Keskustelu > Yleinen keskustelu

Tuleeko sota 5

<< < (29/29)

öppiäinen:
^ Miksi juuri nuorison pitäisi mölytä?

Kun olin nuori, kuusikymppiset istuivat kiikkustuolissa. (Ei silti, tykkäsin minäkin teininä mummolassa juuri keinutuoleista.) Eikös me nykyään olla ihan vetreää väkeä vielä?

Ja sitten ei ollut jotain nettiä. Kyllähän siellä nyt nuoremmankin polven artistit vaatii tulitaukoa Palestiinaan.  Näkyvyys hommataan eri paikoissa kuin ennen.

On kyllä ollut ihan mielenosoituksiakin.

Elokapinasta varmaan tykkäät? Kunnon meininki istua tientukkeena.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Viisveisaaja - 10.08.23 - klo:17:13 ---
Jos nyt raamattuja alettaisiin polttaa jossain päin maailmaa muslimi maassa, niin millainenkohan vaikutus sillä olisi?
-Uskoisin että kristityt vain lujemmin alkaisivat puolustamaan sitä ja uskoaan.


--- Lainaus päättyy ---

Minulla on sellainen käsitys, että muslimimaissa on korkeampi kynnys polttaa Raamattu julkisesti, kuin jossain muualla.
Ennemminkin polttelevat tupakkaa tai joidenkin valtakuntien lippuja tai heittelevät kiviä.

Viisveisaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: öppiäinen - 03.11.23 - klo:17:57 ---^ Miksi juuri nuorison pitäisi mölytä?

Kun olin nuori, kuusikymppiset istuivat kiikkustuolissa. (Ei silti, tykkäsin minäkin teininä mummolassa juuri keinutuoleista.) Eikös me nykyään olla ihan vetreää väkeä vielä?

Ja sitten ei ollut jotain nettiä. Kyllähän siellä nyt nuoremmankin polven artistit vaatii tulitaukoa Palestiinaan.  Näkyvyys hommataan eri paikoissa kuin ennen.

On kyllä ollut ihan mielenosoituksiakin.

Elokapinasta varmaan tykkäät? Kunnon meininki istua tientukkeena.

--- Lainaus päättyy ---

Olet kai oikeassa.

Kai me vanhuksetkin voidaan mölytä.

Oletkojhan nyt rikokseen yllyttänyt?

Nuorena mullla oli niin pahuksen radikaalit keinot vaikuttaa, osasin tehdä kotitekoisia pommeja ja terrtoristin keittokirjan olin lukenut, vaikkakin se ole aika vanhaa tietoa siihen mitä aikani terroristeiltä olin oppinut.

Kiitos öppiäinen jonkun radikaalin tempausen teen vielä jostain epäkohdasta.

https://www.youtube.com/watch?v=f0h8Pjf4vNM&ab_channel=DonnaSummerVEVO

Viisveisaaja:
Aiheeseen palatekseksi seksi ja tuoli, niin kai Suomi väkisinkin ajautuu sotaan.

Normaali jengi, niin Venäjällä kuin Suomessa ollaan ihan cool ja tullaan toimeen ja itse en vihaa ketään venäläistä, mutta tää politiikka ja ryssän meininki, niin pahalta näyttää. En nöyristele kenenkään osapuolen edessä, mutta valtaapitäjillä pikkaisen liikaa valtaa, me kansalaiset haluamme elää ihan coolisti keskenään.

Pahuksen Putin and his regium.

seppos:
jatkuu osassa 6

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta