Keskustelu > Yleinen keskustelu

Miten selviytyä koronaviruspandemiasta (jatkoa 2)

<< < (25/30) > >>

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Thomas McElwain - 23.01.22 - klo:03:45 ---Antaisin 10.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitoksia, olen varsin otettu tuosta ystävällisyydestä. :-)

Uskontotiede ei varmaan tosiaankaan olisi hullumpi aihe. Tulkitsinko oikein, että olet sen parissa aikaa joskus viettänyt? Joskus olet aihetta muistaakseni sivunnut.
Minun kannaltani ainakin aihe olisi hyvä siksi, että en välttämättä siitä paljoa tiedä. Minun kaltaisiani on varmaan muitakin foorumilla.
Voihan olla, että keskustelun edetessä huomaisin, että joiltain osin se ei olisikaan ollut täysin outoa minulle.
Tee jonkinlainen alustus aiheesta, katsotaan, mihin päädymme.
Viimeistään ensi viikolla tulisin minäkin mukaan keskusteluun.

Riitta-mummi:
Olen ollut jo eilisen viluinen ja pärskähdellyt muutaman kerran. Päänsärkyäkin on vähäsen.
Voisiko olla koronaa, kun muita oireita ei ole.

Tyttärenpoika soitti . Hänellä on korona, eikä muita oikeita ollut kuin hiukan tukkoinen nenä. Hän jotui tulevan ulkomaanmatkan vuoksi testiin ja sai posittivisen vastauksen. Hänen vaimolla olivat samat oireet, tulos negatiivinen.

En minäkään tästä mihinkään testiin lähde, näinhän on kehotettunukin. Olla kotona ja tarkkailla vointiaan.

Omikron tarttuu hurjan helposti, eikä enää voi tietää mistä se on tarttunut.
En ole muualla käynyt kuin Prismassa, ja S-marketissa ja Apteekissa.

Joka tapauksessa pitäisi kolme rokotusta olla hyvä vakuutus saada lievä tauti.
Ja sitähän tämän minullakin on, jos on koronaa. Voi olla ihan tavallista vilustumistakin. :017:

p.s.   Norjassa on löydetty uusin muunnos.  IS

PekkaV:

   On tässä pärjätty. Kolme piikkiä. Kaksi testiä viime vuonna. Maski. Etäisyydet. Joukkotilaisuuksien (pienten, suuriahan ei ole ollutkaan) välttäminen. Käsien pesu ja/tai desinfiointi. Ulkoliikunta. Sisäjumppa.
   Voi olla, että lievänä olen sen potenut. Ainakin olen aivastellut pian puoli vuotta. Katu-pappilan aamuhartaudet ovat olleet tauolla. Kaipaan niitä. Kirkossa olisi keskiviikkoisin Keskipäivän hartaus ja torstaisin Iltamessu. Olin jo pöhköpäisuudessäni menossa, kun vaimo laittoi stopin. Parempi vara kuin vahinko. Kun kestää ""autiota hiekkarantaa", mikäpä siinä sitten. Näillä mennään. Aviosuhteemme on pakonkin edessä, ilmeisesti olosuhteiden pakosta monipuolistunut ja kiinteytynyt. "Kun meillä on vain toisemme." Vaimo vihjailikin eilen siihen suuntaan, että mikä hässäkkä siitäkin syntyy, kun vapaus koittaa rajoitusten rauettua. Nyt ovat yhteiselämän kuviot hioutuneet siihen malliin, jotta sopisi viedä näytille, jos ei olis tartuntavaaraa.

Riitta-mummi:
Ostin apteekista kotitestin. Jos on lähteminen välttämättä sellaiseen paikkaan jossa mahdollisesti voisin tartuttaa, niin testaan ensin.
Se on se yksi päivä. Seuraavana jo voi korona piilotella minussa, myöskin aivastelevassa.

Sen luulen johtuvan huoneilman kuivattamista limakalvoista, tai jostakin allergisesta ärsytyksestä.

Onneksi on nämä kolme rokotusta.

Me ei voida vapauden koittaessa kovinkaan hullaantua kun jalat eivät vie.

Tokmanniin kun uskaltaisi ajaa, muutama paita pitäisi löytää. Prismassa ei ole raitapaitoja kuin pari mallia.

PekkaV:

   En oo vielä kotitestiä tehny. Vaikuttaa monimutkaiselta. Saattaa jäädä tekemättäkin, nyt kun pandemia alkaa hellittää.
Kohta voinee todeta, että: "Huh-huh!" ja huokaista helpotuksesta - jos Jumala suo. Tätä rukoilen. Rukoilkaamme ja pyytäkäämme, että Hän päästäisi meidät pahasta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta