyhdistyksen jäsen, mutta helluntailaisuudestani en luovu.
Acta, non verba.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #2 : 24.08.08 - klo:09:26 »
Hyvä homma.
Ketju on avattu.

Toivottavasti muutkin osallistuvat tähän,
koska en mielelläni palkitsisi tässä ketjussa viestiä, joissa minua kehutaan suoraan taikka rivien välistä.
Totuuksia myös ei oikein mielellään 100% kuraksi laskisi, vaikka negatiivinen totuus on toki sellaista lievää kuraa verrattuna kehuskelemiseen.

Toivottavaa olisi, että jokainen kirjoittaisi useampiakin viestejä.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Re: Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin vähän!
« Vastaus #3 : 24.08.08 - klo:09:58 »
Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Meillä jokaisella on erilaisia tarpeita ja toiveita.
Meillä jokaisella on myös erilaisia elämän aikana tulleita henkisiä kolhuja - jokaisella omanlaisensa.
Tarpeet ja toiveet eivät aina täyty.

Life is life. vK 338 Päivä vain ja hetki kerrallansa...

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Täyttymättömät toiveet yhdistettynä henkisiin kolhuihin luovat tietynlaisia paineita sisikuntaan, jotka pitäisi saada purettua hallitusti ja oikealla tavalla.
Purkamattomat paineet pidemmässä juoksussa ovat tuhoisia.

Tähän asti samaa mieltä. Loppu olikin roskaa.

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
Ongelmana tässä on kuitenkin se, että en ole vielä löytänyt foorumia, jossa saisin tämän 'kuratarpeeni' täysin tyydytettyä. Riidan haastaminen tyhjästä kun on kovin rasittavaa ja hirvittävän tylsää ja raastavaa.

Heikostipa tunnet netin. Oliko helluntalaispiireissä "sallittujen sivustojen"-lista? ;)
Tai miksi turvaudut nettiin? Eikö Hesassa ole parempiakin paikkoja saada suoria kommentteja, ehkä maustettuna muullakin?

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
a) minun pitäisi saada jostain uskonnollisperäistä kuraa niskaani, koska kuratynnyrini on liian tyhjä

Lue Raamattua tai esim Lutherin Iso Katekismus, erityisesti 10:n käskyn osuus. Kerro sitten missä olit hyvä ja missä et.

Lainaus käyttäjältä: "karjalaisenkyösti"
b) joillakin taasen on kuratynnyri täynnä, ja sitä pitäisi päästä heittämään jonnekin.
Nyt sinulla on mahdollisuus tehdä palvelus niin itsellesi, kuin minullekin.
 

Kuran heitto ei auta. Tulee vain entistä enemmän itselle kuraa.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #4 : 24.08.08 - klo:10:49 »
Tosi huano kilipaalu. Tositeeveetä on tullu jo tarpeeksi muutenkin, johona juanittelu ja lähimmäästen tallaaminen on jalostettu jaloksi kilipaaluksi. Pirulle ei kannata antaa pikkusormia, kun kaikki tiätää kuinka siinä käy.
Teetä ja sympatiaa tämä maalima tarvittoo.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #5 : 24.08.08 - klo:12:11 »
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Lue Raamattua tai esim Lutherin Iso Katekismus, erityisesti 10:n käskyn osuus. Kerro sitten missä olit hyvä ja missä et.


Raamatussa olevan Jumalan kovan Lain jälkeen ihmisten 'kura' on lähinnä pelkkää kehua ja totuuden kaunistelua, eli varsin miellyttävää vastaanotettavaa.

Eräs tapa, jolla saa suuttumusta helposti ympäristössään aikaan, on ryhtyä esiintuomaan Jumalan kovia UTssä esiintyviä sanoja tai sellaisia tekstejä, joissa nämä käskyt kaikessa kovuudessaan tuodaan esiin.
Tällainen 'lain pelko' -ilmiö sitten vie Jumalan Armolta pohjan pois.

Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Kuran heitto ei auta. Tulee vain entistä enemmän itselle kuraa.


Jos heittää kuraa sinne, mistä saa kuraa takaisin, pitää ajatuksesi paikkansa. Jos kuran vastaanottaja ei heitä takaisin, voi kuran heitto kuran heittäjälle olla kovin tervehdyttävä kokemus. Toki tämä edellyttää sen, että kuran vastaanottaja ei ahdistu saamastaan kurasta.

Itselläni eräässä elämäni vaiheessa oli suuria patoumia helluntalaisuutta kohtaan, lähinnä oppia lakia ja armoa kohtaa, jotka molemmat minusta tunnuttiin lievennettävän helluntalaisuudessa.
Aikani "räyhättyäni" helluntalaikeskustelufoorumeilla  ja vastaavilla ja helluntalaisuuden eri opinkappaleita arvosteltuani, sain sisällä olevaa kuraa purkaa, seurasi se, että nyt ei enää hirvittävää tarvetta ole helluntalaisuutta kovin räväkästi arvostella.

Jos kuraa on sisällä, kyllä se pitää sisältä pois saada hallitusti.
Ei se sillä katoa, että se jätetään sisälle tai sen olemassaoloa kielletään.
Samahan se on ulosteella käymisenkin suhteen. Jos ulostaminen kielletään, jossakin vaiheessa jaska purkautuu ulos väärässä paikassa, esim. bussissa istuessa. Toki ed. mainitsemiani kuona-aineita ei pidä purkaa missä tahansa (esim. ruokakaupassa). WC on oikea paikka SÄÄNNÖLLISEEN suolikuonien poistamiseen.

Olisiko paikallaan, että tälle foorumille perustetaan uusi palsta, nimeltä 'WC'? Ehkäpä ilmapiiri entisestäänkin tervehtyisi.

Lainaus käyttäjältä: "Mörtti-57"
Pirulle ei kannata antaa pikkusormia, kun kaikki tiätää kuinka siinä käy.
Teetä ja sympatiaa tämä maalima tarvittoo.


Teetä ja sympatiaa tarvitaankin, mutta vaikea sitä on jakaa, jos suolet on täynnä jaskaa. Kyllä sitä pitää ensin käydä WCssä, jonka jälkeen on kovin helppoa ja mukavaa tarjota lähimmäisilleen teetä yms. positiiviisia asioita.

Suolet eivät tyhjenny uskottelemalla tai käskemällä, vaan tyhjentämällä.

Ulostamisen kieltäminen tai kriminalisointi, jos mikä, on ennemminkin samaa, kuin antaisi pirulle koko käden.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #6 : 24.08.08 - klo:13:06 »
Kyllä omien patotumien purkuhun on parempiakin kohteeta ku lähimmääset. Lähimmääsen käyttäminen ukkoosenjohorattimena ei toimi kauan, vaan seurauksena on proppujen palaminen tai toisen sairastuminen - kualema.
 :twisted:  Jos nyt oikeen haluat Kyästi ystävä kuraa päälles, niin laitappa näyteikkunahas profeetta Mohammeria esittäviä pilakuvia. En kyllä vastaa seurauksista.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #7 : 25.08.08 - klo:06:50 »
Lainaus
Lähimmääsen käyttäminen ukkoosenjohorattimena ei toimi kauan, vaan seurauksena on proppujen palaminen tai toisen sairastuminen - kualema.


Tämä kuran sietäminen riippuu lähimmäisen tilanteesta.

Sitäpaitsi tekeväthän jotkut jopa työkseenkin tätä "kuran" vastaanottamista ja siten elävät sillä ja hyvin hengissä pysyvät.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #8 : 25.08.08 - klo:11:08 »
Mörttihän murjaisi Kyöstille hurjasti tuohon vähän ylemmäs. Älä nyt vaan hyvä Kyösti ryhdy profeetta M: n kuvia piirtämään. Sillä jos niin teet, sinulle tulee kiirus, ja sinulla pitää sitten olla tummat lasit silmillä, tummat lasit ja muutettu ulkomuoto. 8)

Poissa Markku

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 42
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #9 : 25.08.08 - klo:13:52 »
Juuri tämmöisten narsistien vuoksi koko foorumi on pelkkää tuuleen huutelua. Mieluummin veisaan vaikka viis yksikseni.
Acta est fabula, plaudite

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #10 : 25.08.08 - klo:14:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Markku"
Juuri tämmöisten narsistien vuoksi koko foorumi on pelkkää tuuleen huutelua. Mieluummin veisaan vaikka viis yksikseni.


Tuomiopäivän pasuuna pauhaa. Tulipa paheksuntaa kerrakseen. :shock:
Acta, non verba.

Poissa minttu

  • Kuulee ehdotuksen "Viimeisen laulun..."
  • Viestejä: 197
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #11 : 25.08.08 - klo:16:18 »
Jes, foorumin omat vittuilukisat!

Tosin, kuten yllä saatamme havaita, on vaarana, että kohdistettu kuttuilu leviää jäsentenväliseksi..  :twisted:

Pitänee alkaa perehtyä kk:n foorumipersoonaan varsinaista kisakontribuutiota varten.. :smt064

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #12 : 25.08.08 - klo:16:33 »
Lainaus käyttäjältä: "minttu"
Pitänee alkaa perehtyä kk:n foorumipersoonaan varsinaista kisakontribuutiota varten.. :smt064


Odotamme räkä poskella innovatiivista kontributiointia.  :-'
Acta, non verba.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #13 : 25.08.08 - klo:18:12 »
Lainaus
Jos nyt oikeen haluat Kyästi ystävä kuraa päälles, niin laitappa näyteikkunahas profeetta Mohammeria esittäviä pilakuvia.


Hyvä idea. Toteutin sen tänään.
Katsotaan, kuinka käy.


Lainaus
Älä nyt vaan hyvä Kyösti ryhdy profeetta M: n kuvia piirtämään. Sillä jos niin teet, sinulle tulee kiirus, ja sinulla pitää sitten olla tummat lasit silmillä, tummat lasit ja muutettu ulkomuoto.


Täytyy tässä lähipäivinä poistaa se ikkunalta.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Voi kauhiaa: MINUA on taas loukattu varsin verisesti!
« Vastaus #14 : 25.08.08 - klo:18:18 »
En voinut olla valehtelematta vähän.
Tulin tunnustamaan valheeni: en laittanut kenestäkään esitettyjä pilakuvia ikkunaan.

Ikkunan tehtävänä on julistaa Kristusta, ei haukkua tai halveerata muita.
Muhamedin pilakuvat ovat tuomittavia siitä syystä, että niillä aiheutetaan voimakkaita pahanolon tunteita muslimeille. Sitä paitsi kuvista ei saa mitään lisäarvoa mihinkään. Lisäarvon tulisi vähintäänkin kattaa tappiot, jos jotain tehdään.

mitäkilpailuun tulee tähän mennessä: kovin vaikea sanoa, koska tähän mennessä minua on vain kehuttu.
Kilttejä ovat ihmiset täällä minua kohtaan.
Noh, kilttejä ovat olleet muuallakin.