Kirjoittaja Aihe: Jos voidaan kirjoittaa täällä  (Luettu 4210 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #15 : 28.11.22 - klo:10:25 »
Olen pyytänyt, että käännökset poistetaan myös HYn sivuilta, joten ette tarvitse enää kärsiä siitä, että kommentoimatta laitan linkin tähän foorumiin. Saat narsistina sitten tahtosi läpi, kuten rakas liittolaisesi viisveisaaja sanoisi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #16 : 28.11.22 - klo:10:33 »
Saat narsistina sitten tahtosi läpi, kuten rakas liittolaisesi viisveisaaja sanoisi.

Körtit eivät ole toistensa liittolaisia vaan ystäviä - kaikenlaisesta erilaisuudesta huolimatta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #17 : 28.11.22 - klo:11:15 »
Körtit eivät ole toistensa liittolaisia vaan ystäviä - kaikenlaisesta erilaisuudesta huolimatta.

Ja silti tiivistitte riviä minua vastaan ja se jatkuu vielä. Mutta ei se enää haittaa. Varmaan käännökset poistetaan eikä minulla ole enää minkäänlaista tekemistä körttien kanssa. Tarjosin ystävyyttä ja vanhojen Siionin virsien käännöksen eikä kumpaakaan kelvannut. Ei siinä mitään, körtit ovat vapaita tekemään omia päätöksiään. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa ja sillä siisti.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #18 : 28.11.22 - klo:11:35 »
Luin tänään uutisen, missä kerrottiin että kadulla apua tarvitsevalle ei kehdata edes tarjota apua, kun pelätään sen olevan noloa, että jos hän ei sitä tarvitsekaan, niin ollaan häiritty turhaan. Eikä tuntemattomille saa hymyillä. Kiusaamiseen ei uskalleta puuttua. Noloa on kyllä seurata passiivisena vierestä.

Ei kukaan täällä siedä pienintäkään loukkausta itselleen. Sen takia kukaan ei uskaltanut inistäkään, kun toinen kirjoitteli perseennuolija-intiaanista, narsistista, kamalista virsistä, ja kuvottavista. Penakin olisi halunnut sanoa viisveisaajalle, että postit olivat asiattomia, mutta hän pelkäsi ja piiloutui kohteliaisuuksien taakse. Seppo Samila pelkää toimimasta ylläpidossa muuten kuin minun kohdallani, kun hän arvaa, että voin olla ainoa väkivallaton täällä. Eivät halunneet tulla merkatuiksi. Oli mukavampaa liittyä hiljaa hyväksymisjoukkoon. Niin ovat vihaisia, kun olen tehnyt sen vähemmäksi mukavaksi. Olen syyttänyt rivien tiivistämisestä mutta se voi olla pelkää säälittävää pelkuruutta. Eivät lue Raamattua, tai tietäisivät, että Ilmestyskirjan mukaan pelkurit jäävät uuden Jerusalemin sienien ulkopuolelle.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #19 : 28.11.22 - klo:12:28 »
Silti tiivistitte riviä minua vastaan ja se jatkuu vielä.

Se, että emme 'tiivistäneet rivejämme' niitä vastaan, joiden koet moittineen käännöstyötäsi, ei tarkoita sitä, että olisimme 'tiivistäneet rivimme' sinua vastaan. Se tarkoittaa vain, että emme ole mikään joukko-osasto, jolla olisi 'rivejä' joita 'tiivistää'.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #20 : 28.11.22 - klo:13:52 »
Se, että emme 'tiivistäneet rivejämme' niitä vastaan, joiden koet moittineen käännöstyötäsi, ei tarkoita sitä, että olisimme 'tiivistäneet rivimme' sinua vastaan. Se tarkoittaa vain, että emme ole mikään joukko-osasto, jolla olisi 'rivejä' joita 'tiivistää'.

Se myös todistaa, ettette piitanneet yhtään Siionin virsien käännöksestä, joka on osa teidän historianne ja on häpeällistä, että tutkija, joka on ne kääntänyt pitkän uran lopussaan koki teidän asenteitanne ikävinä On minulle yhden tekevä onko teillä riviä olemassa. Saattaa olla, että toimitte niin moraalittomasti pelkuruudesta, piittaamattomuudesta tai muusta syystä. On yhdentekevä mistä pahuutenne nousee. Riittää tietää, että pahuutenne on olemassa. Se on vain mielipide asia, mutta mielipiteeni on, että jos joku ulkopuolinen tutkija tulee ystävällisenä eleenä kääntämään melkokeskeisen historiallisen tekstinne ja joutuu kokemaan, että olette ilkeitä sen tiimalta, se ei ole teille imarteleva, olipa kääntäjä narsisti tai ei.
Minun puolestani on se todistus, että käänsin virret niinkuin olen kääntänyt monet muutkin. Se on saavutus ja ansiokas työ sinänsä, vaikka mahdollisesti vähä-arvoinen. Mikä todistus teillä on itsestänne? Teillä on todistus, että sellainen kääntäjä on niin suuttunut teidän käytökseenne, että on käyttänyt sellaista kieltä, joka teitä loukkaa ja ärsyyttää (vaikka käytitte itse sitä ensin). Vuonna 2014 käänsin ne. Ette voi valittaa minun käytöstäni silloin eikä sen jälkeen, ennen kuin sain lukea körttifoorumilla, että kaikki suomenkieliset p-sanat sopivat minulle ja käänsin virret etsien rahaa, kunniaa, asemaa, ja kultajalustaa jne., ja silti olin herttainen ja kohtelias. Vasta sen jälkeen, kuukausien jälkeen, kun yksikään teistä ei voinut vastata sivulliselle, kun hän sanoi vanhojen Siionin virsien olevan kamalia ja kuvottavia ja ms., rupesin käyttämään samoja sanoja. Nyt syytätte minua tästä sodasta. Sivullinen sanoi suoraan, että hänen tarkoituksensa oli elvyttää sitä skismaa, joka oli rauhoittunut. Mutta hän oli teidän sankarinne ja puolustitte häntä. Ei kukaan ollut puolellani. Hän jopa uhkasi puhua pappisveljelleen, että piispallekin tehtäisi valituksen minusta, ei siitä että käytin kovaa kieltä, koska en ollut vielä sellaista käyttänyt, vaan siitä, että käänsin virret. Ja te kaikki puolustitte häntä minua vastaan tai olitte hiljaa. Syvä vihamielisyys on pikku hiljaa tullut esille ja se ei ole minun aiheuttamaani. Se oli siellä alusta asti teidän paatuneessa sydämessä. Teidän kannattaisi pohtia tätä mitä olette tehneet sille, jonka ainoa synti oli kääntää ystävällisenä eleenä. Mauno ei tietenkään lue tätä. Ei kukaan lue, koska kirjoitan liikaa ja koska teidän rasistinen halveksuntanne estää teitä ajattelemasta mitään muuta kuin miten paha on ihminen, joka uskaltaa kääntää vanhoja Siionin virret.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #21 : 28.11.22 - klo:15:17 »
Ja silti tiivistitte riviä minua vastaan ja se jatkuu vielä. Mutta ei se enää haittaa. Varmaan käännökset poistetaan eikä minulla ole enää minkäänlaista tekemistä körttien kanssa. Tarjosin ystävyyttä ja vanhojen Siionin virsien käännöksen eikä kumpaakaan kelvannut. Ei siinä mitään, körtit ovat vapaita tekemään omia päätöksiään. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa ja sillä siisti.

Puppua joka sana
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #22 : 28.11.22 - klo:15:31 »
Puppua joka sana

Foorumin sääntöjen mukaan, ylläpidollla ei ole oikeutta arvostella osallistujia.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #23 : 29.04.23 - klo:06:00 »
Se myös todistaa, ettette piitanneet yhtään Siionin virsien käännöksestä, joka on osa teidän historianne ja on häpeällistä, että tutkija, joka on ne kääntänyt pitkän uran lopussaan koki teidän asenteitanne ikävinä On minulle yhden tekevä onko teillä riviä olemassa. Saattaa olla, että toimitte niin moraalittomasti pelkuruudesta, piittaamattomuudesta tai muusta syystä. On yhdentekevä mistä pahuutenne nousee. Riittää tietää, että pahuutenne on olemassa. Se on vain mielipide asia, mutta mielipiteeni on, että jos joku ulkopuolinen tutkija tulee ystävällisenä eleenä kääntämään melkokeskeisen historiallisen tekstinne ja joutuu kokemaan, että olette ilkeitä sen tiimalta, se ei ole teille imarteleva, olipa kääntäjä narsisti tai ei.
Minun puolestani on se todistus, että käänsin virret niinkuin olen kääntänyt monet muutkin. Se on saavutus ja ansiokas työ sinänsä, vaikka mahdollisesti vähä-arvoinen. Mikä todistus teillä on itsestänne? Teillä on todistus, että sellainen kääntäjä on niin suuttunut teidän käytökseenne, että on käyttänyt sellaista kieltä, joka teitä loukkaa ja ärsyyttää (vaikka käytitte itse sitä ensin). Vuonna 2014 käänsin ne. Ette voi valittaa minun käytöstäni silloin eikä sen jälkeen, ennen kuin sain lukea körttifoorumilla, että kaikki suomenkieliset p-sanat sopivat minulle ja käänsin virret etsien rahaa, kunniaa, asemaa, ja kultajalustaa jne., ja silti olin herttainen ja kohtelias. Vasta sen jälkeen, kuukausien jälkeen, kun yksikään teistä ei voinut vastata sivulliselle, kun hän sanoi vanhojen Siionin virsien olevan kamalia ja kuvottavia ja ms., rupesin käyttämään samoja sanoja. Nyt syytätte minua tästä sodasta. Sivullinen sanoi suoraan, että hänen tarkoituksensa oli elvyttää sitä skismaa, joka oli rauhoittunut. Mutta hän oli teidän sankarinne ja puolustitte häntä. Ei kukaan ollut puolellani. Hän jopa uhkasi puhua pappisveljelleen, että piispallekin tehtäisi valituksen minusta, ei siitä että käytin kovaa kieltä, koska en ollut vielä sellaista käyttänyt, vaan siitä, että käänsin virret. Ja te kaikki puolustitte häntä minua vastaan tai olitte hiljaa. Syvä vihamielisyys on pikku hiljaa tullut esille ja se ei ole minun aiheuttamaani. Se oli siellä alusta asti teidän paatuneessa sydämessä. Teidän kannattaisi pohtia tätä mitä olette tehneet sille, jonka ainoa synti oli kääntää ystävällisenä eleenä. Mauno ei tietenkään lue tätä. Ei kukaan lue, koska kirjoitan liikaa ja koska teidän rasistinen halveksuntanne estää teitä ajattelemasta mitään muuta kuin miten paha on ihminen, joka uskaltaa kääntää vanhoja Siionin virret.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #24 : 29.04.23 - klo:06:22 »
Puppua joka sana

Silloin kun viisveisaaja kirjoitti, että olen narsisti, koska laitoin asiallisen linkin ihmisille, jotka eivät löytäneet virsikäännökset HYn sivuilta, et reagoinut ollenkaan. Et sllloin kirjoittanut, "puppua joka sana."
Voit foorumilla ylläpidon edustajana sanoa julkisesti, että joka sana, joka Malmivaaran ca. 10.000 riimitettyä riviä on kääntänyt, on puppua, muttet voi sanoa, samaa sille, joka sanoo minua sen tiimalta narsisti. En tosiani ymmärrä miten kehtaat nostaa päätäsi julkisuudessa, en oikeastaan miten yksikään körtti voi niin tehdä, niin kauan, kuin asenteenne säilyy ja rauhaa ei ole kääntäjän kanssa sovittu. Ajatelkaa, että asia oli sovittu, en kirjoittanut täällä enää monta kuukautta, ja yhteistyöllä viisveisaajan kanssa puritte koko rauhan, vaikka ensin asiallisesti ja kohteliaasti huomautin, odotin monta päivää, sitten vasta kohteliaasti annoin vaihtoehdon, joko toimitaan asiallisesti tai virret poiestetaan. Päätitte poistaa virret.
Syy ei ole minun, että koko HY ja körttikansa on syyllinen. Yksikään ei toimi tämän asian edestä, vaan kaikki ovat joko hiljaa tai syyttävät minua. Jos moraali ei puuttuisi joka ikiseltä, niin joku olisi noussut hoitamaan tätä asiaa.
Sanoinpa minä mitä hyvänsä (teidän mielestänne törkeää), olen se, joka sain jotakin positiivista aikaan ja käänsin virret. Te muut olette saaneet vain hallaa aikaan. Niin kuka meistä on syyllinen? Ja kuka meistä olisi tehtävää jotakin asian korjattavaksi? Te. Jokainen.
Ei voi arvostella ylläpitoa. Minusta voi. Jos ylläpito julkisesti kirjoittaa, että Malmivaaran vanhojen virsien kääntäjän joka sana on puppua, niin ylläpitoa voi arvostella ankarastikin, niin kauan kuin tämä lafkan nimi on körttifoorumi. Muuttakaa nimi, niin ylläpito saa haukkua Malmivaaran vanhoja virsiä pupuksi mielensä mukaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #25 : 29.04.23 - klo:07:32 »
’Puppua joka sana’ on ärtyneen ihmisen tokaisu, jota ei tule ymmärtää niin, että kyseisen ihmisen jokainen sana leimataan joutavaksi valheeksi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #26 : 29.04.23 - klo:07:49 »
’Puppua joka sana’ on ärtyneen ihmisen tokaisu, jota ei tule ymmärtää niin, että kyseisen ihmisen jokainen sana leimataan joutavaksi valheeksi.

Miksi "narsisti" "kamala" ja "kuvottava" ei häntä ärsyttänyt? Siksi, että ulkopuolinen, joka tekee usomattoman teon kääntäessään 10.000 riimitettyä riviä on vapaa saalis. Se on juuri se skandaali, jota et pysty näkemään.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #27 : 29.04.23 - klo:09:42 »
Sisäinen haluni kirjoittaa useista eri asioista on tyrehtynyt.  Sabotaasi jota Thomas nyt vihassaan harjoittaa vie sen ilon jota olen foorumilta saanut yli kymmenen vuoden ajan.

Tosin inspiraatiokin on ijän myötä vajennut. Eivät edes runot enää rustaudu.

Luonnollista poistumaa alan olla, mutta paljon jää puuttumaan yhä pienemmiksi käyvistä ympyröistäni.

Samalla tavoin ei muistipelit tarvitse luovuuden lahjaa, ne ovat pelkkää muistitestiä. Toki lahja sekin, että muistaa.

Kun kirjoittaa kaiken totuudella, sisäisellä tai muilla faktoilla, ei tarvitse hävetä itseään.
Jonkin kovan sanan olen käyttänyt. Sen koen tehneeni korkeammassa ohjauksessa.

Mutta foorumin jatkuva parjaaminen ei pitäisi tulla kuuloonkaan ilman sanktioita.
Kiinnostusta tämmöinen kyllä lukijoissa saattaa herättä, mutta se on samaa sairasta uteliaisuutta kuin muutkin onnettomuudet ja rikokset joita lehdistä suoltaa.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #28 : 29.04.23 - klo:11:13 »
Miksi "narsisti" "kamala" ja "kuvottava" ei häntä ärsyttänyt? Siksi, että ulkopuolinen, joka tekee usomattoman teon kääntäessään 10.000 riimitettyä riviä on vapaa saalis. Se on juuri se skandaali, jota et pysty näkemään.

Nimenomaan ne sanat ärsyttävät, koska et lakkaa niitä hokemasta. Kuinka monta kymmentä kertaa oletkaan ne toistanut ystävällisistä pyynnöistä huolimatta?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Jos voidaan kirjoittaa täällä
« Vastaus #29 : 29.04.23 - klo:11:36 »
Tulen siivoamaan kaiken kääntämiseen viittaavankin pois foorumista. Olemme kaikki saaneet tarpeeksemme siitä. Usko hyvällä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi