Kirjoittaja Aihe: Tule apuun, Mauno!  (Luettu 4805 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Tule apuun, Mauno!
« : 28.11.22 - klo:06:45 »

   Mauno! Tarvitsen sinun viisauttasi tuon jukuripään kanssa. Auta meitä, Thomasta ja minua! Olemme, tai ainakin minä olen pulassa.  :eusa_pray:

Minä haluan voittaa tämän "kisan". Haluan tuntea olleeni oikeassa. Ei niin, että kaveri tuntisi hävinneensä.
Että kumpikin selviäisimme kunnialla.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #1 : 28.11.22 - klo:07:09 »
   Mauno! Tarvitsen sinun viisauttasi tuon jukuripään kanssa. Auta meitä, Thomasta ja minua! Olemme, tai ainakin minä olen pulassa.  :eusa_pray:

Minä haluan voittaa tämän "kisan". Haluan tuntea olleeni oikeassa. Ei niin, että kaveri tuntisi hävinneensä.
Että kumpikin selviäisimme kunnialla.

Hellyyttävää!  :icon_lol:
Ei Mauno mitenkään auta. En tykännyt Maunon politiikasta. Ilman häntä olisi Suomi saanut karjalan takaisin. Vaikea antaa anteeksi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #2 : 28.11.22 - klo:07:14 »

   Kolme vuorokautta, siis torstaiaamuun olen "langoilla" vain sinua varten.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #3 : 28.11.22 - klo:07:23 »
Hellyyttävää!  :icon_lol:
Ei Mauno mitenkään auta. En tykännyt Maunon politiikasta. Ilman häntä olisi Suomi saanut karjalan takaisin. Vaikea antaa anteeksi.

Ai! Hän oli ainoa paikalla. Siksi tartuin tilaisuuteen. Ja siksikin, koska hän on ollut Herättäjä-Yhdistyksen päätoimikunnassa.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #4 : 28.11.22 - klo:07:29 »
Ai! Hän oli ainoa paikalla. Siksi tartuin tilaisuuteen. Ja siksikin, koska hän on ollut Herättäjä-Yhdistyksen päätoimikunnassa.

Minähän luulin, että koiviston mauno. Hän on muuten kuollut.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #5 : 28.11.22 - klo:07:33 »
Minähän luulin, että koiviston mauno. Hän on muuten kuollut.

Mauno Nivala Lahdesta, samasta kaupungista kuin Riitta-mummo. Mauno on Riitta-mummon hengellinen isä. He kohtasivat Lahden herättäjäjuhlilla.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #6 : 28.11.22 - klo:07:38 »
Mauno Nivala Lahdesta, samasta kaupungista kuin Riitta-mummo. Mauno on Riitta-mummon hengellinen isä. He kohtasivat Lahden herättäjäjuhlilla.
Olisi varoittanut Riittaa valehtelemasta eilen. Viisveisaaja ei ole kirjoittanut mitään sen jälkeen kun sai Riitan ja Leenan rakastumaan uudestaan häneen julistamalla minua narsistiksi, kun erehdyin ilmoittamaan vanhojen siionin virsien sijainnin, joka oli niin piilossa HY:n sivuilla, että ihmiset syyttivät minua siitä, ettei löytynyt.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #7 : 28.11.22 - klo:07:40 »
Olisi varoittanut Riittaa valehtelemasta eilen.

   Maunolla on ollut ehkä muita kiireitä.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #8 : 28.11.22 - klo:07:47 »
Leena taisi puuttua narsismikeskusteluun vain sanomalla, että se on vakava diagnoosi, jonka vain pätevä ammattilainen voi ja saa tehdä. Ketään hän ei ole julistanut narsistiksi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #9 : 28.11.22 - klo:07:54 »
   Maunolla on ollut ehkä muita kiireitä.

Herännäisyyden herrat jättävät likaisen työn pienillä ja sitten sanovat, etteivät tunnekaan niitä. En tahallani ärsyttänyt körttejä kääntämällä vanhoja virsiä. Astuin kusiaispesään. Halutaan painaa ne unholaan ja sekoitin suunnitelmat. Niin minua täytyy käsitellä jotenniin. Olisivat sanoneet suoraan alussa, etteivät halua niitten tulevan esille. Olisin pyynnöstä jättänyt tekemättä. Ei olisi tarvinnut tehdä minusta vihollista. Olisin ymmärtänyt, etteivät halua kuvottavia virsiä edustamassa heitä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #10 : 28.11.22 - klo:08:00 »
Leena taisi puuttua narsismikeskusteluun vain sanomalla, että se on vakava diagnoosi, jonka vain pätevä ammattilainen voi ja saa tehdä. Ketään hän ei ole julistanut narsistiksi.

Ei kukaan ole ketään sanonut narsistiksi paitsi viisveisaaja, minun tietääkseni. Ei kukaan ole syyttänyt ketään muuta siitä. Pena usein sekoittaa asioita tahallaan, ettei tulisi selvyyttä. Siksi joudun toistamaan, joka teitä ärsyttää. Se on tarkoitus. Saada kaikki täällä minua vastaan, koska ärsytän puolustamalla itseäni.
Leena on reagoinut sanomalla, että viisveisaaja on rakas ja pyytämällä, että minä lopettaisin, koska se ärsyyttää häntä, että valitan siitä, ettei kukaan puolustaa minua kun minua syytetään, ja kaikki johtuu siitä, että käänsin virret. 
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #11 : 28.11.22 - klo:08:01 »
Ei olisi tarvinnut tehdä minusta vihollista. Olisin ymmärtänyt, etteivät halua kuvottavia virsiä edustamassa heitä.

   Rakas ystävä sinä olet niin kuin vihollinen on rakas - ystävä. Meidän tulee rakastaa kaikkia. Etkä sinä ole "vihollinen". Se on sotatermi.
  Laav laav laav (= love)

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #12 : 28.11.22 - klo:08:12 »
Ei kukaan ole ketään sanonut narsistiksi paitsi viisveisaaja, minun tietääkseni.

Sanoiko hänkään suoraan? Leena ymmärtääkseni tähdensi, ettei sitä nimitystä saisi kukaan käyttää noin vain kenestäkään.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #13 : 28.11.22 - klo:08:24 »
   Rakas ystävä sinä olet niin kuin vihollinen on rakas - ystävä. Meidän tulee rakastaa kaikkia. Etkä sinä ole "vihollinen". Se on sotatermi.
  Laav laav laav (= love)

Ei tarvitse rakastaa vanhojen siionin virsien kääntäjää. Pitäisi antaa olla. Mutta siihen te ette voi, koska ilmeisesti HYn herrat ovat käskeneet teitä murskaamaan jos mahdollista, koska ei haluta kuvottavia entisajan virret tulevan esille. Olisi sanonut. En olisi kääntänyt. Luulin tekeväni palveluksen, pienen kyllä, mutta palveluksen kuitenkin.
Olisi voinut välttyä tästä hässäkästä seuraamalla foorumin sääntöjä viime viikolla, ennen kuin näin rikoksen. Oli sentään kolmen päivän aikaa. Olisi torstaina voitu ystävällisesti vastata viisveisaajalle, että onko tosiaan nyt viisasta ruveta kirjoittelemaan narsisismista, eritoten kun tilanne on ollut herkkä ja väärinymmärryksiä esillä. Jos joku olisi osannut niin tehdä, en olisi kirjoittanut sanaakaan tänne.
Mutta teillä on aina sama malli ja vastaan samalla tavalla. Voi aina odottaa jotain ikävää netissä. Mutta teidän liittoutuminen on selvä merkki siitä, että on sovittu ja suunniteltu. Muuten joku olisi heittänyt tosenlaisen sanan sooppaan. Johdonmukaisesti vältätte sanomasta pienintäkään moitetta, vaikka minusta sanoisi mitä tahansa pahaa siionin virsien kääntämisen takia. Täytyy väittää, että olen narsisti kun käännän tai edes laitan linkin, eikä kukaan voi sitä kyseenalaista. Voi väittää, että on todettu asiattomaksi, muttei voi ikinä tehdä sitä. Syy? Viisveisaaja on rakas. Suu kiini, siiionin virsien kääntävä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tule apuun, Mauno!
« Vastaus #14 : 28.11.22 - klo:08:35 »
Sanoiko hänkään suoraan? Leena ymmärtääkseni tähdensi, ettei sitä nimitystä saisi kukaan käyttää noin vain kenestäkään.

Hän on monesti aikaisemmin sanonut suoraan. Niin ei tarvinnut sellaisella lauseella tehdä nyt. Mutta katso itse, hän sanoi, että linkki näyttää miten narsisti sai sanansa läpi. Siis takerrut aina seikkoihin, joilla voit kieltää asian, ja jos et onnistu siihen, niin moitit minua paisuttamasta mitättömiä asioita. Et halua, ilmeisesti, että tämä asia ratkaistaan.
On tultava ratkaisu siihen, että vanhat virret ovat käännetty ja sen ympärillä on syntynyt kohu. Se ratkaisu ei tule olemaan, että minä olin narsisti, kun käänsin ne, ja minun narsismin takia on tullut kohu. Väitän, että itse olen syytön ja joku muu on vastuussa tästä. On ennen kuulumatonta, että joku tekee tällaisen palveluksen ja tällainen on tulos. Syy ei voi olla kääntäjässä. Jos syy olisi kääntäjässä, sama ongelma olisi noussut joka kerta kun olen kääntänyt uskonnollisen tekstin. Olisin silloinkin ollut häiritsevästi narsistinen. En nostanut hälyä kuutena vuonna, kun HY ja körttifoorumi ei ollut hyökännyt käännöstä vastaan. Jos musliimit eivät ole valittaneet minusta, niin ei körteilläkään ole ollut syytä. Teidän täytyy löytää syy ja korjata se tai käännökset vedetään pois käytöstä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.