Kirjoittaja Aihe: Politiikkaa, osa 16  (Luettu 17566 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #15 : 19.08.21 - klo:06:31 »
On selvää, että pedofilia on maassamme laitonta ja väärin. Tähän on jokaisen tänne muuttavan suostuttava. On kuitenkin kohtuutonta vaatia, että maastamme turvapaikkaa hakevilta edellytettäisiin pitävät todisteet siitä, että he ovat kotimaassaan täysin torjuneet tuon tai tämän asian, joka on Suomessa luvatonta. Turvapaikan myöntäminen on prosessi, jossa tällaisetkin asiat käsittääkseni aina tutkitaan ja kotouttamiseen yhteydessä selvitetään maamme lain ja sopivaisuussääntöjen rajat.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #16 : 19.08.21 - klo:07:45 »
   Polla polukoineen on petoviileja.

Jumala rakastaa kaikkia, ei kaikkea.

Sokrates rakasti poikia.

Ehkä Koraanissa käsitellään aihetta, Raamatussa myös.

Talibanismi juontuu kaukaa historiasta. Sen ymmärtäminen ei ole kaikkea nykymuodon hyväksymistä. Epäoikeudenmukaisuutta ei aina perustella, varsinkaan tekohetkellä, millään. Vääryys piilee rakenteissa. Ihmisen vihaaminen voi olla toisen rakastamista. Mitä sellainen rakkaus on? Kyllä sitä siksi usein sanotaan. Puolesta kansan ja oikeuden

Siionin virret on Siionin virret, monoliitti. Jos ne poistetaan täältä, ne poistuu kaikkialta kokonaan; sillä Körttifoorumi on heränneen kansan keskustelualusta. SV:iä saa kääntää, jos on kiinnostunut. Jumalan Sana ei tyhjänä palaa. Totuus ei pala tulessa. Silti harmittaa vietävästi.

Porran johtama Maaseudunpuolue porskuttelee lantasaappaillaan. Onko hän seuraava pääministeri? En usko. Entä sitä seuraava? Ei se jää nähtäväksi.
Voiko vihapuheen liudentaa siten, että kirjoittaa tarkoituksella väärin? PekkaV voisit vähän suitsia kynäsi vauhtia.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #17 : 19.08.21 - klo:11:46 »
Voiko vihapuheen liudentaa siten, että kirjoittaa tarkoituksella väärin? PekkaV voisit vähän suitsia kynäsi vauhtia.

   Aivin. Tuli mieleeni sama. Ihailen sinun asiallista ja selkeää kirjallista ilmaisuasi. Lupaan yrittää pysytellä aisoissa.
Elämäni on niin köyhää. Foorumi on minulle ainoa henkireikä. Jos kiellän itseni ja lopetan täällä - en usko voivani muuttua enää tässä iässä - elämäni pohjasta putoaa lauta.

Tunnen sukulaisuutta Viisveisaajan kanssa. Koen olevani samanlainen höpöttäjä sillä erotuksella, että Viisveisaaja ei ole höpöttäjä.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #18 : 19.08.21 - klo:12:19 »
 :023: :039:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #19 : 19.08.21 - klo:14:51 »
   Aivin. Tuli mieleeni sama. Ihailen sinun asiallista ja selkeää kirjallista ilmaisuasi. Lupaan yrittää pysytellä aisoissa.
Elämäni on niin köyhää. Foorumi on minulle ainoa henkireikä. Jos kiellän itseni ja lopetan täällä - en usko voivani muuttua enää tässä iässä - elämäni pohjasta putoaa lauta.

Tunnen sukulaisuutta Viisveisaajan kanssa. Koen olevani samanlainen höpöttäjä sillä erotuksella, että Viisveisaaja ei ole höpöttäjä.

On oivallista piiloutua höperyyden taakse. Ei se mitään. Vihaatte kaikki vanhojen Siionin Virsien kääntäjää, se on niin yksinkertaista. Muttei sillä ole väliä. Se on vain omituista foorumilla, jonka otsikko on Körttifoorumi. Mutta maailma on hullunkurinen.

Riitta tuntuu olevan ainoa, joka on ottanut asiasta selvä. Hän tutki sanaa bacha bazi ja järkyttyi. Ei suinkaan ole kyse Neuvostoliiton sotilaitten käsi kädessä kävelyksestä tai egyptiläisten miesten tavasta antaa toisilleen kättä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/afganistanilainen-poikien-raiskausperinne-jarkyttaa-usa-vaatii-sotilasjoukoilta-toimia/6054236#gs.9b5raz

https://www.landingsolo.com/2015/07/afganistanin-tanssivat-pojat.html

https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=33212


Olen vahvasti eri mieltä Penan kanssa, joka haluaa laskea tänne bacha bazi harjoittajat ja sitten varoittaa niitä, että se on täällä laitonta. Voi jo Kabulin lentokentältä kysyä miehiltä, onko tulossa mukaan perhe, vaimo, lapset, bacha kohde. Jos hän sanoo jättävänsä bachan Afghanistaniin, niin tiedetään, että hän Suomessa joutuu oikeuteen, niin kuin sellaiset joutuvat jo Ranskassa. Olen sitä mieltä, että bacha bazi väki pysyisivät Afghanistaniin talibaanien kanssa. Ei ole kysymys vihapuheesta, vaan siitä, että kultturellinen tottumus ei ole Suomen lain mukaista.

Olen muuten myös eri mieltä Penan kanssa siitä, että pedofilia on laitonta ja väärin Suomessa. Se on laitonta. En ota kantaa sen vääryydestä. Muistan, kun homoseksuallinen sukupuolisuhde oli Suomessa laitonta. Oliko se silloin myös väärin? Suomen lakiko määrää mikä on oikein ja väärin, vai Pena? Siinä asiassa luotan Jumalaan enkä omiin mieltymyksiin tai Penan. Mutta jos pedofilia on väärin, niin on väärin tuoda ihmisiä tänne, jotka ovat tottuneet elämään tavalla, joka Suomen laki kieltää, erityisesti kun on usein huomattu, että pilkkaavat ihmisiä, jotka kieltäisivät tekonsa. Otakoon selvä jo kentällä.

Penan sinisilmäinen näkemys turvapaikkahakemuksista on järkyttävä. Olen itse nähnyt dokumentteja, joiden mukaan eräs turvapaikanhakija hylättiin, koska tutkijan mielestä naisen kääntyminen kristinuskoon ei ollut vilpitöntä. Nimittäin, ei osannut yhtään virttä ulkoa. Ei myöskään osannut suomea.

Radiossa on tänään myös pitkään keskustellut aiheesta, kiittäen päättäjiä siitä, että asia menee nopeasti eteenpäin. Bacha bazi ongelma ei ole kertaakaan mainittu. Noh, tehdään niin kuin Pena haluaa. Sitten tulee samanlaisia oikeudenkäyntejä kuin Ranskassa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #20 : 19.08.21 - klo:14:58 »
Penan periaatteen mukaan, jos Kabulin lentokentällä kysytään, oletko murhaaja, ja murhaaja nauraa ja vastaa, että uhri ansaitsi luodin kalloonsa, mutta ymmärrän, etten Suomessa saa ihan niin vapaasti elää, niin se on sopivä henkilö haalimaan tänne. Joku savolainen saattaisi niin vastata, muttei kukaan muu järkevä ihminen.

Jouduin itsekin ruumistarkastukseen Kuopion lentokentällä 9/11 jälkeen, kun et ollut vielä tottunut uusiin kovakouraisiin tarkastuksiin. Pyydettiin nostamaan salkku hihnaan. Kysyin, pitääkö ottaa ensin siitä kissa pois. Savolainen ei hymyillyt. Jos en voi vitsailla kissasta Kuopion lentokentällä, niin on mielestäni kohtuutonta, että Suomeen päästään ihmisiä, jotka kersuvat siitä, että raiskaavat 12-vuotiaita poikia. Minulla sentään ei ollut kissaa. Näillä ukoilla ei ole aikomusta lopettaa raiskaamisiaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #21 : 19.08.21 - klo:16:57 »
Mielestäni ei ole realistista edellyttää, että suuresta turvapaikanhakijoiden joukosta pystyttäisiin heti karsimaan pederastian harjoittajat, sukuelimien silpojat, kunniamurhia tekevät tai muut vastaavat. Tällaiset asiat eivät näy missään rajamuodollisuuksissa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #22 : 19.08.21 - klo:19:48 »
Mielestäni ei ole realistista edellyttää, että suuresta turvapaikanhakijoiden joukosta pystyttäisiin heti karsimaan pederastian harjoittajat, sukuelimien silpojat, kunniamurhia tekevät tai muut vastaavat. Tällaiset asiat eivät näy missään rajamuodollisuuksissa.

Kaikessa "asiallisuudessanne" on selvä minkälaiset pervot olette. Ei minun posteissa ole ollut kysymys muusta kuin murhaajista ja bacha bazi harjoittajat, jotka kukoistivat v 2001 jälkeen, kun amerikkalaiset tulivat, siis suurin piirtein kaikki varakkaat, vaikutusvaltiaat amerikkalaisten palveluksessa olevat. Radiossa ei ollut sanaakaan siitä, että sellaiset eivät olisi tervetulleet Suomessa. Nostin täällä varoittavan äänen, joka törmätään "asiallisilla täsmennyksillä", jotka jättävät ydinasian huomioimatta.

Laitoin linkin, jonka mukaan sellainen mies Ranskassa tuomittiin. Ei ollut kysymys tavallisesta pederastiasta, vaan järjestäytyneestä kulttuurilaitoksesta. Puolustava tuomari viittasi siihen lieventävänä seikkana, koska mies oli osallistunut bacha baziin, joka on omassa kulttuurissaan muka hyväksytty vanha perinne. Siis hän ei tajunnut, miten vakava rikos se oli Ranskassa. Luuletko, että sellaiset lähetetään takaisin Afganistaniin talibanien tapettaviksi? Ei suinkaan. Odotetaan, että ne syylistyvät Suomessa, sitten annetaan muutaman kuukauden lomaa linnassa.

Hyökätään minua vastaan kaikenlaisilla hölmöyksillä, kun ei haluta katsoa tosiasioita suoraan silmiin. Se on yksi syy, tietämättömyyden lisäksi. Perimmäinen syy on se, että täällä on tapana hyökätä minua vastaan, koska olette närkäsyneitä siitä, että uskallan puolustaa itseäni, kun olette olleet kaiken alla-arvoisia pervoja. Totta kai haluatte bacha bazia Suomeen, ettekä halua sitä urkkia esille, vaan odotatte, että oikeuslaitos korjaa asian aikanaan, kun ovat saaneet Suomen kansallisuuden. Suomikin on raiskausvaltio niinkuin Afganistan. Jos nainen puolustautuu Suomessa tehokkaasti raiskaajaa vastaan, niin hänhän joutuu linnaan.

Tapa, jolla otitte vastaan vanhojen Siionin Virsien kääntäjän, jo näyttää minkälaisia pervoja olette. Ei tähänkään päivän asti osata tuomita sitä skandaalimaista käyttäytymistä Siionin Virsien asiasta. Pena lopulta myönsi, kun asia oli jo pilalle, että se "tylyä." Jos jokaisella on vapautta täällä ilmaisemaan mielipidettään, se, ettei kukaan puolustanut minua kun olisi ollut vapaa sitä tekemään, osoittaa, ettei herännäisyydestä ole enää tippaakaan jäljellä. Että vanhojen Siionin Virsien kääntäjä pahoittaa mieltään Körttifoorumilla. On vaikea uskoa todeksi, mutta niin on. Olette kaikki vaan nimikörttejä ja teeskentelijöitä. Nyt olette vielä bacha bazin puolustajia. Tuomitsette "pederastia" vain silloin kun se ei ole laitostunut.

Bacha bazi harjoittajat ovat miehiä teidän makuunne. Kukaan heistä ei taatustikaan häiritse teitä kääntämällä Siionin Virsiä pashtokielelle. Hehän pärjäävät teidän seurassa, missä minä en.
Kiitätte kaikki toisianne ihmeellisistä kyvyistänne, mutta olette vain pervoja, jotka vihatte vanhoja Siionin Virsiä loppuun asti. Historiansa kieltäjä on tosi lyhytnäköinen. Sen saatte joskus huomata, kun lapsen lapsenne ihmettelevät, miten olette kohdellut Siionin Virsien kääntäjää kaikessa teeskentelevässä "asiallisuudessanne." Ei ole teille mitään puolustusta. Luulette, että kiittäminen korjaa asian. Asian korjaantuisi, jos edes yksi teistä, niin kuin olen suurin äänin sanonut sen jälkeen kun ruvettiin käännöksiäni tuomita p ja r sanoilla,  jos edes yksi olisi sanonut vapaille mielipiteensä julistajalle, että "olen eri mieltä" tai onko tämä Körttifoorumilla aivan sopiva. Sen sijaan irvuillen kiititte kaikkia toisianne erinomaisiksi ja yhtäkkiä kaikki oli sitä mieltä, että teitittely olisi ollu minun kohdallani kohteliasta, kun sinuttelin niitä, joiden postit ovat poistetut p ja r sanojen takia.

Bacha bazi pervoja olette. Huomaa, kuka on kenen ystävä.

Ilmeisesti hankitte bacha bazi harjoittelijoitten parista ystäviä. Nyt ymmärrän miksi minun ystävyyteni ei kelvannut teille. Olette kaikki vain pervoja, niin ei tietenkään kenenkään Siionin Virsien kääntäjän ystävyys teille kelpaa.
 
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #23 : 19.08.21 - klo:21:11 »
^
Luin huolellisesti: ymmärrän sellaista, josta minulla ei ollut mitään tietoa.

Olen pahoillani omasta puolestani, että huonosti menee, etkä pääse tasapainoon. En ole koskaan Sinua nimitellyt mielestäni asiattomalla tavalla.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #24 : 19.08.21 - klo:21:34 »
Olen huomannut että minun ei kannata yrittääkään lukea kovin pitkiä ja monivivahteisia
kirjoituksia, elämänkokemukseni ei riitä, olen vaan ihan tavallinen arjen ja pienten ympyröiden
taivaltaja.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #25 : 20.08.21 - klo:06:20 »
Thomas McElwain, länsimaisen oikeuden perusperiaate on, että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan. Miten todistat maahamme saapuvan turvapaikanhakijan järjestäytyneen pederastian harjoittajaksi?

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #26 : 20.08.21 - klo:08:24 »
Thomas McElwain, länsimaisen oikeuden perusperiaate on, että jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan. Miten todistat maahamme saapuvan turvapaikanhakijan järjestäytyneen pederastian harjoittajaksi?

En väitäkään, että ovat kaikki järjestäytyneen pederatian harjoittajia. Väitän, että turvapaikanhakijat ovat monesti ne, joilla on pakenemisen vaadittavat resurssit ja yhteydet, koska ovat olleet USAn palveluksessa. Väitän, että lehdistön perustelela on syytä epäillä sellaisessa joukossa olevan jäyestäytyneen bacha bazi harjoittajia. Siksi, sanon, että suomalaisten haluttomus tutkia niitä huolellisesti joka vaiheessa on vastuutonta.

Sanon vielä, että haluttomus ottaa vastaan tätä varoitusta tällä palstalla johtuu siitä, että monet teistä olette pervoja. Se käy ilmi siitä, ettei kukaan teistä puolustanut minua Siionin Virsien kääntäjänä, kun minua vastaan hyökattiin törkeällä tavalla. Kukaan teistä ei ole pahoitellut sitä sen jälkeenkään. Niin se osoittaa minkälaisia pervoja olette, niin on luonnollista, että haluatte haalia tänne bacha bazi harjoittajia ja ylistää niitä, ja ristiinnaulita Siionin Virsien kääntäjää.

On tekopyhää teeskentelyä viitata länsimaiseen oikeusperiaatteeseen, kun tarkoituksenne on paheksua jokainen hyvä teko ja tukea jokainen paha teko. Oli hyvä teko kääntää Siionin Virret englanniksi. Oli paha teko sitä paheksua tällä palstalla. Mutta kukaan ei paheksunut julkisesti sitä hyökkäystä minua vastaan. Päin vastoin, moni on esittänyt närkästystä minua vastaan, kun olen yksin joutunut puolustamaan hyvää tekoani vastustajia vastaan. Niin on luonnollista, ettette haluaa paljastaa mahdollisia bacha bazi tekijöitä, vaan ottaa ne vastaan. Ette ole ottanut hyväntekijää vastaan. Niin on luonnollista, että otatte mielihyvin pahantekijän vastaan. Pahantekijät turvahakijoitten joukossa eivät käännä Siionin Virsiä pashtokielelle, ja se on ainoa asiaa, jota pelkäätte. Ette pelkää bacha bazi hajoittelua suinkaan. Suomessa pannaan naiset, jotka tehokkaasti puolustautuvat raiskaajaa vastaan linnaan. Se on teidän länsimainen oikeusperiaate. Niin tietysti meinatte panna raiskattuja poikia laitokseen ja bacha bazi harjoittajat eduskuntaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #27 : 20.08.21 - klo:08:29 »
Tein hyvän työn ja Körttifoorumilla sain siitä paheksuntaa ja huonon maineen, kun puolustauduin kun kukaan muu ei puolustanut.
Turvapaikanhakijoiden parissa on syytä epäillä, että bacha bazi harjoittajia on olemassa. On todistettu, että amerikkalaisten liittolaisten parissa niitä on runsaasti. On todistettu, että talibaanit tappavat ne. Joten on todennäköistä, että turvapaikan hakijoiden parissa, niitä on. Suomalaisten haluttomus ottaa asiasta selvä osoittaa mitä tukevat. Tukevat pahaa eikä hyvää.
Ne jotka hiljaa tai ivallisesti tukivat minun ristiinnaulitsemista Körttifoorumilla Siionin Virsien edistämiseni takia luonnollisesti ottavat mielihyvin bach bazi harjoittajat vastaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #28 : 20.08.21 - klo:08:33 »
Selitä miten ottamalla selvä, mitkät turvapaikanhakijat ovat bacha bazi harjoittajat, loukkaa länsimaisen oikeusperiaatteita?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Politiikkaa, osa 16
« Vastaus #29 : 20.08.21 - klo:08:41 »
Tunnen suomalaisten asiallisen, pahan hiljaisen hyväksymisen omassa nahkassani. Muistakaa, että olen tällä foorumilla saanut kokea sitä. Kun minua vastaan hyökättiin Siionin Virsien edistämisestäni, kukaan teistä ei puolustanut minua eikä Siionin Virsiä. Päin vastoin, paheksuitte myöhäistä ja jatkuvaa puolustautumistani. Niin tietysti paheksutte sitä, että sanon, että pitää ottaa selvä mitkä turvapaikanhakijat ovat terroristeja ja mitkä eivät ole. Ai, Pena varmaan sanoo, ettei järjestäynyt 12-vuotiaitten poikien raiskausta amerikkalaisten sokeitten silmien alla olekaan terrorismia. Ja hän on oikeassa. Pena on aina oikeassa. Pena ei paheksunut minun ristiinnaulitsemista Siionin Virsien edistämisestä Körttifoorumilla. Niin ei hän paheksu sinisilmäistä bacha bazi harjoittajien tuomistakaan. Ottaa selvä mitkä niistä ovat syyllistyneet siihen olisi länsimaisen oikeusperiaatteita vastaista. Justiinsa. Jokainen pahantekijä osaa kääntää todellisuutta päälaellaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.