Keskustelu > Seuratupa

Siionin Virret

<< < (5/7) > >>

Thomas McElwain:
Ilmeisesti siionin virsien veisuu on narsistista, kun kerran oli narsistista teille ilmoittaa niiden englanninkielisen version sijainnin.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 27.11.22 - klo:08:03 ---Ilmeisesti siionin virsien veisuu on narsistista, kun kerran oli narsistista teille ilmoittaa niiden englanninkielisen version sijainnin.

--- Lainaus päättyy ---

Olen tehnyt valituksen HYn päämajaan. Jos ei minua kuunnella, niin virret poistetaan sieltäkin. Olisi riittänyt, että edes yksi ihminen olisi vastannut viisveisaajalle, että postit eivät olleet sopivia, silloin en olisi nähnyt tarvetta taas itse puutua asiaan. Mutta tämä on ollut teillä mahdotonta siitä päivästä lähtien, kun liittouduitte minua vastaan, tukemalla sitä, joka sanoi silloin minua perseennuolijaksi reilusti ennen kuin opin käyttämään tätä körttifoorumin kieltä.
En tule olemaan ikinä enää körttien ystävä, mutta olisin suonut, että käännökset olisivat voineet olla näkyvissä niille, jotka mahdollisesti olisivat kiinnostuneet. Sitä te ette ilmeisesti halua tai salli.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 27.11.22 - klo:14:33 ---Olisi riittänyt, että edes yksi ihminen olisi vastannut viisveisaajalle, että postit eivät olleet sopivia, silloin en olisi nähnyt tarvetta taas itse puutua asiaan.

--- Lainaus päättyy ---

Minua et siis tunnista 'yhdeksi ihmiseksi'.

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 27.11.22 - klo:19:29 ---Minua et siis tunnista 'yhdeksi ihmiseksi'.

--- Lainaus päättyy ---
Vastasit kyllä. Vastasit ainoana. Muttet sanonut hänen postinsa asiattomiksi tai sopimattomiksi.  Niin minun puolestani saat olla yksi ihminen, mutta jos väität tukeneesi minua missään vaiheessa, kohteliaasti huomautan, etten koe niin. Syy voi olla kielitaidottomuuteni.

inehmo:
Pena on minun nähdäkseni kommentoinut aina hyvin asiallisesti ja yrittäen löytää sopua ja yrittäen ymmärtää eri osapuolia. Siihen sivullisen asiattomaan kommenttiin Pena vastasikin, että semmoinen ei kuulu siihen keskusteluun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta