Keskustelu > Yleinen keskustelu

Melkein sukua julkkikselle!

<< < (16/16)

sielukas:
Arttu Lappi (mäkihyppääjä) oli samassa lukiossa kanssani ja hyvän ystäväni isoveli.

Nousea tähti Sanni Launonen (pujottelija) on hyvän ystäväni serkku.

Idols 2007 -alkukarsinnoissa parhaiten laulanut (minun mielestä :D) ja jatkoon päässyt tyttö on yksi parhaista ystävistäni.

Mitähän hohdokasta sitä itse elämässään saavuttaisi..jonkun salarakkaaksi voisi ruveta; lööppeihin hinnalla millä hyvänsä!

Salis:

--- Lainaus käyttäjältä: "sielukas" ---Arttu Lappi (mäkihyppääjä) oli samassa lukiossa kanssani ja hyvän ystäväni isoveli.

Nousea tähti Sanni Launonen (pujottelija) on hyvän ystäväni serkku.

Idols 2007 -alkukarsinnoissa parhaiten laulanut (minun mielestä :D) ja jatkoon päässyt tyttö on yksi parhaista ystävistäni.

Mitähän hohdokasta sitä itse elämässään saavuttaisi..jonkun salarakkaaksi voisi ruveta; lööppeihin hinnalla millä hyvänsä!
--- Lainaus päättyy ---


Vai salarakkaaksi? Ja lööppeihin. Onhan siinäkin elämän eväät! :wink:

sielukas:

--- Lainaus käyttäjältä: "Salis" ---
--- Lainaus käyttäjältä: "sielukas" ---Arttu Lappi (mäkihyppääjä) oli samassa lukiossa kanssani ja hyvän ystäväni isoveli.

Nousea tähti Sanni Launonen (pujottelija) on hyvän ystäväni serkku.

Idols 2007 -alkukarsinnoissa parhaiten laulanut (minun mielestä :D) ja jatkoon päässyt tyttö on yksi parhaista ystävistäni.

Mitähän hohdokasta sitä itse elämässään saavuttaisi..jonkun salarakkaaksi voisi ruveta; lööppeihin hinnalla millä hyvänsä!
--- Lainaus päättyy ---


Vai salarakkaaksi? Ja lööppeihin. Onhan siinäkin elämän eväät! :wink:
--- Lainaus päättyy ---


Jeps, eikä sarkasmista tietoakaan  :wink:  !

Pena:
Lööpissä voisi sitten lukea uutinen:

YLLÄTYSJULKKIKSEN
KOHURAKKAALLE
SALAVAUVA!

Salis:

--- Lainaus käyttäjältä: "Pena" ---Lööpissä voisi sitten lukea uutinen:

YLLÄTYSJULKKIKSEN
KOHURAKKAALLE
SALAVAUVA!
--- Lainaus päättyy ---



Ja Seiskassa lukee, että superjulkkiksen salarakkaalle syntyi yllätysvauva.  :lol:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta