Keskustelu > Seuratupa

Siionin Virret

<< < (6/7) > >>

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: inehmo - 28.11.22 - klo:11:56 ---Pena on minun nähdäkseni kommentoinut aina hyvin asiallisesti ja yrittäen löytää sopua ja yrittäen ymmärtää eri osapuolia. Siihen sivullisen asiattomaan kommenttiin Pena vastasikin, että semmoinen ei kuulu siihen keskusteluun.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, kun hän ei ymmärtänyt alussa, koska viisveisaajan kommentti oli epäselvä ja hän ihmetteli miten narsisismi kuuluu ketjuun, joka käsittelee Siionin virsien sijainnin linkkiä. Sitten kun Pena kysyi miten narsisismi liittyy aiheeseen, niin viisveisaaja selitti, että narsisti sai sanansa näkyviin. Pena oli tyytyväinen vastaukseen eikä enää kysynyt miten se liittyy aiheeseen. Mutta kaikki hyvin, jos parjataan rauhallisesti ja ylimielisen kohteliaasti. Lopputulos on se, että kun körtit eivät ole kiinnostuneita vanhoista virsistä, ja sen ymmärtää hyvin, niin se antaa oikeutta kääntäjan vainoamiseen, jota en millään ymmärrä. Olen niin kauhean typerä sen lisäksi, että olen narsisti.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 28.11.22 - klo:12:41 ---Pena oli tyytyväinen vastaukseen eikä enää kysynyt miten se liittyy aiheeseen.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä sinä minun tyytyväisyydestäni tiedät. Minulla on muutakin elämää kuin valvoa näitä keskusteluja. Kommentoin, kun kerkiän ja katson aiheelliseksi.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 28.11.22 - klo:14:23 ---Mitä sinä minun tyytyväisyydestäni tiedät. Minulla on muutakin elämää kuin valvoa näitä keskusteluja. Kommentoin, kun kerkiän ja katson aiheelliseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, vanhojen Siionin virsien käännös on jo kauan sitten jätetty nimettömien troollien valtaan, koska sinulla, minulla, ylläpidolla, ja kaikilla muilla on muutakin elämää emmekä pysty valvomaan niiden kohtaloa. Emme ole kukaan niin kiinnostuneet niistä, että tekisimme tarpeellista niiden suojelemiseksi. Minäkin keskityn muuhun. Siksi parasta on vetää ne pois julkisuudesta ja pitää ne laatikossa.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 28.11.22 - klo:14:50 ---Emme ole kukaan niin kiinnostuneet niistä, että tekisimme tarpeellista niiden suojelemiseksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei julkaistuja hengentuotteitaan pysty suojelemaan. Ne on vapautettu elämään omaa elämäänsä. Korkeintaan voi huolehtia siitä, ettei kukaan toinen rikastu niiden avulla.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 28.11.22 - klo:17:17 ---Ei julkaistuja hengentuotteitaan pysty suojelemaan. Ne on vapautettu elämään omaa elämäänsä. Korkeintaan voi huolehtia siitä, ettei kukaan toinen rikastu niiden avulla.

--- Lainaus päättyy ---

kyllä tekijänoikeus pätee olipa aihe mikä tahansa. Lue lakia. Taloudellinen korvaus väärinkäytöstä tulee vain rajoitetussa tapaukessa, mutta voi pakottaa toista oikeudessa lakata käyttämästä toisen tekstiä. Valitettavasti, minulla on tässä asiassa kokemustakin. Yleensä lakimiehen varoituskirje riittää.
Tässä foorumissa on tarpeeksi kiinnostusta suojelemaan osallistujien posteja, muttei ollut tarpeeksi kiinostusta tehdä samoin Siionin virsien käännöksen kohtaan. Täällä jokainen on äärettömän herkkä omista intresseistä ja vaatii oikeutta tarpeen tullen ja monesti tarpeettomasti. Jos on Herra Samilan suosiossa, se onnistuukin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta