Kirjoittaja Aihe: Sivuraiteilla  (Luettu 42352 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #135 : 30.12.09 - klo:12:25 »
Esko Almgren oli kansanedustajana Suomen eduskunnassa ja hän teki muutaman aloitteen uransa aikana, jotka kaikki koskivat Israelia. Yksikään ei koskenut Suomea.
Esko Almgren teki erittäin monta aloitetta eläkeläisten asioiden kohentamiseksi, hän esim. vastusti eläkeindeksin taittamista. Siitä kärsii lähinnä pitkään työkyvyttömät, joiden eläkkeen ostovoima sulaa kuin kinos auringossa, samoin siihen liitetty oikeus ansaita eläkkeen ohella, siis tehdä työtä voimiensa mukaan. Olikin niitä varsin harvoja, joita tämä asia kiinnosti. Vanhempani jotka eivät to-del-la olleet Esko-friikkejä eivätkä ymmärtäneet koko kristillistä liittoa (uskonnollinen puolue?) huomasivat  tämän ja äänestivät häntä niin pitkään kuin ehdolle asettui. Viime vaaleissa pyysi itse että älkää äänestäkö...oli pakko ruveta ehdolle kun ei oltu saada listaa kokoon...mutta ei hän enää jaksa sitä rallia...saikohan tämän nyt kertoa...no, vanha juttu.
Ulkopoliittisesti hän on hyvin mahdollisesti linjannut kuten Seppo kertoo.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa myöhänen

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 31
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #136 : 01.01.10 - klo:21:28 »
Söin juuri joulun viimeisen piparkakun, joka oli koristeltu kauniisti.
Tyttö  :061: siinä hymyili vaaleanpunaisessa mekossa mutta ei auttanut kuin napsia vaan
 :kahvi: juoman kanssa parempiin suihin.  :002:
" nyt kiitän Herra, kaikesta tämänkin päivän armosta"

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #137 : 03.01.10 - klo:12:16 »
 :icon_eek: Olinkin näköjään jäänyt foorumille kun kirjoittelin s-posteja tuossa väillä, mutta nyt  :039: ja siunattua pyhäpäivää juuri sinulle!
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #138 : 03.01.10 - klo:14:05 »
Söin juuri joulun viimeisen piparkakun, joka oli koristeltu kauniisti.
Tyttö  :061: siinä hymyili vaaleanpunaisessa mekossa mutta ei auttanut kuin napsia vaan
 :kahvi: juoman kanssa parempiin suihin.  :002:
Himoitsen piparkakkutaloani, etenkin öisin, mutta olen saanut itseni toistaiseksi hillittyä. Se on ensimmäinen omistamani. Sain sen joululahjaksi. Itse en osaisi tehdä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #139 : 04.01.10 - klo:20:16 »
Saksalainen kirjallisuuden professori Dietrich Schwanitz tiesi kirjassaan "Sivistyksen käsikirja - kaikki mitä länsimaisen sivistyneneen ihmisen tulee tietää" (Das Bildung, Alles was Mann wissen muss): "Raamatun kirjoitti Jumala, Iliaksen ja Odysseian Homeros. Molemmat ovat myyttisiä kirjoittajia."
Yhtä suuri moka kuin jo kirjan nimi.  :003

Selailin tätä kirjaa kirjakaupassa sen ilmestyttyä. Ensi ajatukseni oli, että tässäpä kerrankin saksalaista huumoria. Sitten kylmäsi selkäpiitä, kun minulle alkoi valjeta, että äijähän on tosissaan, ja niin vissiin lukijatkin...

Mt

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #140 : 05.01.10 - klo:19:41 »
Nyt tuli telkusta (nuoren naisen suusta) yksi elämän suurista totuuksista, että miehellä on vaikeat ikävuodet 15 -60 vuotta, että sitten ne viisastuu 

Eli mites on miehet??  :003:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #141 : 05.01.10 - klo:19:43 »
Nyt tuli telkusta (nuoren naisen suusta) yksi elämän suurista totuuksista, että miehellä on vaikeat ikävuodet 15 -60 vuotta, että sitten ne viisastuu 

Eli mites on miehet??  :003:

Eikö ne ole tuon pdemmät. Emmehän sitten pärjää naisille ollenkaan kun niillä ne on 0-100 ja ne vielä elää vanhemmiksi
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #142 : 05.01.10 - klo:19:45 »
Ja kohta alkaa "Peräkamaripojat" kakkosella  
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #143 : 05.01.10 - klo:19:46 »
Nyt tuli telkusta (nuoren naisen suusta) yksi elämän suurista totuuksista, että miehellä on vaikeat ikävuodet 15 -60 vuotta, että sitten ne viisastuu 
 

Eli mites on miehet??  :003:
Minua hämmästyttää tuollainen sukupuolen- ja ikärasismi. En ymmärrä... :icon_cool:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #144 : 05.01.10 - klo:19:59 »
Ja kohta alkaa "Peräkamaripojat" kakkosella 
Nyt vaatisin kyllä "hippiäistä"...miten ihminen ...käsittämätöntä...epäinhimillistä...vihjailua niitä miehiä kohtaan...syrjintää. Kuuluuko tämä körttifoorumille?

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #145 : 05.01.10 - klo:20:00 »
Sit yks päivä kuulin sellaisen viisauden että nainen on kuin dynamiitti, kun lanka palaa, on miehen syytä ottaa jalat alleen.....  
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #146 : 05.01.10 - klo:20:08 »
Sit yks päivä kuulin sellaisen viisauden että nainen on kuin dynamiitti, kun lanka palaa, on miehen syytä ottaa jalat alleen..... 
Nyt sitten uhataan jopa väkivallalla...räjäyttää...ja verhoudutaan "huumori verhon taakse".
Mistä nämä miehet nyt saavat apua kun heidän tasapaino on järkynyt nimimerkin "hippiäisen" loukkauksista.
Onko tämä kristillisyyttä?

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #147 : 05.01.10 - klo:20:11 »
Lainaus
Mistä nämä miehet nyt saavat apua kun heidän tasapaino on järkynyt nimimerkin "hippiäisen" loukkauksista.
Onko tämä kristillisyyttä?
:icon_eek:
no just.
Herra armahda.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Sivuraiteilla
« Vastaus #148 : 05.01.10 - klo:20:23 »
:icon_eek:
no just.

Tämä raide on täynnäja vaihdamme raidetta-
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi