Keskustelu > Yleinen keskustelu

Suojelus

(1/4) > >>

jUHOMA4:
Oletko kokenut sellaista tapahtumaa , jossa erikoisesti sait tuntea Jumalan suojeluksen.   Haluaisin kertoa yhden sellaisen, joka tapahtui ystävälleni 60 luvulla ja joka on viitoittanut hänen tietää siitä lähtien:
Ralley Kommorode 180 laskeutuu Kauhavan lentokentälle.  Sen ohjaimissa istuu Jaakko nuori menestyvä yritysjohtaja. Tehtävänsä Ylihärmässä hoidettuaan hänellä oli kiire jatkaa Jyväskylään, jossa parin tunnin kuluttua on tärkeä työmaakokous.     Plaania tehdessään hän sai meteosta tiedon , että Jyväskylän seudulla on huont sääolot, joten VFR:ssä sinne on vaikeuksia lentää.   Luottaen kuitenkin 1500 h:n kokemukseen hän lähtee matkaan.   Matkalla hän huomaa, että vaikeuksia on edessä.    Ukkosrintamia vähän kierreltyään hän huomaa, ettei tunnistakaan sijaintiaan, vaikka maanäkyvyys on hyvä. Siinä tuli jo mietittyä, pitäisikö noudattaa sitä sääntöä, että palata takaisin.   Samassa kuitenkin näkyy alapuolella tuttu kohde.  Jaakko ottaa yhteyden lennonjohtoon ja pyytää saada suunnan kentälle.
Onkos poika eksynyt ? kuului vastaus.    En ole , kierrän laajaa kehää Petäjäveden linkkimastojen yläpuolella  ja maanäkyvyys on hyvä, mutta kovan sateen vuoksi en näe eteenpäin.   Painoi tangettia ja sai suunnan kentälle lähestymistä varten.
Laskeuduttuaan Jyväskylän kiitoradalle ja rullattuaan koneen parkkiin Jaakko sai muutaman valitun sanan mittaiset äkäisenlaiset nuhteet.  Ne eivät enää huolestuttaneet.  Hän huokaisi syvään ja sanoi itselleen hiljaa   " en varmaankaan ollut yksinäni tuolla lennolla "

Kalistaja:
Vaihtoehdot ovat alla:

           Wanha piispa Gabriel, joka tajuaa menneisyyden, hoksaa monenlaisia ulottuvuuksia ja ymmärtää henkimaailman olemassaolon.

           Uskonnollisten liikkeiden ulkopuolelta jumaluusoppia lukemaan lähtenyt, ohuesti historiaa tunteva nuorehko ja skeptinen leipäpappi Aivola, jolle maailma on tässä, ja maailma on kaikki mikä helpoiten näkyy.

          Siis: kumman kanssa, Gabrielin vai Aivolan, ajattelette minun luontevammin kaveeraavan? Päätelkää itse. En kerro.

Salis:

--- Lainaus käyttäjältä: "Kalistaja" ---Vaihtoehdot ovat alla:

           Wanha piispa Gabriel, joka tajuaa menneisyyden, hoksaa monenlaisia ulottuvuuksia ja ymmärtää henkimaailman olemassaolon.

           Uskonnollisten liikkeiden ulkopuolelta jumaluusoppia lukemaan lähtenyt, ohuesti historiaa tunteva nuorehko ja skeptinen leipäpappi Aivola, jolle maailma on tässä, ja maailma on kaikki mikä helpoiten näkyy.

          Siis: kumman kanssa, Gabrielin vai Aivolan, ajattelette minun luontevammin kaveeraavan? Päätelkää itse. En kerro.
--- Lainaus päättyy ---


Itse kaaveeraisin molempien kanssa, mutta Sinä kaveeraisit piispa Geibrielin kanssa. :)

jUHOMA4:
Ei ainakaan Gabrielin kanssa.  Aivolasta ei minulla ole havaintoja     :roll:  :wink:

Pena:
Gabrielin kanssa viihtyisin viikon, Aivolankin kanssa yhden illan, mutta varon kiiluvasilmäistä dogmaatikko Perustaa, joka uskoo vakaasti siihen, minkä Schmnalkaldenin uskonkappaleiden rivien välistä mahdollisesti saattaisi aavistaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta