Kirjoittaja Aihe: Mursi sydämen ?  (Luettu 3059 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Mursi sydämen ?
« Vastaus #15 : 23.05.22 - klo:23:05 »
Mietin mistä voi sanoa "Mursi sydämen", siis miten itse koen?

Tulee mieleen sellainen tilanne omalla kohdalla, tai lähipiirissä.....
On takana vuosikymmenten suht.koht. normaali, sovinnollinen, hengellinen, järkevä, odotettu
olemus, käytös, elämäntyyli.
Ja sitten tilanne muuttuu äkisti aivan toisenlaiseksi, pitempiaikaisesti, ellei pysyvästikin...
tällaista voi esiintyä, paljonkin, se romuttaa elämän pohjaa, murtaa sydämen.
Voi jopa kysyä, onko armoa ja anteeksiantamusta enää löydettävissä?
Jos katumus, halu tehdä parannusta, nähdä oma tilanne kateissa, niin vaikeaa kyllä on.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Mursi sydämen ?
« Vastaus #16 : 24.05.22 - klo:18:02 »
Mietin mistä voi sanoa "Mursi sydämen", siis miten itse koen?

Tulee mieleen sellainen tilanne omalla kohdalla, tai lähipiirissä.....
On takana vuosikymmenten suht.koht. normaali, sovinnollinen, hengellinen, järkevä, odotettu
olemus, käytös, elämäntyyli.
Ja sitten tilanne muuttuu äkisti aivan toisenlaiseksi, pitempiaikaisesti, ellei pysyvästikin...
tällaista voi esiintyä, paljonkin, se romuttaa elämän pohjaa, murtaa sydämen.
Voi jopa kysyä, onko armoa ja anteeksiantamusta enää löydettävissä?
Jos katumus, halu tehdä parannusta, nähdä oma tilanne kateissa, niin vaikeaa kyllä on.

Olen varmaan kirjoittanut ennekin kaveristani, kun oli uskollinen Siiloanissa kävijä ja piti sen seurakunnan johtajaa Sopasta viimeisenä profeettana maan päällä, muut oli Branham, Luther ja jokunen muu.

Sopanen oli ilmoittanut, että hän ei kuole ennen kuin Jeesus tulee maanpäälle uudestaan, siis muutenkin kuin vaan Hengen kautta, kuten nyt. öö Pyhähenki kait on nyt niin kuin aika vastaavassa asemassa, en ole teologi ja nää käsitykset voi mennä pieleen.

No Sopanen kuoli ja oli iso järkytys mun kämppikselle. Asuttiin Kalliossa silloin Flemarilla ja kundi sekos totaalisesti, siis solukämppä en ole homo ainakaan en sellaista ole tunnistanut itsestäni, pooh, oonkohan nyt vartin verran kun puollustelen, joku kammo kyllä on. Äh, niin siisku niin Sopanen heitti lusikan nurkkaan ja poistui muonavahvuudessa, kuten öö suomen sodan korsuissa sanottiin.
Onkohan mulla hyvä kielipää, kun lentävät lauseet kaikilla kielillä painuu mieleen.

Siis Sopasen profeetta ja en epäile hänellä olleen profetoimisen armolahjaa, hänen serkkunsa tai joku on Jukka Rokka, kun kertoo elämänkerrassaan tai jossain kirjassaan, että ihmetteli kun toikin juoppo serkku tuli uskoon, et jotain on maailmankirjoissa hälle liian vaikeaa tajuta.

Mä oon jorisijoista jorisivoisin, en siis pysy aiheessa, jonka voi sanoa kahdella sanalla, vaan niinku .
Ookoo Sopanen delas ja kundi meni psykoosiin, kierteli Stadin kartsaa kolme neljä päivää ettei ihan viittä ja maailma murtui kaverilta.
Oli rankka nähdä kun riutunut tyyppi tuli ja ei osanut jäsennellä mitään.

Ei auttanut sanoa, että Jeesus rakastaa sinua tai muuta.

Aikaa meni ja kundi alkoi ryyppäämään ja sikailemaan ja ei välittänyt mistään.
Ei vieläkään toennut koettelemuksestaan.

Kaveri tosi mukava karjalasta ja vilkas ja iloinen, sääli että elämä tai joku löi häntä niin kovaa.

Sydän on murtunut useasti, mutta tän kanssa kun olisin osanut olla tiukka, mutta oli siihen aikaan vallalla joku sielunhoito hömpötys oppi ja en sit sanonut kaverille kovasti, et se nyt meni näin.
Tik toc.