Keskustelu > Yleinen keskustelu

Ylivieskan herättäjäjuhlat 2006

<< < (3/15) > >>

tosikkoko:
Onko muut jo saaneet majoitustoimikunnalta postia juhlien majoitusvarauksista?
Aikoinaan lopputalvella täytin sen Word-lomakkeen ja www-sivu ilmoitti että viesti mennyt perille mutta sen jälkeen on ollut hiljaista. Körttiläisyys opettaa odottamaan mutta kai sinne pitäisi pian jo soittaa. Toki yksi vaihtoehto sekin että ajan Ylivieskaan vain päiväksi.

Johannes:
Laittakaahan tänne, ketkä kaikki on menossa...!    Itse näillä näkymin olen menossa ja ensimmäistä kertaa, pakko myöntää...  :oops:   Sukulaisia on silloin tällöin juhlissa käynyt itsekseen, kun ei siellä ole koskaan ollut lapset mukana. Sillä kai sitä on jäänyt, etten ole itse TIETÄÄKSENI ollut ja nyt on tullut niin kova kiinnostus, että on kai se vain lähdettävä. On ollut kesäisin niin paljon kaikenlaista, että en ole ennen oikein kiinnittänytkään huomiota siihen, että itse en ole varmaan koskaan ollut mukana, vaikka suunnilleen kaiken tiedänkin, missä on juhlat milloinkin ollut ja mitä tapahtuu missäkin järjestyksessä juhlien aikana. Toisaalta olen rippikoulunkin käynyt oman seurakunnan leirikeskuksessa, enkä Aholansaaressakaan ole koskaan käynyt, niin sekin varmaan tekee, ettei ole koskaan tullut herättäjäjuhlilla käytyä. Varmaan ihan mielenkiintoinen kokemus, jos nyt vain tulee viimeinkin lähdettyä.

An-na:
Tulossa ollaan; mulla on juhlavuosi, nimittäin 25. juhlat tulossa ;) Tosin joudun lähtemään jo lauantaina päivällä pois, kun ystävälläni on häät Lapualla iltapäivällä. En siis valitettavasti pääse edes kuoron konserttiin esiintymään la-illalla, mutta onneksi lauantaiaamuna lauletaan vuoroveisuissa muiden körttiopiskelijoiden kuorojen ja valtakunnallisen kuoron kanssa. Toivottavasti Ylivieskassa on hyvät säät, se vaikuttaa niin paljon sellaiseen yleistunnelmaan. Viimeiset 5 vuotta on ollut ellei nyt ihan helle, niin ainakin aika lämmin! Nurmossa v. 2000 taisi viimeksi juhlien aikaa sataa.

m.k:
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulee paikalla oltua...

jude:
Tulossa ollaan, luultavimmin jo torstaina. Onko pääkaupunkiseudulta automatkalaisia lähdössä? Köyhät opiskelijat Jude&Rheespu hyppäävät kiitollisina kyytiin, jos mobiilissa on tilaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta