Kirjoittaja Aihe: Keski-Pohjanmaan tupailta  (Luettu 4058 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Keski-Pohjanmaan tupailta
« : 27.08.06 - klo:17:23 »
Hei! Maanantaina 11.9.2006 Jaakolantalolla klo 18.00 on Keski-Pohjanmaan historian ensimmäinen tupailta. Toimii nyyttäriperiaatteella eli tule ja tuo ruokaa mukanasi! Illan mittaan vietämme aikaa juttelemalla, veisailemalla ja esimerkiksi pelailemalla.

Terveisin ay:t Sanna ja Tuomo

"Amon ovi aukeaa. Joka tahtoo, tulla saa."
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa FloVer

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 61
Keski-Pohjanmaan tupailta
« Vastaus #1 : 28.08.06 - klo:18:31 »
kiva kun olette saanet tuollaisen tupaillan järjestettyä, pitäisi meidänkin nyt uusina ay:inä miettiä tänne eteläänkin päin jonkin muotoisia seuroja, tai tupailtoja  :wink:
Jemina

Poissa Linko J

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 67
Keski-Pohjanmaan tupailta
« Vastaus #2 : 08.09.06 - klo:11:00 »
Minäkin olen tulossa käymään tuolla Jaakolan talon tupaillassa. Laitoinkin jo nuortenlistalle viestiä, mutta sanonpa vielä tässäkin, että kyytiä reitillä Lapua-Ylivieska-Lapua voi tiedustella minulta.

Poissa suzanna

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 24
Keski-Pohjanmaan tupailta
« Vastaus #3 : 08.09.06 - klo:14:40 »
En pääsekkään tulemaan kun tuli isostelua pälle. Pitää järjestää toinenki joskus
~Susanna

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Keski-Pohjanmaan tupailta
« Vastaus #4 : 08.09.06 - klo:15:53 »
Joo, kyllä me ollaan aateltu näitä aika tasasesti järestää. Tiedä sitte mitä tasasesti tarkottaa. Kahen kuukauden välein?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna