Kirjoittaja Aihe: Poistakaa, roistot, käännökset!  (Luettu 1823 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Poistakaa, roistot, käännökset!
« : 29.09.21 - klo:08:28 »
Postakaa, roistot, vanhojen Siionin virsien käännökset. Ette ole Malmivaaran virsien arvoisia, niin jättäkää vainoamisenne ja jatkakaa vain juomingit rauhassa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa armonkerjäläinen

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 442
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #1 : 29.09.21 - klo:08:36 »
Kaipa mies saa päättää omien töidensä kohtalosta. Ylläpito voisi olla ystävällinen, kuunnella häntä ja poistaa käännökset foorumilta. Jospa se rauhoittaisi Thomasinkin mieltä. 

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #2 : 29.09.21 - klo:08:43 »
Kaipa mies saa päättää omien töidensä kohtalosta. Ylläpito voisi olla ystävällinen, kuunnella häntä ja poistaa käännökset foorumilta. Jospa se rauhoittaisi Thomasinkin mieltä.

Rauhoittaisi kyllä! Ja lupaan sen jälkeen olla häiritsemättä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #3 : 30.09.21 - klo:17:25 »
Tämän foorumin ohjeissa ei ole mitään riitatilanteiden laukaisemiseen ohjeita. Se on suuri puute ja varmaan ohjeita pitäisi nyt korjata. Itse kyselin joskus, että kuka omistaa kirjoitukset tekijä vai foorumin ylläpito. En oikein kristallinkirkasta vastausta saanut, vain sen, että poistaminen on ongelmallista jos kirjoitteluun on jo muutkin osallistuneet.

Että miettinette mitä tehdään. Nykytilanne ei ole kestävällä pohjalla.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #4 : 30.09.21 - klo:18:12 »

6. Foorumilta erotaan lopettamalla foorumin käyttö. Ylläpito ei poista vanhoja viestejä eikä nimimerkkiä. Ylläpito poistaa pyynnöstä sähköpostiosoitteen postituslistalta. Käyttäjä vastaa itse käyttäjätietoihin lisäämiensä tietojen (sähköpostiosoite, asuinpaikka, ikä ym.)  poistamisesta. Eroamisella uhkailu on kiristämistä ja kyseinen kirjoitus poistetaan.


Minäkin olen katsonut Körttifoorumin sääntöjä. Kohdassa 6 kerrotaan että foorumilta erotaan( ei siis tarkoita erottamista ) lopettamalla käyttö.Ylläpito ei poista vanhoja viestejä,eikä nimimerkkiä.  Onhan niitä poistettu, kun ylläpito on sen aiheelliseksi todennut. Kokonaisten ketjujen poistosta en tiedä, voi olla vain erikoistapaus jossa näin täytyisi menetellä.

Eikö siis kirjottaja saa pyynnöstäkään kirjoittamisiaan poistetuksi ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #5 : 30.09.21 - klo:19:15 »

6. Foorumilta erotaan lopettamalla foorumin käyttö. Ylläpito ei poista vanhoja viestejä eikä nimimerkkiä. Ylläpito poistaa pyynnöstä sähköpostiosoitteen postituslistalta. Käyttäjä vastaa itse käyttäjätietoihin lisäämiensä tietojen (sähköpostiosoite, asuinpaikka, ikä ym.)  poistamisesta. Eroamisella uhkailu on kiristämistä ja kyseinen kirjoitus poistetaan.


Minäkin olen katsonut Körttifoorumin sääntöjä. Kohdassa 6 kerrotaan että foorumilta erotaan( ei siis tarkoita erottamista ) lopettamalla käyttö.Ylläpito ei poista vanhoja viestejä,eikä nimimerkkiä.  Onhan niitä poistettu, kun ylläpito on sen aiheelliseksi todennut. Kokonaisten ketjujen poistosta en tiedä, voi olla vain erikoistapaus jossa näin täytyisi menetellä.

Eikö siis kirjottaja saa pyynnöstäkään kirjoittamisiaan poistetuksi ?

Ei saa. Se varmaan täytyisi hinnoitella 10€/vastaus, niin peli olisi selvä ja tietysti ennakkomaksu. Homma on työlästä, kun jokainen vastaus täytyy erikseen hakea, ja lisäksi poisto sotkee keskustelun. Rahalla voitaisiin palkata poistaja.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #6 : 30.09.21 - klo:20:35 »
Postakaa, roistot, vanhojen Siionin virsien käännökset. Ette ole Malmivaaran virsien arvoisia, niin jättäkää vainoamisenne ja jatkakaa vain juomingit rauhassa.

Tämä teksti ei anna oikeaa ja todellista kuvaa tästä foorumista.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #8 : 03.10.21 - klo:08:00 »
Kaivoin tämän esiin: https://www.youtube.com/watch?v=PP6Xq5h04rQ&list=RDMMgeNqrnKAXDA&index=24

Eipä tämäkään roistojen juomingeilta vaikuta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Poistakaa, roistot, käännökset!
« Vastaus #9 : 13.10.21 - klo:08:49 »
Tämä teksti ei anna oikeaa ja todellista kuvaa tästä foorumista.

Ei annakaan.

Jos muutama ihminen sättii tekstejäni, peräti kirjoittamiani kirjoja niinn pitääkö minun sen tähden sovitella köyttä kaulaan vai heidän kaulaansa? 

Alan väsyä tähän.  Suutu rauhassa.  Ota se köysi ja tule hirttämään jos se jotenkin helpottaa oloasi.  Minä en ole niitä moittinut, mutta siis, jos se auttaa asiaa niin tule ja tapa. Alkaa elämä väsyttää jos se tätä on.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.