Kirjoittaja Aihe: Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)  (Luettu 29164 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mami

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 458
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #45 : 03.07.08 - klo:11:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
Lainaus käyttäjältä: "mami"
Mun tuurilla alkaa justiin talkootyövuoro la klo 17 kentällä. ](*,)  ](*,)


Voiko sitä tehdä kentällä lohkolla N? ;)


No ei, kun pitää olla infokopissa. Mutta varmaan sielläkin on kivaa.  \:D/
Lyö särö väärään varmuuteeni.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #46 : 06.07.08 - klo:00:08 »
Joku voi siirtää tämän mahdolliseen tapaamisen jälkeiseen uuteen tapaamismuisteluketjuun, sillä lauantainen körttifoorumikokoontuminen on jo ohi.

   Paljastuksia:

   Mörtti-57:n mielestä Pena oli eri näköinen kuin mitä hän oli mielessään kuvitellut.

   Mörtti-57 kaipasi kokoontumiseen juhoma4:ää

   Myös juhania kaivattiin - minä olisin puhunut juhanin kanssa Saksasta ja Aku Rädystä. Mutta ehkä kesemmällä sitten. Myös muualla kuin tällä foorumilla, vaikka futismatsissa.

    Tyttäreni mielestä ehdottomasti paras körttifooruminimimerkki on Vaivainen mato.

    Liisalla on hyvä kamera.

    An-na olisi halunnut nähdä Viisveisaajan.

    Minulla on vieläkin kahvit tarjoamatta ( ikkunatekstien vuoksi ) karjalaisenkyöstille. Livahdin hahmottelemaan ja kirjoittamaan sanomalehtitekstiä.

     Seppos on iso ja vahva mies.

     Elizalla oli suruttoman punainen paita.

     Satman myhäili. ( vaikka salis ei tiettävästi ollut paikalla )

     Benkku on ponteva kaveri.

     Osmo tuli paikalle, vaikka hänellä oli tuhat kiireistä asiaa ( käsittääkseni - ja jos ei tuhat, niiin ainakin 800), sillä Osmo oli ja on herättäjäjuhlien kenttäpomo.  :lol:  :lol:  :D

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #47 : 06.07.08 - klo:01:58 »
Puolitoista tuntia hurahti siinä kuin nopeasti ohikiitävä hetki keskustellessa eri asioista.
Mukava, kun nimimerkeille löytyi kasvoja.

Mörttikin luuli minua eläkeläiseksi, joka harrastelee mitä harrasteleekin.
Toivottavasti tämä luulo joskus tulevaisuudessa muuttuu todeksi.
Jos maailma pystyssä pysyy jne. niin mielelläni olisin täällä vielä eläkevuosinanikin. Ei minulla ainakaan mitään kiirettä pois ole.
Vaan, kaikkea voi tapahtua.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #48 : 06.07.08 - klo:08:12 »
Niin, vielä: kohtuullisen ahkera körttifooruminimimerkki mt valitteli ettei ehtinyt körttifoorumitapaamiseen. Hän oli kuvannut ja ahkeroinut herättäjäjuhlien pressiä varten jälleen lauantaiaamusta asti, ja kiirehti saunomaan Helsinkiin!

Poissa Teme

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 449
    • http://www.janoinen.net/
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #49 : 06.07.08 - klo:10:20 »
Harkitsin ihan vakavissani, että olisin myös ilmaantunut tuonne, mutta lapsi vaati huomion ja kotiin lähdön. Jos olisi tapaaminen ollut heti lähetysmikälieolikaan jälkeen, olisin ponnahtanut paikalle. Ehkä sitten seuraavalla kerralla, kun on fillarimatkan päässä.

Teme
Vertaistukea  ex-vapaakirkollisille (helluntai, vapaasrk, karismaattinen jne)

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1564
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #50 : 06.07.08 - klo:12:31 »
Olipa mukavaa nähärä foorumilaasia. Juttukaverit saivat omat kasvot ja monet tekstiistä noussehet miälikuvat tuli päivitettyä oikeeksi.
Vaivaanen mato, jota pirin teinipoikana olikin vähän varttuneempi herra, jolla oli sana hallus hymyhuulin.
Karialaasenkyästin olin päätelly jo eläkemiäheksi, kun hän on kirioottanu asettavansa siippansa kanssa tekstejä Mannerheimintiänvarren näyteikkunahan jaksamisen mukahan ja harvallapa "nuarellamiähellä" on ko paikas vapaata näyteikkunaa.
Penan älykäs taiteelijapersoonakin tuli tutuksi ja on oppilaaren onni, kun hänenlaisiaan  osaajia toimii opetustöissä.
Pohojalaasen tervaskannon, jUHOMA4:n kättä olisin tosiaan halunnu puristaa arvostuksesta ja kiitokseksi monista lämpöösistä jutuusta foorumilla, mutta minkäs me pohojalaaselle luantehellemma voimma, kun sen pään otamma.  :wink:
Lähempi tuttavuus taas osootti, kuinka heleposti miälikuvia ja asentehia keräälemmä lähimmääsistämme, joita emme tunne.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

jUHOMA4

  • Vieras
Tapaaminen Espoossa
« Vastaus #51 : 06.07.08 - klo:12:52 »
Olisin kyllä pyörtänyt sanani ja tullut kovin mielelläni tapaamaan muutamia foorumilaisia, mutta porukassani  oli sellainen tilanne, etten  voinut jäädä odottamaan  klo. 17 saakka.  Lapuan ohi ajamme perjantaina 1 päivä elokuuta n.klo 12 ja tarjoaisin Mörtille Shellin baarissa kahvit,  jos soitat kännykkääni.    Terv.  Juho Malkamäki

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #52 : 06.07.08 - klo:13:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Kalistaja"
Niin, vielä: kohtuullisen ahkera körttifooruminimimerkki mt valitteli ettei ehtinyt körttifoorumitapaamiseen. Hän oli kuvannut ja ahkeroinut herättäjäjuhlien pressiä varten jälleen lauantaiaamusta asti, ja kiirehti saunomaan Helsinkiin!

Enpä ehtinyt saunaan, mutta hikoilin kyllä litrakaupalla. Luulin näet tulleeni vanhaksi, mutta se olikin vain kuumetta. Tänään uusi yritys, sillä Arla-sauna on auki sunnuntainakin.

Mt

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #53 : 06.07.08 - klo:13:41 »
Olin juhlilla perjantaina veisuissa anopin kanssa. (Kokemus sinänsä, vaikka anoppini niitä parhaita onkin.)

Lauantaina olin omien sukulaisten kanssa vuoroveisuut, raamattutunnin ja päiväseurat. Harkitsin jäämistä lähetysseuroihin ja tapaamiseen, mutta onneksi en jäänyt. Tuulenvirin takia palaminen tapahtui nimittäin aivan huomaamatta. Ja vaikka yritin juoda riittävästi, nestehukkakin taisi olla melkoinen. Kotiin tultua makasin sängyssä märkä pyyhe niskassa ja otsalla ja voin pahoin. Vieläkin on niskanahka kuin tulessa.

En mä vaan lapsena koskaan palanut, en edes herättäjäjuhlilla. Taitaa olla niin, että kun mulla on nykyisin noita jatkuvia lääkityksiä, niin herkistävät auringolle, mokomat. Ja kun tää herkkyys on mulle uutta, niin en sitten osaa riittävästi varoa. Tylsää!

Tänään en ole uskaltanut nenääni (tai lähinnä niskaani, kaulaani ja oikeaa korvaani ;) pistää ulos ollenkaan, vaikka olin vähän ajatellut jumalanpalvelukseen tuonne Leppävaaraan tulla...

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Tapaaminen Espoossa
« Vastaus #54 : 06.07.08 - klo:17:59 »
Lainaus käyttäjältä: "jUHOMA4"
Olisin kyllä pyörtänyt sanani ja tullut kovin mielelläni tapaamaan muutamia foorumilaisia, mutta porukassani  oli sellainen tilanne, etten  voinut jäädä odottamaan  klo. 17 saakka.  Lapuan ohi ajamme perjantaina 1 päivä elokuuta n.klo 12 ja tarjoaisin Mörtille Shellin baarissa kahvit,  jos soitat kännykkääni.    Terv.  Juho Malkamäki


Samat sanat. Norrskatan lautta on armoton eikä odota myöhästelijää.
Acta, non verba.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22041
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #55 : 06.07.08 - klo:19:52 »
Norrskatan lautan tiedän päteväksi force majeuriksi. Minulla ei ollut mitään syytä olla poissa, joten oli syytä tulla paikalle. Kannatti.

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #56 : 06.07.08 - klo:20:13 »
Lainaus
Olisin kyllä pyörtänyt sanani ja tullut kovin mielelläni tapaamaan muutamia foorumilaisia


Olisinko minä ollut yksi heistä?

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 758
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #57 : 06.07.08 - klo:21:17 »
Hei!

Valitettavasti en päässyt voorumilaisten tapaamiseen, koska lähetystyöntekijät ja muut kv-aktiviit, nuoriso- ja lähetystyöntekijät + Kuukauslehden asiamiehet tapaavat samaan kellonaikaan.

Elämä on valintoja - joissakin asioissa, sanoo

Mauno

hm

  • Vieras
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #58 : 06.07.08 - klo:21:44 »
Tapaamiseen ei ehtinyt, kun tuli noutaja. Liisan näin ohimennen vilaukselta.

Ihan hyvät juhlat. Arki näyttää, kolahtiko?

jUHOMA4

  • Vieras
Tapaammeko herättäjäjuhlilla? (Kyllä: la klo 17 lohko N)
« Vastaus #59 : 07.07.08 - klo:09:01 »
Kyösti :   Aivan varmasti.   Olisin ehkä tehnyt muutaman henkilökohtaisen kysymyksen.     :D