Kirjoittaja Aihe: Tervetuloa Körttifoorumille  (Luettu 24571 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Foorumeja
« Vastaus #30 : 21.01.06 - klo:07:04 »
Olen suht. uusi surffaajamies.

Te kokeneemmat - minä aloitin puoli vuotta sitten Big Brotherin sivustolla ja jatkoin siitä Baarin puolelle (?!). Tämä on vasta kolmas vakava kontakti bittiuniversumien autuudessa. Olen kärvistellyt ja kiemurrellut koukutusten houkutuksissakin. Nyt ajattelen, että koska koukusta on mahdotonta enää päästä irti, olisi mielekästä hakeutua sellaisen pakeille, joka olisi mahdollisimman miehekkään jämäkkä ja naisellisen sulokas sekä suolaisen livakka kuin paras kalakukko plus tietysti aitoo pohojalaasta, asiallisen ytimekästä pääkaupunkiseutua, vanhaa stadia, tält' ja toiselt' pualelt' jokke, mihnä ehnä kuhna sillai myös Tornion suuntaa unohtamatta, ts. maailmoja, myös etelänmaita, kaukomaita, länsimaita, itämaita, globaalia, lokaalia, suomee ja savvoo, hiljoo ja kovvoo; Ranska on paras, USA on big, Japani on great, Saksa on sicher, Tukholma är must, Oslo is best, Köpis rulaa, rupis relaa.

Jotain tollasta on hakusessa.

Antakkee hyviä linkkejä rakentaville, älykkäille blogeille, saiteille,.. Minä lupaan palkita vaivannäkönne lennokkaan säkenöivällä kirjoittelulla, josta ei tule puuttumaan yllättäviäkään käänteitä, loistavia oivalteita, huumorista kirjoittamattakaan.


............................................................................................:!:  :?:  :arrow: .....................................................................................
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Re: Foorumeja
« Vastaus #31 : 21.01.06 - klo:11:52 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Antakkee hyviä linkkejä rakentaville, älykkäille blogeille, saiteille,.. Minä lupaan palkita vaivannäkönne lennokkaan säkenöivällä kirjoittelulla, josta ei tule puuttumaan yllättäviäkään käänteitä, loistavia oivalteita, huumorista kirjoittamattakaan.


Ja mahd. linkitykset sitten esim. ketjuun linkityksiä...
Ei tähän.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Re: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #32 : 25.01.09 - klo:10:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
Tällä uudella Körttifoorumilla on sana vapaa herännäishenkiselle keskustelulle.
Voit rekisteröityä käyttäjäksi ylälaidan linkistä. Jos foorumin käyttö ei ole tuttua, kannattaa aloittaa testiviestillä foorumin omalla Testialueella.
Tervetuloa!

Olen ollut koukussa jo kohta kolme ja puoli vuotta.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Re: Foorumeja
« Vastaus #33 : 26.01.09 - klo:08:19 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
Olen suht. uusi surffaajamies.

Te kokeneemmat - minä aloitin puoli vuotta sitten Big Brotherin sivustolla ja jatkoin siitä Baarin puolelle (?!). Tämä on vasta kolmas vakava kontakti bittiuniversumien autuudessa. Olen kärvistellyt ja kiemurrellut koukutusten houkutuksissakin. Nyt ajattelen, että koska koukusta on mahdotonta enää päästä irti, olisi mielekästä hakeutua sellaisen pakeille, joka olisi mahdollisimman miehekkään jämäkkä ja naisellisen sulokas sekä suolaisen livakka kuin paras kalakukko plus tietysti aitoo pohojalaasta, asiallisen ytimekästä pääkaupunkiseutua, vanhaa stadia, tält' ja toiselt' pualelt' jokke, mihnä ehnä kuhna sillai myös Tornion suuntaa unohtamatta, ts. maailmoja, myös etelänmaita, kaukomaita, länsimaita, itämaita, globaalia, lokaalia, suomee ja savvoo, hiljoo ja kovvoo; Ranska on paras, USA on big, Japani on great, Saksa on sicher, Tukholma är must, Oslo is best, Köpis rulaa, rupis relaa.

Jotain tollasta on hakusessa.

Antakkee hyviä linkkejä rakentaville, älykkäille blogeille, saiteille,.. Minä lupaan palkita vaivannäkönne lennokkaan säkenöivällä kirjoittelulla, josta ei tule puuttumaan yllättäviäkään käänteitä, loistavia oivalteita, huumorista kirjoittamattakaan.

............................................................................................:!:  :?:  :arrow: .....................................................................................

Satman, koetko että 3.5v bittiavaruudessa on lyhyt vai pitkä aika? Joka tapauksessa nykytahdillasi pääset pian 1000:n viestin lähettäjien kerhoon! Aioin ehdottaa äänestysveikkausta että millloin ylität rajan, mutta olisit voinut vaikuttaa liikaa lopputulokseen :)

Seuraatko vielä Big Brother sivuja tai löysitkö hyviä blogeja? Vai huomasitko, että "kolmas kerta toden sanoo" ja et ole körttifoorumin löydettyäsi enää muilla sivuilla aktiivisesti ollut?

Jatka samaan tahtiin. 10 000 viestiä on vielä hienompi tavoite!

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #34 : 26.01.09 - klo:12:19 »
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Satman, koetko että 3.5v bittiavaruudessa on lyhyt vai pitkä aika?

Olen usein harmitellut, taasko tänne pitää tulla! Tässä sen näkee: ihmisen ei ole hyvä missään. "Missä kaikki on? Olenko minäkin siellä?" (Nykänen)
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Joka tapauksessa nykytahdillasi pääset pian 1000:n viestin lähettäjien kerhoon! Aioin ehdottaa äänestysveikkausta että milloin ylität rajan, mutta olisit voinut vaikuttaa liikaa lopputulokseen :)

Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Seuraatko vielä Big Brother sivuja tai löysitkö hyviä blogeja? Vai huomasitko, että "kolmas kerta toden sanoo" ja et ole körttifoorumin löydettyäsi enää muilla sivuilla aktiivisesti ollut?

This is only one. There is nothing else. Only this.
Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
Jatka samaan tahtiin. 10 000 viestiä on vielä hienompi tavoite!

Kiitos! Ei viestien lukumäärä tietenkään ole ollut koskaan itsetarkoitus. Jälkeenpäin on kyllä tullut vertailtua muiden määriin. Jossakin kohtaa saattanut käväistäkin pieni omanarvontunto, jonka nyt karkotan ja yritän muuttaa häpeänsekaiseksi nöyryyden ja aidon vaatimattomuuden tunteeksi. Itsetutkistelua harrastan joskus. Uteliaiden ruuanlaittajien punastelu liuentuu - yhtä perhettä kun olemme - yhteiseksi häpeähköksi, ja lopulta unohtuu, jos rakentavammat tekstit tulevat sijaan. Tosin henkilökohtainen vastuu ei katoa mihkään, kun pidän mielessä herännäisyyden julkkiskuvan. Kipeää tekee joskus, kun yrittää sovittaa omat ja yhteiseksi kuvittelemansa jatai tietämänsä ampitsioonit.

Terveisin
savolainen vääräleuka
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #35 : 28.05.20 - klo:16:56 »
Kyllä isommillakin foorumeilla melko nopeasti oppii kirjoittajat ja heidän tapansa tuntemaan... Vaatii vain enemmän aikaa. Opel Club Finlandinkin foorumilla tullut sen verta kauan pyörittyä ja kirjoiteltua, että tietää suurinpiirtein ketä sielläkin on.

Körttifoorumi on vain tippa meressä, 90% ikäihmisten seurustelupalsta, ei sen kummempaa.

Joskus eksyy joku vahingossa rekisteröimään itsensä uudeksi nimimerkiksi.

Mutta yleensä se jää siihen, viestejä nolla, poikkeuksiakin kyllä löytyy.

Olen muuten miettinyt sitä miksi foorumille on paljon rekisteröityneitä ihmisiä, kannatuksen vuoksi vai uteliaisuutta?

Foorumi on aika maallistunut aamuhartaus, iltahartaus, päivänvirsi se on päivän anti.

Sitten jos joku sattumoisin avaa hieman poikkeavan viestiketjun, vaikka nyt keskustelun naispappeudesta. Ei mene kovinkaan kauan niin ollaan 90% kuuluvien kanssa vastakkain asettelussa.

Kahvit menee väärään kurkkuun. 

Täytyy harkita  Opel Club Finlandian foorumia.  :icon_cool:




Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #36 : 28.05.20 - klo:18:17 »
Kuten tämänkin ketjun alusta huomataan, on aloitettu tutustumisilla. Nuoret nuorten tavoin, leikillisesti letkauttelemalla, PekkaV, ent. satman omalla satiiris-mystillisellä tyylillään.

Nyt ovat vanhentuneet hipit, popit ja papit remmissä. Takavuosina kävi keskustelu runsaana uskonasioiden parissa. Eikö ollutkin kiinnostavaa ? Minusta oli, mutta ainakin minulta loppui tarve aloittaa uusia hengellisiä saitteja. Raamattupiiritkään eivät 'vetäneet'  kuin lähinnä karjalaisenkyöstiä.

Kun omat asiat ovat selkiytyneet, ei haluta niistä enempää jakaa, mystisiä ne ovatkin muille, ja salaisuuksia itsellekin. Herralta saatuja !

Körttihenki on hyvän ja hauskan seuranpidon henki, jatketaan sitä osaltamme !

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #37 : 29.05.20 - klo:09:05 »
Kyllä isommillakin foorumeilla melko nopeasti oppii kirjoittajat ja heidän tapansa tuntemaan... Vaatii vain enemmän aikaa. Opel Club Finlandinkin foorumilla tullut sen verta kauan pyörittyä ja kirjoiteltua, että tietää suurinpiirtein ketä sielläkin on.


Körttifoorumi on vain tippa meressä, 90% ikäihmisten seurustelupalsta, ei sen kummempaa.

Joskus eksyy joku vahingossa rekisteröimään itsensä uudeksi nimimerkiksi.

Mutta yleensä se jää siihen, viestejä nolla, poikkeuksiakin kyllä löytyy.

Olen muuten miettinyt sitä miksi foorumille on paljon rekisteröityneitä ihmisiä, kannatuksen vuoksi vai uteliaisuutta?

Foorumi on aika maallistunut aamuhartaus, iltahartaus, päivänvirsi se on päivän anti.

Sitten jos joku sattumoisin avaa hieman poikkeavan viestiketjun, vaikka nyt keskustelun naispappeudesta. Ei mene kovinkaan kauan niin ollaan 90% kuuluvien kanssa vastakkain asettelussa.

Kahvit menee väärään kurkkuun. 

Täytyy harkita  Opel Club Finlandian foorumia.  :icon_cool:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #38 : 29.05.20 - klo:09:13 »

   Minä ainakin lähden pois. Täällä haisee.
Tulen kohta takaisin. Ei vanha pieru lähde kuin kulumalla.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #39 : 29.05.20 - klo:09:20 »
... Täällä haisee....


...palaneen käry...

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #40 : 29.05.20 - klo:09:21 »

   paska

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #41 : 29.05.20 - klo:09:23 »
No niin , tulihan se totuus esiin , mikä täällä haisee.

Pistä suu kiinni.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #42 : 29.05.20 - klo:09:26 »

   Se on ollut koko ajan kiinni. Saatana, minä olen 73. Johtuu siitä, että olen syntynyt 1947.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #43 : 29.05.20 - klo:09:28 »
Mene lääkärin.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
Vs: Tervetuloa Körttifoorumille
« Vastaus #44 : 29.05.20 - klo:09:40 »

   Olin eilen. Soitan ensi viikolla tutkimustuloksista.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024