Kirjoittaja Aihe: Maailman paras säe  (Luettu 57989 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #105 : 19.07.21 - klo:13:43 »
"Jokainen seisoo yksinään maan sydämellä."


...jokainen yksinään maan sydämellä
auringonsäteen lävistämänä


Ja äkkiä on ilta. 


 :069:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #106 : 01.08.21 - klo:05:44 »
   Herra! Anna minulle kirjoittamisen inspiraation armo! Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #107 : 01.08.21 - klo:10:14 »
Tähän me monet yhdymme.... :eusa_pray:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #108 : 21.08.21 - klo:15:26 »
Ei, en minä usko
inspiraatioon

antaisit sanat aamunkoitosta yöhön sanat
antaisit ja uskollisuutta jota silmäsi
etsii


kauneinta maailmassa yhä olet suvinen
ilta:


"siel lehtinen kauhtana ain
on hartioil unisen koivun"

 :069:

Aleksis Kivi
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #109 : 02.12.22 - klo:04:54 »
   Herra! Anna minulle kirjoittamisen inspiraation armo! Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen.

   "Korvasyyhy", "korvamato": koska suru tulee, anna sen mennä / koska ilo tulee, anna sen tulla / hiiret ne hyppelee, sirkat ne laulaa, kolme hiirtä tanssaa / KOKO  MAILMA  PAUHAA

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #110 : 03.12.22 - klo:14:02 »
Lohdullisinta elämässä, kuolemassa,

Hän tietää minkä kaltaista tekoa me olemme, Hän muistaa meidät tomuksi.


Jotain näin osapuillensa on kirjoitettuna Jumalasta, ja murtuessani en sitä sure, Hän ei minulta odottanut enempää, ei parempaa, ei kaiken kestävää.  Jos olisi tahtonut minusta teräskattilan, olisi luonut teräskattilan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Maailman paras säe
« Vastaus #111 : 22.08.23 - klo:05:18 »
   Herra! Anna minulle kirjoittamisen inspiraation armo! Tapahtukoon Sinun tahtosi. Aamen.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024