Kirjoittaja Aihe: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)  (Luettu 21408 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #30 : 19.04.21 - klo:09:40 »
Askassa on maalikyläkin lähellä, vieläpä varuskuntapaikka.

Mainituissa maalikylissä ei ole havainnoitu ns tulppaa   :icon_biggrin:   
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #31 : 19.04.21 - klo:09:54 »
Se taitaakin tulla kuin varas yöllä, että miten siihen tulppaan voi varautua. Kenties syömällä hyvin, nukkumalla paljon ja liikkumalla vähän, että enrgia säästyisi. :003: :023:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #32 : 27.04.21 - klo:14:04 »
Tilasto koko maailman koronaan sairastuneista, kuolleista ja parantuneista:

https://mediawolf.fi/fi/korona/   kuolleita    3,136,635
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #33 : 27.04.21 - klo:14:27 »
Se taitaakin tulla kuin varas yöllä, että miten siihen tulppaan voi varautua. Kenties syömällä hyvin, nukkumalla paljon ja liikkumalla vähän, että enrgia säästyisi.

On toki olemassa lääkeaineita, joilla voi vähentää tulpan mahdollisuutta. Asetyylisalisyylihappo on yksi. Tunnetaan aspiriinina.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #34 : 27.04.21 - klo:15:16 »
Olet oikeassa. Minullekin annetaan sitä, jos konttaan pirttiin kovan rämereissun jälkeen.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #35 : 29.04.21 - klo:07:42 »
Olet oikeassa. Minullekin annetaan sitä, jos konttaan pirttiin kovan rämereissun jälkeen.


ja minulle tunnustan, Primaspan- nimisenä, koska en tästä ota laihtuakseni ja kolesterolittomammnaksi muuttuminen on vaiheessa...  Nyt meinaan kun jotenkin menetin haluni syödä jäätelöä, paheeni kome vuotta.  Se tulppa on jotenkin erilainen jos on. 

Mutta antoivat juuri Pfizerin, ikääni katsoen.  Kuume nousi mutta laski myös  :kahvi:   

Muuten en ole ollut näin terve ikinä eläissäni.  Minulle sopisi maskit ja käsipesut ja kaikkien välttely...   :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #36 : 29.04.21 - klo:08:02 »
Minuun pistivät Modernan vaikka lapset vinoilvat, että iskä saa Fadernan, kun Moderna annettiin äiskälle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #37 : 29.04.21 - klo:08:04 »
Minuun pistivät Modernan vaikka lapset vinoilvat, että iskä saa Fadernan, kun Moderna annettiin äiskälle.


Juu, kyllä sie Pena nyt erehyt taikka seuraa nyt tarkoin hormonitasapainoasi, jos niille sattui erehys  :icon_cool:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #38 : 29.04.21 - klo:09:24 »
Meneeköhän miehinen lauluääni ylikimeäksi?

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #39 : 04.05.21 - klo:04:11 »
Kyllä on, on nyt viisasta kuunnella tarkoin, saako maamme lisää altisteja ja sopranisteja, kun vanhastaan oli vain kolme tietämäni mukaan.   :icon_cool:

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #40 : 04.05.21 - klo:06:10 »
Meneeköhän miehinen lauluääni ylikimeäksi?

Samat rakkaat vinoilevat jälkeläiset ovat sitä mieltä, ettei lauluääntä olekaan, sävelkorvasta puhumattakaan. Ei siis ole vaaraa.  :003:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #41 : 04.05.21 - klo:08:22 »
Niin täälläkin.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #42 : 04.05.21 - klo:14:50 »
Onko se nyt niin, että jos käy piikillä, niin pitää sitten tehostesatsi ottaa sitä samaa sorttia.  :017: Ja jos niin täytyyköhän itse lahopäässään pitää tallessa se tieto, mitä tuli saaneeksi.

Taitaisin jo päästä rokotettavaksi, mutta tällä viikolla en ehdi. Kuulemma ollut tunnin jonotkin Ratinan stadionin rokotuspisteellä. Kyllähän sitä tunnin seisoo, jos on sopivaa tekemistä ja hyvä sää ja asianmukainen vaatetus. Mutta pitäisi olla sellainen vaatetus kanssa, että saa olkavarren nopeasti paljaaksi, kun sen aika on.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #43 : 04.05.21 - klo:15:10 »
A) jatko piikki on mitä tahansa.
B) Me saimme A4 dokumetit missä oli ohjeita, rokotteen nimi, ja aika milloin annetaan toinen piikki. Tämä siis KEUSOTEn pisteellä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)
« Vastaus #44 : 04.05.21 - klo:15:35 »
Sain piikin Siilaisen terveysasemalla reilu pari viikkoa sitten. Jonoa ei ollut, vain minä ja yksi pariskunta. Kun menin sisälle piikityshuoneeseen, niin sair. hoit oli jo uhkaavasti asemissa piikki valmiina ja esitti kysymyksen: perusterve mies? johon en kerennyt muuta kuin äännähtää, että e... (siis tarkoittaen, että en ole), mutta piikki oli jo olkavarressa. Sain lapun, että 7.7 toinen piikki ja sama aine eli Astra Zeneca. Kymmenen minuuttia piti odottaa aulassa, ennen kuin sai lähteä. Ei kyllä kymmenessä minuutissa ehdi mitään sivuoireita tulla kun ohjelapussa, minkä sain, luki että oireisiin menee yleensä 4-16vrk. Nivelissä on vähän häikkää ollut, mutta niissä on muutenkin, joten en tiedä, johtuuko Astra Zenecasta, vai muusta.