Keskustelu > Kirjoitelmia ja päiväkirjoja-herännäisyyden hengessä

Profetia Suomen seurakunnalle

<< < (3/5) > >>

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 24.08.16 - klo:23:51 ---Minulla nyt ei ole tähän sen luotettavampaa lähdettä kuin  Wikipedia, mutta siitä saan käsityksen, että tuo mainitsemasi kannabistuotteiden käytön yleisyys olisi myöhempää perua vasta.

Mutta onhan voinut olla jotain muuta siihen aikaan käytössä olevaa päänsekoitetta. Ainahan niitä on ollut, kaikilla kansoilla. Ja jo paasto mahdollisesti valvomiseen yhdistettynä saattaa pitemmän päälle aiheuttaa kaikkea jännää.

--- Lainaus päättyy ---

Eikö se ole khat aluetta, jossa sitä pureskellaan, jotta pää pehmenesi.

Viisveisaaja:
Kannabiksen käytön tyypillisiä vaikutuksia ovat mielihyvän tunne, innovatiivisuuden ja ajattelukyvyn lisääntyminen, ruokahalun lisääntyminen[22], lisääntynyt passiivisuus, naurukohtaukset, rentoutuneisuus, suun kuivuminen, silmien sidekalvon verestys (punaiset silmät) sekä harvemmin sydämen sykkeen kiihtyminen.[23]

Kannabispäihtynyt on usein erityisesti aluksi ulospäin suuntautunut, puhelias, aktiivinen ja hyväntuulinen. Hän voi vaikuttaa myös sisäänpäin kääntyneeltä, mutta ajatusten lento ja assosiointi on vilkasta. Kannabiksen vaikutuksen alaisena erilaisiin yksityiskohtiin kiinnitetään paljon huomiota ja aistikokemukset korostuvat. Päihtymys voi aiheuttaa myös erilaisia aistiharhoja, jotka käyttäjä kuitenkin tunnistaa päihtymyksen aiheuttamiksi ja ohimeneviksi. Päihtymys kestää poltettaessa 3–4 tuntia ja syötäessä jonkin verran pidempään.[6]

En tiedä sitten, mutta jos mormoonien kirja ja Koraani ovat jonkun ilmestyksen alkuun saamia, niin pikkasen mietityttää onko siellä luolan nuotiossa ollut ruohoakin puiden seassa ?

No en halua loukata ketään ti kenenkään uskonnollisia tunteita, mutta enempi ironina, kun olen tälläinen tunnetusti itsironinenkin, mut histöriasta siis arkelogisista löydöistä tai öö onks se lähde kirjallisuutta tai mitä ne vanhat historia kirja löydöt, mutta ei löydy sieltä Moroni Enkeliä, kuten mormooneilta tai muuta vanhaa löytöä todistamaan heidän kirjansa puolesta.

Koraanista löytyy paljon vanhasta ja uudesta testamentista otettua, mutta muten ei historian teoksista vahvistusta.

Leena:
Mielenkiintoista kaikkiaan. Suuresti. Muistan uskontotieteestä kyllä ne shamaanien sieniriuaalit.

-------

Sitä oken miettinyt. Saiskohan tuota fiilistä ja ajatuksenlentoa ja filosofista taipumusta ja muuta hamppukokemusta jollain konstilla ilman hasista tai muuten oma-aivoperäisenä? Mielellään nopeasti? Tarvittaessa instattina.  Ei sitten halluja eikä levottomuutta eikä sydämentykytystä  :003: .

öppiäinen:
No siis minähän olen normaalisti juuri tuollainen kuin viisveisaajan kuvaus kannabiksen vaikutuksen alaisena olevasta henkilöstä. Jotkut ovat syntymähumalassa, minä kai syntymäpilvessä. Ja juuri tämän takia ko. päihde ei vaikuta pätkääkään kiinnostavalta. Ei siis todellakaan ole mitään tarvetta esim. voimistaa aistikokemuksia; päinvastoin mieluummin niitä jollakin hieman turruttaisin.

Seurassa kun on käytetty alkoholia niin sitten ovat olleet sitä mieltä että muutun normaaliksi. Ehkä alkoholi vaikutuksellaan jotenkin kumoaa syntymäpilven?

seppos:
Olen porukasta väkevimmässä syntymähumalassa. Verestäni on 12,5% Koskenkorvaa. Isäni mummo oli Anna Koskenkorva.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta