Keskustelu > Seuratupa

Kävin kirkossa 25

<< < (29/29)

Thomas McElwain:

--- Lainaus käyttäjältä: Leena - 27.11.22 - klo:12:05 ---Hämmästyksekseni laulamassa Hoosiannaa,  suunnitelmat vähän muuttui kun tajusin miten pienenpieni se Kulosaaren kirkko on.  En yhtään muista, saiko siellä seurkuntasalista lisätilaa, enkä sitäkään onko jossain koronarajoituksia enää, ei kai mutta silti.   Sinne on turkasesti matkaa, menin Malmille vaikka seurat nyt jäi väliin.

Hoosiannan lisäksi, kanttori laulaa todella kauniisti ja lauloi tuon  Oi saavu, Immanuel,  josta Riitalla on linkki.

--- Lainaus päättyy ---

Tiedän, että teillä on tarkoitus jättää sanani huomiotta, mutta se vain vahvistaa teeskentelevää tekopyhyyttänne. Se joka kiittelee viisveisaajaa sen jälkeen kun hän jatkuvasti julistaa minua narsistiksi kun ilmoitin käännösten sijainti sinetöi pahuutensa osallistuu hänen pahuuteensa. Olisit voinut ystävällisesti sanoa viisveisaajalle, ettei ole sopivaa vuodesta toiseen vainoa siionin virsien kääntäjää, mutta sen sijaan kiitit häntä ja moitit minua syytöntä. Näin julistat hoosiannat saatanalle eiki Jumalalle.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 27.11.22 - klo:12:23 ---Tiedän, että teillä on tarkoitus jättää sanani huomiotta, mutta se vain vahvistaa teeskentelevää tekopyhyyttänne. Se joka kiittelee viisveisaajaa sen jälkeen kun hän jatkuvasti julistaa minua narsistiksi kun ilmoitin käännösten sijainti sinetöi pahuutensa osallistuu hänen pahuuteensa. Olisit voinut ystävällisesti sanoa viisveisaajalle, ettei ole sopivaa vuodesta toiseen vainoa siionin virsien kääntäjää, mutta sen sijaan kiitit häntä ja moitit minua syytöntä. Näin julistat hoosiannat saatanalle eiki Jumalalle.

--- Lainaus päättyy ---

Huh vainoanko jotakin täällä.
Aika vahvasti sanottu, jos en pidä jostakin, mutta siitäkin voinen joustaa..

Se puutarha mikähän se oli steissiltä ylös 500 metriä oli kirjoitus, miehille rauha kaikille kauha.
Thomas jotakin, voidaan polttaa rauhapiippu minun mielesrä jossain, kun olet intiaani jostain.

öppiäinen:
Kauhee kalabaliikki tuosta Paavalin kirkon adventtimenosta nyt noussut. (Täällä ei ole sitä "voi hyvät hyssykät" -hymiötä, jonka tähän haluaisin.)

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: seppos - 27.11.22 - klo:11:04 ---Katselin messua televisiosta. Se tuli Paavalin kirkosta ja saarnan piti Halsuan Kanalasta kotoisin oleva pappi. Yleisössä näkyi useita julkikörttejä. Ensikertaa näin sambatyttöjä tanssivan kirkon käytävällä.

--- Lainaus päättyy ---

Joskus tuli paljonkin käytyä Paavlinkirkolla messuissa, taisi olla alan mesta nimisen baarin ollessa kulmilla, hoodeilla.

Toi samba taitanee olla pienempiä kohun aiheita tuossa kirkossa-
Oli ensimmäinen kirkko jossa vihittiin . no sellainen pari.

seppos:
jatkuu osassa 26

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta