Keskustelu > Yleinen keskustelu

Soitto ystävälle

(1/1)

jUHOMA4:
kUINKA ILOINEN ASIA SE ONKAAN, KUN SAA PUHELINSOITON YSTÄVÄLTÄ, JOSKUS KAUKAAKIN. SEN TÄHDEN YSTÄVÄLLE SOITTO ON TÄRKEÄ ASIA, KUN SE VIELÄ NYT KÄNNYKKÄ AIKANA ON HELPOMPAA.
VIIME KESÄNÄ TULI MIELEENI, ETTÄ NYT MINUN TÄYTYY SOITTAA PITKÄAIKAISELLE HYVÄLLE YSTÄVÄLLE. NIINPÄ VALITSIN hÄNEN KÄNNYKKÄNUMERONSA. TERVEHDITTYÄMME hÄN VASTASI HILJAISELLA ÄÄNELLÄ JA SANOI: "OLIPA HYVÄ KUN SOITIT. OLEN TÄÄLLÄ SAATTOHOIDOSSA JA VARMAAN AIVAN PIAN LÄHDEN  lUOJANI LUO."
KYLLÄ SIINÄ SANAT JÄIVÄT VÄHÄISIKSI. hYVÄSTELIMME TOISEMME.
NOIN VIIKON KULUTTUA HELSINGIN SANOMIEN LUKIJAN OSASTOLLA OLI PIENI TEKSTI  - KUOLLEITA:  ELJAS NISKANEN -

Kalistaja:
jUHOMA4 puhuu asiaa. Eikä useinkaan haittaa vaikka soittaa  ystävälle vuosien tauon jälkeen - kolme vuotta tuntuu yhdeltä päivältä silloin kun on aidosta ja oikeasta ystävästä kyse.

seppos:

--- Lainaus käyttäjältä: "Kalistaja" ---jUHOMA4 puhuu asiaa. Eikä useinkaan haittaa vaikka soittaa  ystävälle vuosien tauon jälkeen - kolme vuotta tuntuu yhdeltä päivältä silloin kun on aidosta ja oikeasta ystävästä kyse.
--- Lainaus päättyy ---


Olen soitellut vanhoille kavereille kun olen pyydystänyt nuoruuteni seurakuntanuoria ja 40 vuotta on yllättävän lyhyt aika kun voi muistella menneitä. Tuo jUHOMA4.n soitto osui kuin lottovoitto ja näin voi käydä kelle tahansa. On virttä lainatakseni mieltä ilahduttavaa saada muistella vanhoja yhteisiä rientoja ja kokemuksia. Sellainen soitto on useinmiten mitä suurinta evankeliumia elävänä. Kokeilkaa kadonneisiin ystäviinne se maksaa vaivan.

Sanneli:
Puhelinsoitto, tottavie. Minä ja Juuso oltais varmaan edelleen verivihollisia ellen olis unohtanu ettei me olla puheväleissä ja soittanu sille yhestä Viljo Remeksen kirjasta.
Asia johti toiseen ja kolmanteen ja kun annettiin vielä muutama kuukausi muhia...
Meille tulee vajaan viikon päästä puoltoista vuotta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta